וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מקווים שקינדה יחתום בקנזס סיטי: "אחליט אחרי שאהיה עם המשפחה"

17.1.2020 / 8:26

בקבוצה לא מוכנים לשמוע על מעבר של השחקן לקבוצה אחרת בישראל ומשוכנעים כי יקבל את ההחלטה הנכונה ויטוס לארה"ב: "אם יישאר יהיה בלאגן". איינבינדר אמור להיות כשיר לנתניה

בבית"ר ירושלים סימנו וי על משחק הגביע נגד בני ריינה וההעפלה לרבע הגמר אמש (חמישי), אך לפחות בירידה למחצית ב-1:1 הלחץ כבר החל לעבוד: "אחרי שהם השוו היו כמה דקות של חשש מבושה" סיפרו שחקנים: "מזל שהגול של ליוואי גרסיה הגיע מהר במחצית השנייה, זה שחרר את כולם". אגב, בדו"חות שיוגשו היום על ידי השופט והמשקיף יצויינו העימותים בין הקהלים, אך לא קריאות גזעניות. בבית"ר אמרו אתמול על האווירה ביציעים: "אף צד לא נקי. שחקני ריינה רצו לעשות פרובוקציה וגם הקהל שלנו והאוהדים שלנו נגררו, זה היה מיותר".

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים מול גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
עדיין מתלבט. גדי קינדה/אדריאן הרבשטיין

גדי קינדה סיפר אתמול לשחקנים כי הוא עדיין מתלבט בנוגע להחלטה היכן ישחק בעונה הבאה ואמר כי יקבל החלטה רק לאחר סופשבוע עם משפחתו באשדוד. בבית"ר לוחצים שהעסקה עם קנזס סיטי תצא לפועל ולא מוכנים לשמוע על אפשרות למעבר של השחקן לקבוצה אחרת בישראל. הבעלים משה חוגג הבהיר לכל מי שרצה לשמוע כי לא ייתן למהלך כזה לקרות, גם במחיר שיצטרך להוסיף כסף. יחד, עם זאת, בבית"ר אמרו אתמול: "עם כל מה שקורה סביב קינדה, עדיף שהוא יטוס לארה"ב, יש הרגשה שאם הוא יישאר בארץ יהיה בלאגן, נקווה שזה ייגמר לשביעות רצונם של כל הצדדים".

דן איינבינדר, שנפגע בעינו ופונה לבית החולים, אמור להיות כשיר למשחק עם מכבי נתניה ביום שני. מי שייעדרו בוודאות הם שלומי אזולאי ואנטואן קונטה הפצועים, ופרדי פלומן המורחק. מספר שחקנים נמצאים בספק וההחלטה לגביהם תתקבל רק ביום א'. עידן ורד החליט אתמול שלא להתלבש למשחק ורוצה להוריד חלודה ולהגיע בכושר משחק טוב יותר בהמשך. בשלב זה, כתחליף לקינדה, מתמקד החיפוש אחר שחקן זר בלבד, כאשר ישנן כמה אופציות על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully