וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה עשוי לצאת למספר ימי התרשמות בקנזס סיטי

18.1.2020 / 22:15

הקשר עשוי לטוס בימים הקרובים לארה"ב כדי להתרשם מהעיר, לפני שיקבל החלטה סופית: "יש לו הצעה מטורפת להישאר בארץ בהפועל באר שבע וגם אולי לקבל הצעה גבוהה מבית"ר". סגל חסר מאוד לירושלמים מול מכבי נתניה בשני

דוד רוזנטל טור דעה על הפועל באר שבע/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על הפועל באר שבע

גדי קינדה עשוי לצאת בימים הקרובים למספר ימי התרשמות בקנזס סיטי, לפני שיקבל החלטה סופית בנוגע לעתידו. כזכור, ישנו סיכום על העברתו של השחקן תמורת כ-3.7 מיליון דולר וחוזה לארבע שנים תמורת כ-600 אלף דולר לעונה, אך השחקן מתלבט כבר כמה ימים ומתקשה לקבל החלטה סופית.

לאחר שאופציית ההישארות בארץ ומעבר להפועל באר שבע עלו על הפרק, החל מכבש של לחצים למנוע מהעסקה לצאת לפועל, כאשר בשל מערכת היחסים הטובה של ג'קי בן זקן, משה חוגג ואלונה ברקת והרצון למנוע בלגן גדול, מנסים כולם לשכנע את הקשר לעשות את המעבר לארה"ב. "כל הרעש הזה לא נותן גם שקט לגדי", אמרו בסביבתו של השחקן. "הוא לא רצה להיות בתוך הבלגן הזה. יש לו הצעה מטורפת להישאר בארץ בהפועל באר שבע וגם אולי לקבל הצעה גבוהה מבית"ר, והוא רוצה את הזמן לקבל החלטה נכונה".

שחקן בית"ר ירושלים גדי קינדה. קובי אליהו
כולם מנסים לשכנע אותו לעבור לארה"ב. גדי קינדה/קובי אליהו

בשל כל הבעיות הללו, חשבו הצדדים על פתרון בו לפני שיחתום ייצא קינדה למספר ימי התרשמות כדי להכיר את המקום ואת הסביבה, ורק לאחר מכן יקבל החלטה סופית. מה שמדאיג את קינדה לאורך השבועות האחרונים בהם ההצעה עומדת על הפרק, זאת היכולת להסתדר לבד במקום מרוחק, כאשר לשחקן אין אפילו רישיון נהיגה והוא תלוי מאוד בסביבה התומכת שלו.

בצד המקצועי, בבית"ר ירושלים ערוכים לכך שיעלו בסגל חסר מאוד בשני נגד מכבי נתניה. שלומי אזולאי, אנטואן קונטה וטל בן חיים ייעדרו עקב פציעות ואנז' פרדי פלומן מורחק. לירן רוטמן צפוי לפתוח על חשבונו של פלומן בכנף שמאל. לגבי דן איינבינדר תתקבל החלטה סופית רק ביום ראשון. הקשר לא התאמן היום וסובל מכאבי ראש וטשטוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully