וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.1: ריאל מדריד רכשה את ריינייר, ורנר רוצה לעבור לליברפול

הבלאנקוס שילמו לפלמנגו 30 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-18. כוכב לייפציג עשוי להגיע לאנפילד בקיץ, ויקטור מוזס בדרך לאינטר

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* אסטון וילה השלימה את רכישתו של אמבוואנה סמאטה מגנק תמורת כ-10 מיליון ליש"ט. החלוץ, שאמור למלא את מקומו של ווסלי שגמר את העונה, כבש העונה עשרה שערים עבור הקבוצה הבלגית בכל המסגרות, כולל שער באנפילד מול ליברפול בליגת האלופות.

* ליון שאלה את קרל טוקו אקמבי מוויאריאל עד תום העונה. החלוץ בן ה-27 אמור למלא את מקומו של ממפיס דפאי, שנפצע וגמר את העונה. ליון תשלם 4 מיליון יורו תמורת שאילתו.

* ריאל מדריד הודיעה רשמית על החתמתו של ריינייר. קשר פלמנגו, שחגג אמש את יום הולדתו ה-18, יתחיל את דרכו במועדון בריאל מדריד ב' בחודש הבא, עם תום הטורניר הקדם-אולימפי בו ייקח חלק עם נבחרת ברזיל עד גיל 23. על פי דיווחים, הבלאנקוס שילמו עליו לא פחות מ-30 מיליון יורו. ריינייר, שחתם עד 2026, כבש ב-2019 שישה שערים בקבוצה הבוגרת של פלמנגו ועזר לקבוצה לזכות בקופה ליברטדורס. "הוא השחקן הצעיר הטוב ביותר בברזיל", קבע ריבאלדו מוקדם יותר החודש.

* נאפולי עם רכש ראשון ב-2020: הבלם הקוסוברי אמיר רחמני (25) נקנה ב-14 מיליון יורו מוורונה וחתם על חוזה לארבע שנים וחצי עם שכר של 1.8 מיליון יורו לעונה, אבל יסיים את העונה הזו כמושאל בשורות ורונה.

* בולוניה רכשה את הכישרון בן ה-19 עמנואלה ויניאטו מקייבו תמורת כ-3 מיליון יורו. הקשר ששיחק כבר בעונה שעברה בסרייה A, כבש העונה שלושה שערים בליגה השנייה ויסיים את העונה הזו בקייבו כמושאל.

* אספניול ביצעה עוד עסקה גדולה בחלון של ינואר, כשרכשה את הבלם לאנדרו קאבררה מחטאפה תמורת 9 מיליון יורו והחתימה אותו עד 2024. נזכיר שהאורוגוואי בן ה-28 היה מועמד למכבי תל אביב לפני שלוש שנים, כששיחק בסראגוסה, וסירב פעמיים להצעות של ג'ורדי קרויף.

* אלאבס צירפה בהשאלה עד לסיום העונה את השוער רוברטו חימנס (33) שהציג יכולת מאכזבת ב-10 הופעות במדי ווסטהאם בכל המסגרות.

* מונפלייה החתימה לשלוש שנים וחצי את החלוץ הקוריאני יון איל-לוק בן ה-27, שהגיע בהעברה חופשית מיוקוהמה מרינוס היפנית.

* אסטון וילה מכרה את החלוץ ג'ונתן קוג'ה (30) לקבוצת אל גראפה הקטארית. סכום ההעברה של שחקן נבחרת חוף השנהב מוערך בכ-3 מיליון יורו. השוער הקרואטי לוברה קאליניץ' (29) נפרד גם הוא מווילה ונשלח בהשאלה לטולוז, נועלת טבלת הליגה הצרפתית.

שמועות

* אינטר עדיין לא ויתרה על לוקה מודריץ', אולם ריאל מדריד לא צפויה להסכים להצעות עליו - לפחות עד הקיץ.

* על פי "בילד", טימו ורנר מעוניין לעבור לליברפול בקיץ. כוכב לייפציג כבש העונה 20 שערים ב-18 הופעות ליגה.

* ויקטור מוזס יעבור בהשאלה מצ'לסי לאינטר, שם יחבור למאמנו לשעבר אנטוניו קונטה.

* אסטון וילה עושה מאמצים לצרף מצ'לסי את אוליבייה ז'ירו.

* על פי "סאן", מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי ייאבקו בקיץ עם ברצלונה על לאוטרו מרטינס.

* למרות שבפריס סן ז'רמן לא ממהרים להיפרד מאדינסון קבאני, המנהל המקצועי לאונרדו סיפר אמש: "הוא ביקש לעזוב, אבל סירבנו למרות שקיבלנו הצעה רשמית מאתלטיקו מדריד".

* לוקה יוביץ' שלא מוצא את מקומו בריאל מדריד, עשוי לעבור לטוטנהאם בהשאלה עד סוף העונה. התרנגולים זקוקים לחלוץ בכיר שימלא את נעליו הענקיות של הארי קיין הפצוע.

* לואיס דאנק שוב בכותרות. בלם ברייטון שכבר הוזכר כמועמד לכמה מהגדולות של אנגליה בקיץ, נמצא על הכוונת של צ'לסי. לפי התקשורת בממלכה, הבלוז יצטרכו להיפרד מ-50 מיליון ליש"ט כדי לצרף אותו.

* ראשי מילאן ורומא ממשיכים לדון בכמה אפשרויות של העברת שחקנים. בין המועדונים מתקיימות שיחות מזה זמן מה בנוגע לאפשרות של טרייד בין צ'נגיז אונדר (רומא) לסוסו (מילאן) והרוסונרי ניצלו זאת כדי לגשש גם בעניינו של הבלם ז'ואן ז'סוס.

* קשר באיירן מינכן, מיקאל קוויזאנס, נמצא על הכוונת של קבוצות רבות באירופה. הצרפתי שנרכש מבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 12 מיליון יורו, קיבל רשות לעזוב בהשאלה ובין המתעניינות ניצן למצוא את ריאל ויאדוליד, מארסיי, ריאל סוסיאדד ופיינורד.

* העניין של אברטון באמרה ג'אן הולך וגובר ובאנגליה מדווחים שהטופיז מוכנים לשלם ליובנטוס 30 מיליון ליש"ט עבור הגרמני. קרלו אנצ'לוטי מאוד רוצה את ג'אן ונראה שאברטון היא כעת הפייבוריטית לזכות בשירותיו. יחד עם זאת, גם טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד מחזרות אחרי הקשר כבר זמן רב. איזו קבוצה אנגלית תזכה בו?

עוד בוואלה!

ליברפול בעקבות טימו ורנר, פ.ס.ז' רוצה את קוליבאלי וזייש

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס אמרה ג'אן. GettyImages
בדרך חזרה לאנגליה. ג'אן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully