וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "ספירובסקי אחד הזרים הטובים בארץ. פיתחנו אופי"

19.1.2020 / 22:23

המקדוני כבש צמד בניצחון הרביעי ברציפות של הפועל תל אביב, קלינגר: "מסרב להצטרף לחגיגות". אביטן: "בהרבה דקות הגיע לנו לנצח"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חדרה

הפועל תל אביב האריכה הערב (ראשון) את רצף הניצחונות שלה בליגת העל לארבעה, כשגברה 1:3 על הפועל רעננה בתום משחק רדיוס רב אירועים באצטדיון בנתניה ולראשונה העונה היא במקומות המובילים לפלייאוף העליון. סטפן ספירובסקי כבש צמד והעלה את מאזנו לחמישה בשבעת משחקיו האחרונים בכל המסגרות, עומרי אלטמן חגג את הרביעי שלו והאדומים התגברו גם על הפציעות של הקפטן אוראל דגני והשוער אריק ינקו. יואב תומר השווה זמנית עבור נועלת הטבלה, אבל השוויון הנוסף של יוג'ין אנסה נפסל בסיוע ה-VAR וניסו אביטן רשם הפסד כואב מול הקבוצה בה החל את העונה. האדומים עם רצף הניצחונות הכי ארוך שלהם זה שש שנים, ולפחות עד מחר הם במקום החמישי.


"חצי השעה האחרונה הייתה אינטנסיבית, גם עבורי", סיכם ניר קלינגר, "סתם סיבכנו את עצמנו, הייתה לנו שליטה מוחלטת במשחק. הפציעה של אוראל דגני השאירה אותנו ב-10 שחקנים והייתה טעות של רז שלמה. זה קורה. דיברנו עם השחקנים, הם היו קצת שפופים במחצית, אבל בסופו של דבר הגיע לנו לנצח. הקבוצה הטובה יותר ניצחה כאן. אנחנו ממשיכים לגלות אופי שהתפתח פה בחודשיים האחרונים וחשוב שנשמור על זה. יש לקבוצה DNA. הכדורגל יותר טוב כשיש לך את ה'רצח בעיניים'. היו גולים יפים, מהלכי כדורגל יפים. רעננה נתנה לנו פייט, אבל בעיקר ניצלה את העובדה שקצת ירדנו בדקות מסוימות".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
מי האמין שכך זה יראה בהפועל תל אביב?/דני מרון

על השינוי בקבוצה אמר קלינגר: "המשחק מול מכבי נתניה היה שונה, יוצא דופן. כולנו מבינים שהיה שם משהו לא בסדר. לגבי הפלייאוף, אני מסרב להיכנס לחגיגה הזו. לאט לאט. מנה ראשונה סלט, אחרי זה מרק, אחרי זה מנה עיקרית. לא לבלוס הכול יחד. אנחנו צריכים ללכת עקב בצד אגודל, לשפר דברים. אהבתי לראות את השחקנים היום, רק שנמשיך ככה".

על ספירובסקי: "אני לא בא ממקום של לריב עם אף אחד, אני עושה הכול עבור המקום בו אני עובד. לא ויתרנו עליו, פשוט היה צריך לשים את הדברים במקום. סטפן הבין את זה ישר, הוא בחור מאוד אינטליגנטי, חריג בנוף הכדורגל. סגרנו עניין ביום שאחרי ולא הייתה לי בעיה שנשתף אותו. אין ספק שהוא הופך לאחד הזרים הטובים בארץ".

ספירובסקי עצמו אמר: "אני שמח על הניצחון ועל השערים שלי, עכשיו צריכים להמשיך הלאה. אנחנו צריכים לנוח לקראת המשחק הבא ולהמשיך את רצף הניצחונות, צעד אחר צעד. לא קל להמשיך אחרי שלושה וארבעה ניצחונות, אנחנו רוצים להתקדם בטבלה. אני אותו סטפן ספירובסקי כמו שהייתי כשהגעתי. יש לי חוזה, וכל עוד המועדון והמאמן רוצים אותי אז אני כאן".

סטפן ספירובסקי, ניר קלינגר, עמי גניש, הפועל תל אביב. דני מרון
סיפור אהבה. קלינגר וספירובסקי/דני מרון

ניסו אביטן המאוכזב אמר בסיום: "הפסדנו משחק שמאוד רצינו לנצח. בהרבה דקות הגיע לנו לנצח, אבל בסופו של דבר זו התוצאה. אנחנו במאבק הישרדות, היום לא הצלחנו לנצח. היינו מאוד רכים במצבים הנייחים, ספגנו שני שערים, אבל חוץ מזה אין לי יותר מדי טענות לשחקנים. הם שיחקו כדורגל טוב, חיובי, יוזם, לוחץ. נצטרך לשפר את נושא המצבים הנייחים".

על האקסית הפועל תל אביב: "אני לא נגרר לכל הפסטיבל הזה, לא לפני המשחק ולא אחרי המשחק. אני מתרכז רק בהפועל רעננה. אנחנו רוצים לחזק את הקבוצה, אבל לא נתפשר. אנחנו רוצים רק שחקנים איכותיים שיעזרו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully