וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דולב חזיזה ועופרי ארד הצטוו לנוח בימים הקרובים בשל פציעות

19.1.2020 / 12:30

שחקן הכנף סובל מדלקת במפשעה, הבלם חש כאבים בשרירי הבטן. סאן מנחם ייבדק היום. בקבוצה מרוצים: "יש לנו את ההתקפה הטובה בארץ"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

עיקרי הדברים

- דולב חזיזה ועופרי ארד נבדקו והצטוו לנוח בימים הקרובים. סאן מנחם ייבדק היום.

- ירדן שועה ומוחמד עוואד חזרו לעניינים, שחקן: "יש לנו בהתקפה את הכלים הכי טובים בארץ".

- מאמני הכושר אורי הראל וניל קלארק זכו למחמאות בעקבות הכושר הגופני של השחקנים.

- במכבי חיפה ינסו לקדם את המגעים עם המגן הימני של אוסאסונה ליו.

- ארד בר ממכבי פתח תקוה ועודד צ'קול מנוף הגליל נמצאים במעקב.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, דולב חזיזה במרכז. אדריאן הרבשטיין
ממשיכים לדרוס. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

1.

שביעות רצון גדולה במכבי חיפה מהניצחון 0:4 על סקציה נס ציונה אתמול (שבת) ובייחוד מהיכולת במחצית השנייה. אחרי 0:0 במחצית, הירוקים ניצלו את היתרון המספרי והתפוצצו עם ארבעה שערים במחצית השנייה. "ברגעים מסויימים הראינו למה העונה הזו כל כך טובה מבחינתנו", טען שחקן בקבוצה, "יש פה תיאום אדיר בין השחקנים וכשהולך לנו אז זה נראה מצוין".

בקבוצה שיבחו את ירדן שועה ומוחמד עוואד שנכנסו כמחליפים והציגו יכולת מצוינת. במועדון שיבחו גם את המאמן מרקו בלבול על כך שהצליח להחזיר לעניינים את השניים בשבוע האחרון וכן את סינטאיהו סלליך. "יש לנו בהתקפה את הכלים הכי טובים בארץ", קבע אחד השחקנים הבכירים, "כשיש לך על הספסל שחקנים כמו סלליך, שועה ועוואד, אז זה אומר הכל".

בגזרת הפצועים, יש כמה סיבות לדאגה. דולב חזיזה עבר בדיקת אולטראסאונד ונמצא כי הוא סובל מדלקת במפשעה. חזיזה יזכה למספר ימי מנוחה ויטופל על ידי הצוות הרפואי של המועדון. עפרי ארד סובל אף הוא מרגישות במפשעה ומכאבים בשרירי הבטן. ארד עבר בדיקת אולטראסאונד ונצטווה למנוחה של מספר ימים והמשך טיפולים עם הצוות. סאן מנחם, שסובל מחבלה בברך, ייבדק במהלך היום.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הביסה 0:4 את סקציה נס ציונה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה, ירדן שועה, עופרי ארד, נטע לביא. אדריאן הרבשטיין
חלק ממהפכת הצעירים. ירדן שועה ועופרי ארד/אדריאן הרבשטיין

2.

למרות שביעות הרצון מהניצחון והיכולת, בקבוצה מודאגים גם מכך שלאורך העונה כולה המחצית הראשונה פחות טובה משמעותית מהמחצית השנייה. בחיפה ינסו לעבוד עם השחקנים גם על הפן המנטלי. "עד עכשיו זה עובד אבל אסור לנו להיות שאננים", טען גורם בקבוצה, "נצטרך לבדוק מה גורם לכך". עם זאת, בקבוצה שיבחו את מאמני הכושר ניל קלארק ואורי הראל. במועדון טוענים שהיכולת הטובה במחצית השנייה נובעת בעיקר מהעבודה של השניים, ומכך שהמדדים מראים שמרבית השחקנים נמצאים בכושר גופני ברמה גבוהה מאוד.

לייו קסטרו אוסאסונה. GettyImages
על הכוונת של מכבי חיפה. ליו עוצר את רודריגו/GettyImages

3.

במועדון יתמקדו בשלב הזה בהאצת הניסיונות לחיזוק כאשר המגן הספרדי של אוסאסונה ליו נמצא חזק על הכוונת. בקבוצה פתחו במו"מ רשמי בעניינו והכוונה היא לצרפו. המאמן מרקו בלבול קיבל חוות דעת טובה על השחקן. למרות שעמדת המוצא העיקרית של הספרדי היא עמדת המגן הימני, בחיפה בונים עליו כשחקן שיכול לשחק בכמה עמדות ביניהן גם עמדת הבלם והמגן השמאלי. עם זאת, גורם בכדורגל הספרדי טען שהמגן היה פחות טוב כשתופקד כמגן שמאלי. מלבד ליו, בקבוצה רוצים להתחזק בזר שישחק כקשר באמצע, כאשר כעת בוחנים מועמדות של כמה שחקנים.

ארד בר שחקן מכבי פתח תקוה עם נאור לוזון. ברני ארדוב
על הכוונת של הירוקים. ארד בר/ברני ארדוב

4.

כאשר מרקו בלבול הגיע בעונה שעברה, ישבו ראשי המועדון באחת מפגישות העבודה הראשונות והקו עליו הוחלט היה לצרף את הישראלים הצעירים הכי מוכשרים בארץ למועדון. ירדן שועה, דולב חזיזה, מקסים פלקושצ'נקו ושחקני בית דוגמת עופרי ארד קיבלו את ההזדמנות וכעת בחיפה רוצים לעשות "גל רכישות" נוסף של צעירים מוכשרים. מלבד החיזוק הזר, בחיפה בוחנים גם כמה אופציות של צעירים מוכשרים. כזכור, בחיפה עוקבים אחר כמה צעירים פוטנציאליים מהליגה הלאומית בראשם עודד צ'קול המגן של הפועל נוף הגליל. לוואלה! ספורט נודע ששחקן נוסף שעוקבים אחריו במועדון הוא ארד בר ממכבי פתח תקוה. הקשר, שמפגין יכולת טובה מאוד, נמצא חזק על הכוונת של המועדון, אך בשלב זה עדיין לא נעשתה פנייה למכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully