וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מחכים לגדי: הדילמות של חוגג ובן זקן על רקע העסקה התקועה

19.1.2020 / 7:10

למרות שעסקת העברתו לקנזס סיטי סגורה, הקשר ממשיך להתמהמה ועדיין לא החליט אם לצאת להתרשמות בארצות הברית. בית"ר בדקה אפשרות לשאול את דן ביטון, אולם לודוגורץ מסכימה רק למכור אותו

טור דיעה דוד רוזנטל על מכבי תל אביב/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

1. "כשזה נוגע לקינדה, בן זקן יוותר על כסף כדי שיהיה לו טוב"

סאגת גדי קינדה עדיין לא הסתיימה. השחקן היה אמור להחזיר תשובה במוצאי שבת בנוגע להחלטה שלו אם לצאת לקנזס סיטי, אך נכון ללילה לא קיבל החלטה סופית. לאורך כל השבת נעשו ניסיונות לשכנע את השחקן לצאת למספר ימי התרשמות בקנזס והכיוון הוא חיובי, אך בשלב זה הוא עדיין לא אישר זאת. כבר אתמול בערב אמרו בסביבתו של השחקן כי "כל הרעש הזה לא נותן שקט לגדי, הוא לא רצה להיות בתוך הבלגן הזה. יש לו הצעה מטורפת להישאר בארץ מהפועל באר שבע וגם אולי לקבל הצעה גבוהה מבית"ר, והוא רוצה את הזמן כדי לקבל החלטה נכונה".

מבחינה כלכלית, גם ג'קי בן זקן ירוויח הרבה יותר אם קינדה יטוס לקנזס סיטי. יחד עם זאת, קינדה הוא לא עוד שחקן עבור בן זקן. הוא השחקן שבן זקן הכי אוהב מדור הצעירים המוכשרים שגדל באשדוד. קינדה גדל עם בנו של בן זקן מגיל צעיר והוא דאג לו ולמשפחתו לאורך השנים כמעט ברמה אבהית. העניין הוא שגם בן זקן מכיר את קינדה ומבין את החשש שלו לצאת לחו"ל ולכן גם נותן לו לקחת את הזמן ואף הציע שייצא להתרשמות. באשדוד אמרו אתמול: "ג'קי איש עסקים ממולח, אבל כשזה נוגע לקינדה הוא יוותר על כסף על מנת שיהיה לו טוב".

קינדה היה אמור לתת תשובה סופית במוצאי שבת אך נכון להלילה הוא עדיין ביקש זמן לחשוב ואמור להחזיר תשובה סופית בימים הקרובים. אם יחליט שלא לצאת, ירצה ג'קי בן זקן למזער נזקים ולמכור אותו לכל המרבה במחיר, כאשר האופציות הן הישארות בבית"ר ירושלים או מעבר להפועל באר שבע.

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים מול עירוני קרית שמונה. דני מרון
מופעל עליו לחץ גדול. קינדה/דני מרון

2. הדילמה של חוגג ותוכנית המגירה של בית"ר

על פי ההסכם בין הצדדים משה חוגג יכול להשוות כל הצעה שיש על קינדה מהארץ, אבל במקרה כזה הוא יצטרך גם לשדרג את חוזהו. אם חוגג יוסיף עוד מיליון יורו עבור רכישת מחצית מכרטיסו של קינדה הוא למעשה יהיה מושקע בשני מיליון יורו וישדרג משמעותית את השכר לשחקן שכבר ככל הנראה לא יימכר לחו"ל.

אם קינדה יחליט לעזוב את בית"ר, בקבוצה ינסו לצרף זר בשכר של לא יותר מ-250 אלף יורו בעונה. הכיוון כרגע הוא עם מחשבה לשנים הבאות, להחתים שחקן שיוכל "לרוץ" עם הקבוצה גם בשנים הבאות וגילו לא עולה על 25-26. רק לאחר החתמת שחקן זר יבדקו בבית"ר אופציה לצרף ישראלי נוסף לסגל.

אגב, בבית"ר בדקו את האופציה לקבל בהשאלה את דן ביטון עם אופציה לרכישה מלודוגורץ, אך בשלב זה אין היענות מצד הבולגרים, שהיו מוכנים לדבר רק על מכירה. יוסי אבוקסיס לא מוכן לשמוע על שחרור חנן ממן בשלב זה, אך דברים עשויים להשתנות אם באר שבע תתחזק במספר שחקנים. ההערכה היא כי מהשוק הישראלי תצרף בית"ר שחקן רק לקראת סיום החלון, בהתאם לשחרורים אפשריים מבאר שבע ומכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

גדי קינדה עשוי לצאת למספר ימי התרשמות בקנזס סיטי

לכתבה המלאה
משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים. דני מרון
יכפיל את הסכום? חוגג/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully