וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "צריכים חיזוק, אבל לא נביא שחקנים בכוח"

18.1.2020 / 19:34

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-0:4 על נס ציונה: "יכולנו לשחק יותר טוב, חסרו לי אנרגיות". על ירדן שועה ששוב כבש: "ההחלטות שלי מקצועיות"

בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על מכבי תל אביב

בצל הדיבורים על חיזוק שאמור להגיע בשבוע הקרוב, מכבי חיפה השיגה הערב (שבת) את ניצחונה ה-13 העונה בליגת העל כשהביסה 0:4 בבית את סקציה נס ציונה. הירוקים שוב התקשו במחצית הראשונה, גם מול 10 שחקנים, אבל טרנט סיינסברי, ניקיטה רוקאביציה, ירדן שועה ועופרי ארד כבשו במחצית השנייה ושימחו מעל 18 אלף צופים שהגיעו לאצטדיון העירוני בחיפה.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חגיגות בסיום. ניקיטה רוקאביציה/אדריאן הרבשטיין

המאמן המנצח מרקו בלבול אמר בסיום: "היה מאוד קשה, נס ציונה שיחקה כדורגל נסוג ומאוד נמוך עם תשעה-עשרה שחקנים מאחורי הכדור. היה קשה מאוד למצוא שטחים. אני שמח שבחצי השני היינו יותר מדויקים בפעולה האחרונה. יכולנו לשחק יותר טוב לאורך כל המשחק. היה חסר לי קצת אנרגיות במחצית הראשונה, לא פשוט לשחק שלושה משחקים בשבוע".

על ירדן שועה שכבש משחק שני ברציפות והאפשרות של חיזוק בחלון הנוכחי אמר המאמן: "אני שמח שאנחנו ממשיכים לכבוש ולייצר מצבים. אני שמח שגם הבלמים וגם החלוצים כובשים, לא אכפת לי מי כובש, העיקר שנכבוש. כל מי שיוכיח את עצמו... כבר אמרתי - ההחלטות הן נטו מקצועיות. יש לנו סגל קצר ופציעות של שחקנים כמו רז מאיר ורמי גרשון. צריך להתחזק, אבל לא נביא בכוח שחקנים. נתחזק במקומות שאנחנו צריכים".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
היה קשה למצוא שטחים. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

עמיר תורג'מן, מאמן סקציה נס ציונה: "האדום שיבש לנו את כל התכניות, זה ברור. במחצית הראשונה החזקנו, בשנייה היינו קטסטרופה. השער השלישי והרביעי מבאסים אותי, זה מאכזב מאוד, אבל נמשיך קדימה. היתה טעות חמורה של שי אליאס אבל אין מה לעשות, אי אפשר לתלות שחקן. מראש הסיכויים שלנו פה לא היו גבוהים עם פערי תקציבים כאלה. יש קבוצות שמצליחות לשמור על 0:0 גם בעשרה שחקנים, אבל אנחנו לא הגענו טוב למשחק בחצי השני. יש משחקים כאלה, אנחנו יודעים שאת הנקודות צריך לקחת מול קבוצות שברמה שלנו. אם נתחזק במקומות הנכונים ונהיה ביחד, נישאר בליגה".

טרנט סיינסברי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
טרנט סיינסברי/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין
עומרי גלזר שוער סקציה נס ציונה. אדריאן הרבשטיין
עומרי גלזר/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully