וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.1: ליברפול בעקבות טימו ורנר, פ.ס.ז' רוצה את קוליבאלי וזייש

אלופת אירופה תנסה להקדים את צ'לסי במאבק על הסקורר של לייפציג. לאונרדו נפגש עם סוכניהם של השניים, מסי המליץ לסטיין להחתים את אגוארו?

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* החלוץ הסלובני רוברט בריץ', עבר מסנט אטיין לשיקגו פייר מה-MLS. הוא חתם לשנתיים

שמועות

* בתקשורת הספרדית טוענים: ליאו מסי נפגש עם קיקה סטיין והמליץ לו להחתים את סרחיו אגוארו, כוכב מנצ'סטר סיטי וחברו לנבחרת ארגנטינה. אגוארו, מלך השערים הזר של הפרמיירליג בכל הזמנים, הציל אתמול את גווארדיולה מהפסד וסיכוי נמוך מאוד שסיטי תסכים למכור את קון בחלון הנוכחי.

* ב"מירור" מדווחים שליברפול נכנסה למאבק עם צ'לסי על טימו ורנר. חלוץ ר.ב לייפציג ונבחרת גרמניה כבש כבר 20 שערי ליגה העונה ב-18 משחקים והוא כרגע מלך שערי הבונדסליגה.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שאברטון נכנס למירוץ לצירופו של אמרה ג'אן מיובנטוס. עד עכשיו מנצ'סטר יונייטד נחשבה למועמדת המובילה לרכוש אותו, אבל ההתעניינות של הטופיז עשויים לשנות את התמונה.

* ולנטינו לזארו שממעט לשחק באינטר, קרוב לניוקאסל. באנגליה מעריכים שכדי לרכוש את האוסטרי הבינלאומי, המגפאייז יצטרכו להיפרד מ-22 מיליון יורו, הסכום אותו אינטר שילמה להרטה ברלין בקיץ.

* רומא שרוצה חיזוק לחלק הקדמי, פתחה במגעים לצירוף ג'רדאן שאקירי. יורגן קלופ אמר לאחרונה שהוא לא מצפה ששחקנים נוספים יעזבו את ליברפול בינואר, אבל ייתכן שהשוויצרי שממעט לשחק, יעבור לעיר הנצח.

* האם קאלידו קוליבאלי יגיע בסופו של דבר דווקא לפריס סן ז'רמן? בלם נאפולי מוזכר ללא הרף כמועמד לריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד, אבל ב"פוט מרקאטו" מדווחים שהמנהל המקצועי של פריס, לאונרדו, נפגש עם סוכניו ואמר להם שאלופת צרפת תהיה מוכנה לשלם לו שכר בגובה 12 מיליון יורו לעונה.

* פ.ס.ז' מגבירה את העניין גם בחכים זייש, כך לפי האתר "סוקרלינק". לאונרדו שוחח עם עם סוכנו של המרוקאי, אבל פריס כנראה לא תנסה לרכוש אותו בינואר ואם תבצע מהלך, זה יהיה לקראת הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully