וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל רעננה: ניר קלינגר רוצה להמשיך לראות "קבוצה רעה"

מאמן האדומים מקווה להמשיך ברצף הניצחונות גם מול קודמו בתפקיד ניסו אביטן: "משחק סופר-קשה". רודריגס ואולהה צפויים לפתוח (א', 20:15, ספ' 2). אביטן מתלבט לגבי המערך, דיביין נה יפתח?

דוד רוזנטל טור דעה על הפועל באר שבע/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על הפועל באר שבע

הפועל תל אביב

אחרי שלושה ניצחונות ליגה ועוד אחד בגביע, הפועל תל אביב מקווה להמשיך את רצף ההצלחות גם מול הפועל רעננה והאקס ניסו אביטן, במשחק הרדיוס באצטדיון בנתניה מחר (ראשון, 20:15, ספורט 2). הזרים פליפה רודריגס ומייקל אולהה צפויים לפתוח יחד, כשאריק ינקו ימשיך בין הקורות.

המאמן ניר קלינגר ביקש מהאוהדים להגיע: "תהיה להם משמעות גדולה, בדחיפה והתמיכה שייתנו לשחקנים. אנחנו מקווים שהם יגיעו בהמוניהם, זה חשוב לנו מאוד". על המשחק אמר המאמן: "מצפה לנו משחק סופר קשה מול קבוצה טובה. ברורה לנו לחלוטין דרגת הקושי ואנחנו נערכים בהתאם. חשוב לנו להראות שאנחנו גם משתפרים מקצועית וגם ממשיכים להיות 'קבוצה רעה', מחויבת ולוחמנית, לצד השיפור בפן המקצועי כמובן".

המגן איאד אבו עביד הוסיף: "בשביל להמשיך את המומנטום צריך להגיע עם הרבה נחישות, אמונה ועבודה קשה על הדשא - זה הבסיס שלנו. אין לי ספק שיהיה משחק לא קל, אבל אנחנו צריכים להמשיך לתת את הלב על המגרש ולבוא לקחת את הנקודות".

איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
רוצה להמשיך במומנטום. איאד אבו עביד/דני מרון

הפועל רעננה

ניסו אביטן ניצח בשבוע האחרון יותר מאשר בכל התקופה שלו בהפועל תל אביב, כשהשיג ניצחון בכורה בליגה (1:2 על הפועל באר שבע) וגם עלה לרבע גמר גביע המדינה (2:4 על אדומים אשדוד). כעת המאמן מתלבט באיזה מערך לעלות מול קבוצתו הקודמת - עם שני בלמים או עם שלושה. ההתלבטות נובעת בעיקר מהסגל החסר, כשבן בנימין ואביחי ידין סוחבים כרטיסים צהובים וגם בן סביר ודיביין נה נמצאים בספק. השניים יעברו מבחן כשירות מחר כדי לקבוע האם יהיו בהרכב.

המגן ירדן כהן אמר לקראת המשחק: "אחרי תקופה ארוכה שלא ניצחנו, כיף לחזור ולהרגיש את התחושה הזאת. יש אווירה טובה בקבוצה וכולם נחושים להמשיך ככה ולא להוריד את הרגל מהגז כי צריך לזכור שאנחנו עדיין במקום האחרון, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ובטוחים שיצאנו לדרך חדשה. יהיה משחק קשה מול הפועל תל אביב שנמצאת במומנטום טוב, אבל הצוות מכין אותנו בצורה הטובה ביותר כמו לכל משחק ואנחנו באים לנצח".

דיביין נה שחקן הפועל רעננה. דני מרון
יעבור מבחן כשירות. דיביין נה/דני מרון

טריוויה

* הפועל תל אביב לא הצליחה לנצח את הפועל רעננה בשבעת מפגשי הליגה האחרונים. שישה הסתיימו בתיקו (ארבעה 0:0) ובאפריל השיגה רעננה ניצחון ראשון אי פעם - 1:2 ביתי. הניצחון האחרון של המארחת היה בפברואר 2016, אז אלון תורג'מן וארון שוינפלד הפכו ל-1:2 בבלומפילד.

* ניצחון חוץ על האדומים בליגה עדיין אין לרעננה, אבל בגביע הטוטו היא עשתה את זה בתחילת העונה עם 1:2 על חשבון ניסו אביטן, מאמנה הנוכחי.

* אביטן השיג רק ניצחון אחד ב-14 משחקים בכל המסגרות כמאמן הפועל תל אביב, אבל עדיין לא הפסיד לה כמאמן. יש לו שני ניצחונות וארבע תוצאות תיקו בשישה מפגשים כמאמן הפועל חדרה.

* הפועל תל אביב, שהשיגה 16 נקודות מתוך 27 אפשריות מאז מינויו של ניר קלינגר, רוצה ניצחון ליגה רביעי ברציפות - דבר שלא עשתה כבר שש שנים. הפעם האחרונה הייתה בינואר-פברואר 2014, אז היה לה רצף של חמישה ניצחונות וביניהם 1:4 בחוץ על רעננה.

* הפועל רעננה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא השיגה ניצחון חוץ העונה (נקודה אחת ו-18 שערי חובה כאורחת), ולמעשה יש לה רק ניצחון אחד ב-25 משחקי החוץ האחרונים בליגה, מאז ה-0:2 על הפועל חיפה באפריל האחרון.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: נתניה
קהל: 4430

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully