וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני המשחק מול הפועל חיפה: באר שבע תערוך טקס פרידה מברק בכר

19.1.2020 / 11:20

המאמן שהוליך את הקבוצה לשלוש אליפויות קסומות, יגיע לטרנר יחד עם רעייתו, ויהנה מנוכחותם של כל אנשי הצוות שעבדו איתו. אבוקסיס על פאוליניו: "הפציעה קשה משחשבתי"

טור דיעה דוד רוזנטל על מכבי תל אביב/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

ברק בכר ייפרד מחר מאוהדי הפועל באר שבע ושחקני הקבוצה בטקס הוקרה מכובד שתערוך עבור הנהלת הקבוצה לפני המשחק הביתי מול הפועל חיפה (שני, 20:00, ספורט 2). כזכור, בכר סיים את תפקידו לפני כשבועיים, אבל מאז לא הגיע להיפרד מהקבוצה באימון וגם קולו לא נשמע. בבאר שבע החליטו לא לחכות עד שיעבור זמן ולקיים כבר מחר במשחק הביתי הראשון מאז עזיבת המאמן, טקס מרגש לכבודו. לטקס הוזמנו כמעט כל האנשים שעבדו עם בכר במשך ארבע וחצי שנים בבאר שבע, שנים שכללו שלוש האליפויות הקסומות.

כל עוזריו בתקופה הזו יגיעו וכן אנשי הצוות שסייעו לו ובינתיים עזבו את המועדון. זו תהיה הזדמנות ראשונה לבכר גם לפגוש את השחקנים שעם חלקם הוא היה בקשר בימים האחרונים רק בהודעות וכמו כן, לפגוש את יוסי אבוקסיס המאמן שהחליף אותו. גם רעייתו של המאמן המעוטר תגיע יחד איתו לטקס. כזכור, על פי הסכם העזיבה של בכר, כל עוד הוא לא ימצא לעצמו קבוצה אחרת, הוא ימשיך לקבל את משכורתו מהפועל באר שבע.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מגיע להיפרד. ברק בכר/דני מרון

אחרי הניצחון 1:2 הדרמטי על מכבי נתניה בשמינית גמר הגביע, הקבוצה מבירת הנגב תארח כאמור את הפועל חיפה באצטדיון טרנר, ולקראת המשחק יוסי אבוקסיס, שעדיין מחפש ניצחון ליגה ראשון עם קבוצתו החדשה, ערך מסיבת עיתונאים בהשתתפות מרואן קבהא.

"אנחנו צריכים להמשיך באותה מחוייבות של המשחק האחרון", אמר אבוקסיס. "יש רצון גדול של שחקנים להצליח. יש רצון גדול, אבל קצת חוסר ביטחון של מספר שחקנים שמצפים מהם ליותר. היה חשוב מאוד לנצח בגביע, אם נביא את היכולות אני מאמין שיהיה טוב".

על משחקו הראשון כמאמן באר שבע באצטדיון טרנר: "אני מאוד מתרגש מהמשחק הראשון בטרנר. תמיד כשהייתי מגיע לפה הרגשתי את העוצמות של הקהל של באר שבע שבעצמו ניצח פה הרבה משחקים לדעתי. גם במשחקים פחות טובים הקהל היה דוחף לניצחונות. דחיפה של קהל זה דבר מאוד חשוב לקבוצות כדורגל. הרגשתי אותם גם בנתניה. כמובן שזה לבד לא יספיק, נצטרך להיות חדים וטובים".

"אחרי עשרה ימים שאני נמצא פה, כל יום אתה לומד משהו על השחקנים. כשאתה נמצא בחוץ יש דברים שאתה לא רואה. ככל שנהיה פה יותר, נלמד יותר על שחקנים. אמרתי שזה מועדון גדול ברמות הכי גבוהות. זה משהו אחר ממועדונים שהייתי. אתה מרגיש את הכוח של המועדון ואת האנשים שמסביבך. אני שמח להיות פה ומקווה להצדיק את ההגעה שלי".

עוד בוואלה!

גדי קינדה עשוי לצאת למספר ימי התרשמות בקנזס סיטי

לכתבה המלאה
מסיבת העיתונאים בה הוצג יוסי אבוקסיס כמאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מחפש ניצחון בכורה בליגה. אבוקסיס/לירון מולדובן

על החיזוק בחלון ההעברות: "חלק מהשמות שמופיעים הם שמות שאנחנו בכלל לא מדברים עליהם. זו התקופה של הסוכנים. לכולנו יש רצון גדול לחזק את הקבוצה, אנחנו מדברים על שחקנים שאפשרי להביא והאם זה מישהו שישדרג אותנו. אם לא נביא שחקנים שישדרגו אותנו אז לא עשינו כלום. אני לא רוצה להביא שחקנים שלא שיחקו העונה".

על פאוליניו: "הפציעה שלו יותר חמורה ממה שחשבנו. אם וכאשר אז ברור שנרצה להביא מחליף".

"הליגה עדיין חשובה, יש מאבק על המקום השלישי. בית"ר ירושלים מצוינת, אבל אפשר להתמודד איתה עד הסוף".

מרואן קבהא הוסיף: "כשנותנים לי לשחק אני אתן 200 אחוז, גם בתור בלם וגם בתור קשר. אנחנו לומדים את המאמן תוך כדי תנועה. נעשה הכול כדי לעזור לו. הכדורגל הוא דינמי, יש תקופות טובות ופחות טובות גם לשחקנים וגם לקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully