וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקנדל השנה": זעם בסביליה על פסילת השער מול ריאל מדריד

לופטגי צעק ש"זאת בושה", המנהל המקצועי מונצ'י מודה ש"אם היו פוסלים את השני היינו יורדים מהדשא", זידאן לא מבין על מה הם מדברים. קאסמירו החמיא לבישול של יוביץ': "מסירה מהסרטים"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג בברצלונה

ריאל מדריד גברה היום (שבת) 1:2 על סביליה ועלתה זמנית לפסגה, אבל בסיום המשחק את אנשי סביליה הטריד לא רק ההפסד, אלא גם פסילת השער לקבוצתם. בדקה ה-29 לוק דה יונג נגח פנימה הגבהה מאגף ימין וקבע 0:1 לאנדלוסים בברנבאו, אולם השופט נעזר במערכת הווידאו וקבע כי עבירה בוצעה על אדר מיליטאו. בהילוך החוזר נראה שאכן נעשתה חסימה על מיליטאו, אבל ספק מאוד אם היא הצדיקה את פסילת השער. גם מבקר השיפוט של "מארקה" קבע שהשריקה לא נכונה, כי "גודל עמד בלי לזוז ולא עשה חסימה על מיליטאו". הגדיל לעשות השופט הבינלאומי לשעבר איטורדלה גונסאלס, שחרץ: "זה סקנדל השנה".

המנהל המקצועי של סביליה, מונצ'י, אמר בסיום: "אני מסרב לנתח את המשחק מבחינה טקטית או טכנית. כולם ראו מה קרה שם. אין מה לנתח במהלך הזה, זה אבסורד. ראיתי שוב את המהלך, ואני עדיין לא מבין מה השופט ראה". יותר מזה, אחרי שער השוויון של דה יונג, השער שוב נבחן על ידי שופטי המסך בחשד לנגיעת יד מוניר. בסופו של דבר השער אושר, אבל מונצ'י טוען: "אם היו פוסלים את השער הזה, הייתי מוריד את השחקנים מהמגרש". אבר באנגה, קשר סביליה, הוסיף על השער הפסול: "אם זה היה קורה ברחבה שלנו, אני לא יודע מה היה קורה".

למעשה, אחרי השער מאמן סביליה ג'ולן לופטגי נראה מסתובב לעבר מונצ'י ואומר לו: "זה בושה בנאדם, בושה. זה תמיד אותו דבר פה". בסיום הוסיף מאמן ריאל מדריד לשעבר: "אני כועס, מן הסתם. היינו טובים מאוד במחצית הראשונה, הובלנו עם שער חוקי לגמרי ואי אפשר להפריד את זה מהמשך המשחק. אני לא מבין למה השער נפסל, וזה אחרי שראיתי אותו שוב. אני באמת לא יודע למה".

שחקן האנדלוסים פרנקו ואסקס סיכם: "אם נגיד את מה שאנחנו חושבים, נושעה. עדיף שאשמור את הדברים לעצמי. זה כואב כי שיחקנו משחק מצוין, הגיעה לנו לפחות נקודה. חבל מאוד".

אחרי השער הראשון, סימן קאסמירו לקהל להריע ללוקה יוביץ', שבישל לו בצורה נפלאה עם העקב. "זאת הייתה מסירה מהסרטים", אמר הברזילאי. "יוביץ' הוא שחקן ההווה", אמר זידאן על הטענה שלפיה הסרבי הוא שחקן שריאל בונה עליו לעתיד, "והוא עוד יכול להשתפר בהרבה תחומים". על רקע הטענה שהוא לא אהב את הגישה של גארת' בייל ולכן הותיר אותו מחוץ לסגל אמר זידאן: "בייל וחאמס לא החלימו לגמרי מהפציעות שלהם".

כשהתבשר על האיום של מונצ'י, כביכול, השיב קאסמירו: "אצלנו בברזיל אומרים, 'למי שיש פה, אומר מה שהוא רוצה'. לא ראיתי את המהלך, אבל אם ה-VAR ראה אותו... ה-VAR כאן כדי לתקן את הכדורגל. השופט כאן כדי לעזור ולעשות את הטוב ביותר שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully