וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הפסידה בדקה ה-94, רק תיקו לסיטי, ארסנל וטוטנהאם

היידן העניק לניוקאסל 0:1 גדול. צמד של אגוארו לא הספיק ב-2:2 הדרמטי של האלופה מול פאלאס, 1:1 לתותחנים עם שפילד יונייטד, 0:0 לטוטנהאם מול ווטפורד

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג בברצלונה

המפגש הגדול בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד ביום ראשון יעמוד במוקד המחזור ה-23 בפרמיירליג, אבל עוד קודם לכן נערכו שמונה משחקים בשבת. מנצ'סטר סיטי איבדה נקודות כשסיימה ב-2:2 ביתי עם קריסטל פאלאס וגם ארסנל, צ'לסי וטוטנהאם איבדו נקודות יקרות. בסופו של דבר, ליברפול תוכל לעשות עוד צעד בדרך לאליפות.

שחקן מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו. רויטרס
עלה ל-251 שערים במדים התכולים, אבל סיטי שמטה נקודות/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס 2:2

הפתעה בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום. בשנה שעברה קריסטל פאלאס הייתה הקבוצה היחידה שניצחה את מנצ'סטר סיטי בחוץ והיום היא שוב גזלה נקודות מהחבורה של פפ גווארדיולה, אחרי דרמה גדולה. ג'נק טוסון שפתח בהרכב של הלונדונים בפעם הראשונה, נגח פנימה בדקה ה-39 ופאלאס שמרה על היתרון בשך דקות ארוכות. קון אגוארו כבש צמד בדקות 82 ו-87 - תוך שהוא עולה ל-251 שערים במדים התכולים - אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לאורחת. ווילפריד זאהה דהר לתוך הרחבה והעביר כדור רוחב ופרננדיניו דחק דווקא לשער שלו. 2:2 בדקה ה-90, תוצאה שהחזיקה מעמד על שריקת הסיום.

שחקן טוטנהאם ז'דסון פרננדש. רויטרס
דקות הבכורה לא הספיקו לטוטנהאם. ז'דסון פרננדש/רויטרס

ווטפורד - טוטנהאם 0:0

ה-1:2 הקשה על מידלסברו קטע עבור התרנגולים רצף עגום של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, אולם היום ראה ז'וזה מוריניו את שחקניו חוזרים לסורם, ורק במזל זה נגמר בתיקו ולא בהפסד. הצרעות שהגיעו במומנטום מצוין היו עדיפים למשך דקות רבות ובדקה ה-70 אף קיבלו פנדל, לאחר שיאן ורטונגן נגע ביד ברחבה. לצערם, פאולו גזאניגה הצליח להדוף את הבעיטה של טרוי דיני. עד הסיום, ירד דלה עלי בזעם לספסל לטובת כריסטיאן אריקסן (72), ז'דסון פרננדש עלה להופעת בכורה (80) הפנדל שדרשו התרנגולים נשלל (86) על ידי ה-VAR, ועמוק בתוך תוספת הזמן הציל איגנסיו פוסטו ממש מקו השער, וסידר לנייג'ל פירסון נקודה נוספת במאבק ההישרדות.

שחקן ווטפורד טרוי דיני. רויטרס
יכול היה להכריע. דיני מחמיץ את הפנדל/רויטרס

ארסנל - שפילד יונייטד 1:1

עונת הבלהות של ארסנל נמשכת והפעם עוד איבוד נקודות ביתי, נגד העולה החדשה. גבריאל מרטינלי סיים יפה בדקה ה-45 והתותחנים חגגו יתרון, אבל ג'ון פלק איזן בבעיטה מהאוויר בדקה ה-83 וחתם. ארסנל שלטה וסיכנה, אבל לא הצליחה לנצח. ב-14 משחקי הפרמיירליג האחרונים, לקבוצה מצפון לונדון יש רק שני ניצחונות.

מאמן ארסנל, מיקל ארטטה. רויטרס
עוד איבוד נקודות. ארטטה/רויטרס

ניוקאסל - צ'לסי 0:1

למעלה מעשר שנים לא הצליחה צ'לסי לנצח פעמיים ברציפות בסט. ג'יימסס פארק, וגם הפעם זה לא קרה. על כן, אם תדהים את ליברפול מחר, תצמק מנצ'סטר יונייטד את הפער מהמקום הרביעי לשתי נקודות בלבד. המגפייז, לעומת זאת, פותחים פער של שבע נקודות מהקו האדום. אנגולו קאנטה שב להרכב של פרנק למפארד על חשבון רוס בארקלי, וראה דווקא את המארחת פותחת טוב יותר, כשרק המשקוף מנע ממנה כיבוש בדקה ה-21. בדקה ה-33 הדביק גם טמי אברהם כדור למסגרת השער, ולמרות שליטה מוחלטת של הבלוז בכדור ויותר מצבי הבקעה, הכיבוש המיוחל לא הגיע. כלומר, הוא הגיע - אבל מהצד השני: בדקה ה-94, הגיע אייזק היידן ראשון להגבהה של אלאן סנט-מקסימין, ועם נגיחה רכה קבע את תוצאת המשחק.

תוצאות נוספות:

ברייטון - אסטון וילה 1:1
לברייטון: לאנדרו טרוסאר (38). לווילה: ג'ק גריליש (75).

נוריץ' - בורנמות' 0:1
לנוריץ: טימו פוקי (33, פנדל)

סאות'המפטון - וולבס 3:2
לסוטון: יאן בדנארק (15), שיין לונג (35). לוולבס: פדרו נטו (53), ראול חימנס (65 בפנדל, 76)

ווסטהאם - אברטון 1:1
לווסטהאם: עיסא דיופ (40). לאברטון: דומיניק קלברט-לווין (44)

שחקן צ'לסי טמי אברהם. רויטרס
פספוס. אברהם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully