וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' לא חושש מהסגל המנופח. במכבי תל אביב מעריכים: שחקנים יבקשו לעזוב

18.1.2020 / 6:54

המאמן מבהיר כי הוא מרוצה מהסגל על אף הרוטציה הקבועה, אולם בקבוצה משוכנעים שלפחות שני שחקנים יושאלו כדי לצבור דקות משחק. בלקמן מבהיר שבכוונתו להישאר, וגם: טיבי עם הקדשה אמוציונלית, איביץ' מבטיח - עוד תראו את ניקוליץ' האמיתי

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

עיקרי הדברים

- במכבי תל אביב מעריכים שכמה שחקנים יבקשו לעזוב בהשאלה

- ניק בלקמן הבהיר אמש: "לא עוזב. דברים בכדורגל משתנים ברגע"

- מיכה ואופואדו חזרו להרכב. הראשון עדיין מחפש את הדרך, השני כבש

- איביץ' על הפציעה של אורוש ניקוליץ': "זה לא נורמלי. חוסר מזל גדול"

- טיבי כבש צמד, שהוקדש לאדם יקר לו וסימן לקהל: "אל תשכחו אותי"

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ'. שלומי גבאי
מי יבקש לעזוב? איביץ'/שלומי גבאי

1. איביץ' לא חושש מסגל ארוך, ברסקי צפוי להיות מושאל, בלקמן יישאר?

במכבי תל אביב מעריכים שיהיו לפחות שני שחקנים שיבקשו לעזוב בהשאלה עד סוף העונה כדי לצבור דקות משחק. גם אתמול (שבת) בניצחון 0:3 על הפועל חדרה שמר ולאדן איביץ' על כמעט אותו סגל איתו הוא רץ בליגה בשבועות האחרונים, ויש קבוצה קבועה של שחקנים שנותרת מתוסכלת ביציע. אז יש כמה שחקנים שמעדיפים להישאר גם כי אין מציאות בחוץ, אבל במכבי תל אביב מאמינים שעוד יהיו כמה שירצו לצאת ל"התאווררות" כדי לשחק.

"אני לא חושש מזה שיש לי סגל של 26 שחקנים", אמר איביץ' בסיום המשחק נוכח הסגל הארוך שלו. "מה יהיה עד סוף החלון הזה עוד נראה, אבל למה אני צריך לפחד מסגל כזה? אם יש שחקן שרוצה לעזוב בהשאלה מכיוון שהוא לא משחק, שיבוא אלי ונמצא לכך פתרון". קשר הקבוצה רוסלן ברסקי המבוקש בהפועל חיפה במדיה שיחק לפני שנה וחצי הוא אחד השחקנים שעשויים לעזוב בהשאלה עד תום העונה. ניק בלקמן לעומת זאת הבהיר אתמול כי הוא רוצה להישאר. "אני רק עכשיו חוזר לכשירות מלאה אחרי פציעה ממושכת", אמר בלקמן כשיצא מהאצטדיון. "אני יודע שהקרב על ה-18 שמתלבשים מאוד קשה, אבל אני לא מרים ידיים ואני מתכוון להילחם על מקומי. בכדורגל דברים משתנים ברגע ואני מאמין בעצמי".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חדרה 0:3 בחוץ

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. דני מרון
נחוש להילחם על מקומו. בלקמן/דני מרון

2. מיכה מנסה לחזור לעצמו ובינתיים מתקשה

איביץ' החזיר אתמול להרכב את דור מיכה וצ'יקו אופואדו על חשבון אבי ריקן ואיתי שכטר. אופואדו כבש את השער הראשון עבור מכבי תל אביב והוחלף בהמשך. מיכה ממשיך להיאבק עם עצמו כדי לחזור ולהיות השחקן הנפלא שהיה בעונה שעברה ובשנים הקודמות. "דור הוא שחקן חשוב למכבי תל אביב", אמר איביץ' אחרי המשחק. "הוא צריך להילחם בשביל עצמו כדי להיות בהרכב בדיוק כמו כל שחקן אחר". המשחק של מיכה אמש היה פושר מאוד, אבל הוא עשוי להמשיך ולפתוח גם מול מ.ס. אשדוד כי איביץ' רוצה להחזיר אותו לעניינים.

דור מיכה ושחקני מכבי תל אביב חוגגים במשחק העונה. דני מרון
ימשיך לקבל קרדיט. דור מיכה/דני מרון

3. "מה שקרה לניקוליץ' לא נורמלי. עוד תראו את היכולת שלו"

אורוש ניקוליץ' הפצוע עזב את האיצטדיון בנתניה אמש כשמצב רוחו סביר. איביץ' דיבר עליו מעט: "מה שקרה לו זה דבר לא נורמלי. יותר משנה בלי כדורגל, זה לא נתפס. זה פשוט חוסר מזל עצום עם הפציעות האלה והוא לא אשם כי ההיסטוריה שלו טובה מאוד. אני מבטיח לכם שעוד תראו את היכולת של אורוש ניקוליץ'. הוא שחקן שהיה צריך לעזור לנו ואני בטוח שהוא עוד ישחק עבור מכבי תל אביב ויראה מה היכולת שלו".

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
הוא עוד יחזור? ניקוליץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

4. טיבי מסביר מה סימן לקהל ומקדיש את הצמד לאיש יקר

בזמן שאיתן טיבי התראיין, יצאו אייל גולסה ואיתי שכטר ממתחם חדרי ההלבשה וזרקו הערות ביניים. "תגיד להם מה סימנת לאוהדים עם היד, איתן", צעק לו גולסה. "איתן, יא סקורר. תבקש לפתוח את החוזה", הפטיר לעברו שכטר. טיבי חייך ואפילו ציחקק מעט: "השערים שלי הגיעו בזמן הכי טוב כי היתה לנו מחצית שנייה פחות טובה והם היו קרובים להבקיע".

טיבי הבטיח עם החתימה המאוחרת על החוזה בקיץ, שזו תהיה עונה שיזכרו אותה אבל ספק אם הוא האמין שיעשה כזאת עונת קאמבק אחרי שבעונה שעברה כמעט שלא שיחק. "אני מאמין בעצמי ואני מקווה שהעונה הזו תימשך עבורי. העונה שעברה לא היתה בשליטתי. כיום אני משחק ואני נהנה מהדבר שאני הכי אוהב לעשות. יש לי לא מעט יעדים ואני מקווה להגשים אותם. העונה הזו קסומה עבורי. קשה לשכוח מה שעברתי בעונה שעברה. זה חרוט אצלי בלב. אומרים שחיה פצועה היא הכי מסוכנת וכך אני רואה את עצמי".

טיבי עבר שנה קשה גם במישור האישי עם דמות הקשורה אליו. החודשים הנפלאים האלה הם גם סוג של פיצוי עבור הדמות שהוא כל כך אוהב. לבלם היה קצת קשה לדבר על זה: "יש מישהו שאני כל כך אוהב ואני מקווה שאני עושה לו טוב על הלב בעונה הזו".

טיבי חולק את מרכז ההגנה העונה עם ז'איר אמאדור והוא הראשון שצריך להיות דרוך נוכח כל הידיעות שמתפרסמות בספרד בדבר האפשרות שאמאדור יעזוב. "אני מאמין שז'איר ישאר. זו תחושת הבטן שלי. יש במכבי תל אביב שחקנים מאוד טובים ויש את שרן ושחר שהם בלמים מצויינים, אבל אני מאמין שז'איר ישאר". על תנועת היד אחרי השער השני לעבר האוהדים, אמר טיבי: "אל תשכחו אותי כל כך מהר. זה מה שרציתי להעביר כמסר לקהל שלנו ולכן עשיתי עם היד תנועה של: 'תרשמו'".

שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אל תשכחו אותי". טיבי חוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully