וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גדי קינדה יישאר בסופו של דבר בארץ?

15.1.2020 / 22:39

למרות הסיכום עם קנזס סיטי, הקשר לחוץ מהמעבר לחו"ל ושוקל להישאר בישראל. במקרה כזה, על אף הצעות גבוהות שיש לשחקן מבאר שבע וקבוצה נוספת, בבית"ר ירושלים הבהירו: "בארץ הוא ישחק אך ורק אצלנו"

טור דיעה דוד רוזנטל על מכבי תל אביב/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על מכבי תל אביב

על אף שדודו דהאן וג'קי בן זקן סיכמו את עסקת העברתו של גדי קינדה לקנזס סיטי, השחקן עצמו עדיין לא נתן אור ירוק למעבר. על פי גורמים המעורים בפרטים, הקשר מתלהב מאוד מהשדרוג הכלכלי ותנאיו, אך במקביל חושש מהמעבר לחו"ל ולחיות לבד ומתלבט בשלב זה אם ללכת על המהלך. בבית"ר אמרו היום: "לא פשוט לו, הוא בהתלבטות קשה ועדיין לא אישר שיסכים לעבור לחו"ל, זאת רק החלטה שלו".

בסביבתו של השחקן אמרו כי הוא עובר ימים לא פשוטים ולחוץ מאוד בנוגע להחלטה. הוא יודע שהוא לפני חוזה שאמור לסדר אותו בחיים, אך מנגד גם מבין שיוכל לקבל בארץ חוזה הרבה יותר גבוה מזה שיש לו בבית"ר ולהתקרב לסכומים של 400-350 אלף דולר לעונה, כך שהנזק יהיה קטן יחסית.

מעבר לכך, האופציה של ג'קי בן זקן היא גם למכור את גדי קינדה לישראל, וייתכן כי במקרה שקינדה לא יסכים לצאת לחו"ל, יפתח הבעלים של אשדוד במו"מ למכירתו בארץ כאשר מעבר לאופציה של הישארות בבית"ר ישנה התעניינות בשחקן מצד כל המועדונים הבכירים, שמוכנים להציע לשחקן שכר המתקרב לזה שירוויח בארה"ב.

כזכור, קנזס סיטי הסכימה לשלם כ-3.7 מיליון דולר עבור הקשר, סכום שאף קבוצה בארץ לא תוכל לשלם, אך אם קינדה יסרב לעבור לחו"ל, לא תהיה לג'קי בן זקן ברירה והוא ייאלץ למכור את האחוזים שלו בכרטיס למשה חוגג או שיבצע עסקה עם הפועל באר שבע, מכבי חיפה ומכבי תל אביב, שישמחו לקלוט אותו. הקבוצה מבירת הנגב וקבוצה גדולה נוספת כבר הגישו הצעות גבוהות, אולם בבירה הבהירו: "אם גדי קינדה יחליט לא לצאת לחו"ל, בארץ הוא ישחק אך ורק בבית"ר ירושלים".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים לא מופתעת מסאגת קינדה, ממן ודן ביטון מועמדים

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, גדי קינדה. דני מרון
יישאר בארץ למרות הכול? קינדה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully