וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הובכה עם 2:0 ביתי מול ברנלי

כריס ווד העניש את מרסיאל על ההחמצות שלו (39) וג'יי רודריגס הפציץ את השני (57) והנחיל לסולשיאר הפסד שני ברציפות. לסטר הביסה 1:4 את ווסטהאם, טוטנהאם חזרה לנצח עם 1:2 על נוריץ'

עריכת וידאו: ניר חן

מחזור אמצע השבוע באנגליה, המחזור ה-24 נמשך הערב עם שלושה משחקים. לסטר עצרה את רצף ההפסדים עם 1:4 ביתי על ווסטהאם, גם טוטנהאם חזרה לנצח עם 1:2 על נוריץ' האחרונה ומנצ'סטר יונייטד פישלה בגדול עם 2:0 ביתי מביך מול ברנלי החלשה.

כריס ווד ברנלי. רויטרס
העניש את יונייטד על ההחמצות. כריס ווד/רויטרס

לסטר - ווסטהאם 1:4

אחרי מחזורים רבים שבהם היא היתה ה"אלטרנטיבה" היחידה לליברפול, לסטר חזרה לפרופורציות עם שני הפסדים רצופים שנישלו אותה מהמקום השני. אלא שהערב השועלים קיבלו יריבה בהזמנה וחזרו לנצח, הרבה בזכות הארווי בארנס שבדקה ה-24 דחק את הראשון ובישל לריקרדו פריירה את השני על סף המחצית. בין לבין ג'יימי ורדי מלך השערים של לסטר נפצע והוחלף לקראת ההפסקה. ווסטהאם חזרה עם פנדל מוצלח של מארק נובל, אבל איוסה פרס נעץ את השלישי (81) בפנדל משלו ובדקה ה-88 קבע את תוצאת המשחק עם צמד מהיר. ולסטר השלישית פתחה פער של שמונה נקודות מהמקום הרביעי בעקבות הניצחון. ווסטהאם מנגד בצרות צרורות והיא מעל הקו האדום רק בגלל הפרש שערים עדיף משל בורנמות' ווטפורד.

עוד בוואלה!

"השחקן הגרוע בפרמיירליג" סוגר חשבון: ג'ורדן הנדרסון פורח בליברפול

לכתבה המלאה
הארווי בארנס לסטר. רויטרס
שער ובישול. הארווי בארנס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 2:0

אחרי ה-2:0 הדי צפוי באנפילד במחזור הקודם, מנצ'סטר יונייטד חזרה לביתה והיתה משוכנעת שהיא תחזור לנצח מול יריבה נחותה ממנה על הנייר. אלא שמחשבות לחוד ומציאות לחוד. ברנלי שיחקה באולד טראפורד ללא רגשי נחיתות ואחרי שתי החמצות רשלניות של מרסיאל, כריס ווד העניש עם שער יפה בדקה ה-39. יונייטד, שחסרה מאוד את רשפורד הפצוע, ניסתה ליזום אבל לא ייצרה מצבים וג'יי רודריגס נעץ מסמר נוסף עם פצצה לחיבורים של דה חאה (56). יונייטד נותרה במרחק של שש נקודות מצ'לסי הרביעית ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, היא תשחק שוב בליגה האירופית בעונה הבאה. ברנלי מבחינתה ברחה לגמרי מהתחתית הבוערת.

הארי מגוויר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עוד הפסד, עוד אכזבה. הארי מגווייר/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 15: מרסיאל היה חייב להעלות את יונייטד ליתרון אחרי שקיבל כדור רוחב מביסאקה ונותר פנוי, אבל בעט ברשלנות החוצה.

דקה 34: מרסיאל שוב הגביר את הגעגועים לרשפורד אחרי שקיבל כדור ברחבה, התמהמה ובמקום להבקיע אפשר לבלם לגלוש ברגע האחרון ולחלץ.

דקה 39: גול! ברנלי הענישה את מרסיאל על ההחמצות ועלתה ל-0:1 מפתיע משער של כריס ווד שהמשיך פנימה נגיחה של בן מי בכדור נייח.

דקה 57: גול! ברנלי עלתה ל-0:2 מדהים באולד טראפורד. ג'יי רודריגס גבר על ההגנה, השתלט על כדור ברחבה וברגל שמאל הפציץ אל בין החיבורים של דה חאה ההמום.

דלה עלי יונג מין סון טוטנהאם. רויטרס
סוף סוף קצת נחת בליגה. סון ועלי חוגגים/רויטרס

טוטנהאם - נוריץ' 1:2

אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, טוטנהאם חזרה לנצח וגם את זה היא עשתה בקושי בבית מול נועלת הטבלה. דלה עלי שבר את הקרח בדקה ה-38 אחרי מהלך קבוצתי יפה. טימו פוקי השווה בפנדל (70), אבל יונג מין סון הכריע בדקה ה-80 עם דחיקה מקרוב בנגיחה. התרנגולים רחוקים עדיין עד כדי שש נקודות מהמקום הרביעי. נוריץ' כבר יכולה להתכונן לחזרה עצובה לצ'מפיונשיפ.

דלה עלי טוטנהאם. רויטרס
פורח אצל מוריניו. דלה עלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully