וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה התלונן: "קשה לנתח מה לא בסדר כשיריבה כמעט לא תוקפת"

מאמן מנצ'סטר סיטי מאוכזב מה-2:2 הדרמטי עם קריסטל פאלאס: "הגענו לאינספור הזדמנויות". מנדי: "אנחנו כועסים ועצובים"

עריכת וידאו: ניר חן

אנשי ואוהדי מנצ'סטר סיטי תפסו את הראש כלא מאמינים בסיום ה-2:2 הדרמטי מול קריסטל פאלאס. זו עונה שנייה ברציפות שהסיטיזנס כושלים במשחק הבית מול העיטים, לאחר שבעונה שעברה הפסידה סיטי 3:2 לפאלאס בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום. האורחת הוליכה 0:1 משער של ג'נק טוסון בדקה ה-39, אך סרחיו אגוארו כבש צמד בדקות 82 ו-87 ובסיטי כבר חלמו על שלוש נקודות אך שער עצמי של פרננדיניו בדקה ה-90 קבע 2:2 מאכזב מבחינת השחקנים של פפ גווארדיולה.

פפ גווארדיולה אמר בסיום: "זה היה משחק צמוד, עשינו כל מה שאנחנו יכולים. הם הגיעו לשתי הזדמנויות וניצלו אותן ולצערנו סבלנו מחוסר מזל וספגנו את שער השוויון בדקה ה-90. הזהרתי את השחקנים במחצית מפני ההתקפות המתפרצות, אבל קשה לנתח מה הלך לא בסדר כשהם כמעט ולא תקפו בעוד אנחנו הגענו לאינספור הזדמנויות ועדיין לא הצלחנו לנצח. נמשיך להתקדם משחק אחרי משחק". על אגוארו שהגיע ל-251 שערים: "מסכים עם זה שהוא ראוי לכל המחמאות. כשהוא משחק עם גבריאל ז'סוס קרוב אליו הוא מאוד מסוכן".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"נמשיך להתקדם משחק אחרי משחק". פפ גווארדיולה/רויטרס

בנז'מן מנדי חלק בסיום את התחושות מחדר ההלבשה: "אנחנו כועסים ועצובים. אני חושב שהגיע לנו יותר. יכולנו להבקיע הרבה יותר שערים במחצית הראשונה, אבל הם הגנו טוב. אנחנו יודעים שיש להם איכות. במחצית השנייה חזרנו יפה ל-1:2 אבל לא שמרנו על ריכוז והם הבקיעו שוב". המגן הצרפתי ניסה להסביר מה קרה לקבוצתו לאחר השער השני: "בכדורגל אתה חייב להיות מרוכז עד השנייה האחרונה. לרגע אחד או שניים לא היינו מוכנים - וכשזה קורה, הכל יכול לקרות. ניסינו לשחק היום כמו שמנצ'סטר סיטי רגילה לשחק. אנחנו צריכים לשכוח מהתיקו הזה ולהסתכל קדימה".

מאמן קריסטל פאלאס רוי הודג'סון היה מרוצה: "זו היתה הופעה נהדרת מצד הבחורים. השער שהשגנו בסיום היה שער איכותי מאוד, מסירת רוחב חדה - השחקנים עשו עבודה מצויינת. כשמנצ'סטר סיטי השיגה את השער השני הרגשתי שזה אכזרי ולא הוגן, אבל השחקנים שלי ידעו להשיג את השוויון ואני חושב שמגיע להם המון קרדיט על כך שהאמינו והצליחו להשוות".

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: צ'לסי הפסידה בדקה ה-94, רק תיקו לסיטי, ארסנל וטוטנהאם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully