וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגעתי לכאן כדי להבקיע": הבכורה המדהימה והתשובה המוחצת של ארלינג הולאנד

ילד הפלא של בורוסיה דורטמונד כבש שלושער בכל מפעל בו שיחק העונה - הפעם זה לקח לו 20 דקות בלבד. כשנשאל האם הוא כשיר ל-90 דקות, השיב בחיוך: "איך נראיתי הערב?"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג בברצלונה

בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות, ארלינג הולאנד - אז עדיין נער אלמוני, המחליף של מונס דאבור בזלצבורג - כבש שלושער לרשת של גנק, כבר בשלוש הבעיטות הראשונות שלו. הערב (שבת) הוא עשה בדיוק אותו הדבר גם בגרמניה, אבל הפעם דרגת הקושי היתה גבוהה עוד יותר: הנורבגי המופלא עלה מהספסל בדקה ה-56, כשקבוצתו בפיגור 3:1 מול אוגסבורג. בנגיעה הראשונה בכדור, בדקה ה-59, צימק ל-3:2, בדקה ה-70 השלים מהפך בדרך ל-3:4, ובדקה ה-79 השלים שלושער חלומי - תוך עשרים דקות בלבד - כדי לקבוע 3:5. לא ייאמן.

לפני המשחק, נשאל מאמן דורטמונד לוסיאן פאבר כמה דקות הולאנד מסוגל לשחק הערב. "קשה להגיד", אמר המאמן. "הוא בדרך הנכונה, הוא מוכן" - אבל ספק אם גם פאבר עצמו ידע עד כמה החלוץ בן ה-19 שלו מוכן. כשהולאנד עצמו נשאל האם יהיה כשיר לשחק 90 דקות במחזור הבא, הוכיח שגם לתת תשובות מצוינות הוא יודע.

"איך נראיתי?" שאל בחזרה.

"טוב מאוד", ענה המראיין.

"אז הנה התשובה שלך", אמר החלוץ.

"הגעתי לכאן כדי להבקיע שערים", הוסיף הולאנד בראיון עם תום המשחק. "זו הופעת בכורה טובה עבורי. אני רגוע מאוד על המגרש, זה נחמד. אם מסתכלים על התמיכה של הקהל, זה פשוט מדהים לשחק מול הקהל הזה. זה נותן לך אושר לשחק מול אוהדים שכאלה, יש פה אנשים ושחקנים נהדרים לידי".

ילד הפלא הוא השחקן השני בתולדות דורטמונד שכובש שלושער כבר בהופעת הבכורה שלו. הראשון היה פייר אמריק אובמיאנג. גם אז, ב-2013, היריבה היתה אוגסבורג. ובכלל, בכל ארבעת המפעלים בהם לקח חלק העונה - ליגה גרמנית, ליגה אוסטרית, גביע אוסטרי וליגת האלופות - הולאנד כבש שלושער אחד לפחות. ב-22 משחקיו הראשונים באוסטריה כבש 28 שערים - כל 61 דקות כבש בליגה, כל 47 דקות כבש בליגת האלופות וכל 28 דקות כבש בליגה האוסטרית. בבונדסליגה, בינתיים, הוא כובש כל 11 דקות.

"זו בכורה מושלמת, בכורה פנטסטית", התמוגג המנהל המקצועי מיכאל צורק. "הוא עדיין צעיר והיינו מציעים לא לצפות ליותר מדי, אבל הוא מביא איתו הרבה כוח ויש לו אופי מדהים".

מרקו רויס שיבח את חברו החדש לקבוצה ואמר: "הוא מאוד רגוע, אבל מאוד שאפתן. הוא מתאמן בצורה בלתי רגילה. ארלינג הותיר רושם טוב וזו היתה בכורה נהדרת". פאבר הוסיף בסיום ואמר: "ארלינג נכנס היטב ומיד הראה את היכולות שלו. הוא נע היטב בין הקווים ונותן לנו עוד דרכים לצאת קדימה. יש לו עוד פוטנציאל עצום להשתפר וזה הדבר הכי חשוב. מאז חג המולד הוא בקושי התאמן בגלל פציעה בברך, אז הוא לא היה מוכן ל-90 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully