וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי: "אין מאושר ממני". בחדרה כועסים: "ה-VAR הפיל את השופטים"

18.1.2020 / 22:00

בלם מכבי תל אביב חגג צמד ראשון בקריירה והודה: "היה לי קשה מאוד בעונה שעברה". איביץ' פרגן: "שמח בשבילו, הוא עבד קשה". שרון מימר: "התוצאה מאכזבת ומשקרת"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

זה לא היה קל, לפרקים גם לא היה יפה, אבל בסופו של דבר הצליחה מכבי תל אביב להביס הערב (שבת) את הפועל חדרה 0:3 ולהגדיל מחדש את הפער בפסגת הטבלה לארבע נקודות. צ'יקו אופואדו נגח פנימה בדקה ה-21 את השער הראשון, שאושר אחרי בדיקת VAR, איתן טיבי הוסיף צמד נגיחות משלו (87, 91) וסייע לשיא ליגה חדש - 31 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד חוץ. בין לבין, נפסל למארחת שער של רועי זיקרי, בטענה גבולית מאוד לנבדל (50).

"אני שמח שניצחנו, היינו עדיפים בכל המשחק, שלטנו מההתחלה ועד הסיום, זה בכלל לא היה מוטל בספק", אמר ולאדן איביץ' בסיום. "החמצנו שתי הזדמנויות טובות לפני השער הראשון, בחלק הראשון של המחצית השנייה קצת איבדנו ביטחון, אבל התנאים לא היו פשוטים. השחקנים שלי לא התאקלמו מהר לכר הדשא המהיר, איבדנו כדורים פשוטים ואפשרנו להם להגיע למתפרצות. אבל בסופו של דבר זה 0:3, ועוד החמצנו 3-4 מצבים". על הצמד של איתן טיבי אמר המאמן: "אני שמח שהוא הבקיע, הוא עבד קשה מאוד והוכיח שהוא גם יכול להיות מסוכן".

טיבי, שחגג צמד ראשון בקריירה, אמר בסיום: "אני שמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה לנצח את המשחק הזה, אין מאושר ממני. אני מקווה שזה ימשיך. אין ספק שהשנה זה לא כמו בשנה שעברה, כשבתקופה הזאת כבר פתחנו פער מאוד גדול. השנה יש מאבק, מאבק טוב, ואני מקווה שנמשיך לנצח כי זה הכי חשוב". כשנשאל האם העונה הנוכחית מהווה פיצוי לעונה שעברה, בה מיעט לשחק, אמר הבלם: "קשה לי להגיד את זה. היה לי קשה מאוד בשנה שעברה, אבל דברים קורים לא סתם".

שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הכי רחוק מהעונה שעברה. טיבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מנגד, המאמן המפסיד שרון מימר היה מתוסכל מאוד מהשיפוט: "אכזבה מאוד גדולה, כי במחצית השנייה, עד 10-15 דקות לסוף, היינו שווים את ה-1:1, וגם עשינו אותו, ולצערי עוד הפעם ה-VAR, במקום לעשות צדק, הפיל את השופטים. הם לא השתמשו בו בצורה נכונה, חבל, כי במחצית הראשונה עזרו למכבי. ה-VAR אמור להביא צדק והיום הוא לא הביא צדק. התוצאה מאכזבת ומשקרת, כי בסוף זו היתה התפרקות של חמש דקות, וחבל. שיחקנו נגד הקבוצה הכי איכותית בליגה, עצם זה שהיינו שווים וטובים בהרבה דקות הערב אני גאה מאוד. אני מרגיש שהקבוצה שלי חזקה וטובה למרות ההפסד הזה". יש לציין כי על פי בדיקת צוות השידור של התוכנית "שער השבת", אכן היה נבדל בשער שנפסל לחדרה.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חדרה 0:3 בחוץ

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חדרה, שרון מימר. שלומי גבאי
מתוסכל, ואפשר להבין למה. מימר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully