וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הולאנד כבש שלושער בבכורה בדורטמונד, הפסד לדאבור, לייפציג חגגה

האגדה נמשכת. הנורבגי נכנס כמחליף בפיגור 3:1, כבש שלושער בתוך 20 דקות והוביל ל-3:5 על אוגסבורג. הופנהיים הפסידה 2:1 לפרנקפורט, הישראלי שיחק 45 דקות כמחליף בבכורה. ורנר כבש צמד ב-1:3 של המוליכה על אוניון ברלין

עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-18 בבונדסליגה, ואיתו גם הסיבוב השני, יצא אמש (שישי) לדרך עם שאלקה, שניצחה 0:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך. אלא שהמנה העיקרית חיכתה להיום ומי שהגיש אותה היה ארלינג הולאנד. החלוץ שהגיע לבורוסיה דורטמונד לפני כשבועיים, נכנס כמחליף כשהשוורצגלבן פיגרו 3:1 אצל אוגסבורג, כבש שלושער גדול והוביל ל-3:5. מונס דאבור ערך בכורה במדי הופנהיים, שהפסידה בבית לפרנקפורט. ר.ב. לייפציג המוליכה ניצחה 1:3 את אוניון ברלין, כשהחלוץ טימו ורנר עלה לראש טבלת המבקיעים עם 20 שערים והוביל גם לשיא ליגה חדש.

שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. רויטרס
פשוט בלתי ייאמן. הולאנד/רויטרס

אוגסבורג - בורוסיה דורטמונד 5:3

גם בחלומות הוורודים ביותר, ספק אם ארלינג הולאנד העלה אפשרות של הופעת בכורה כזו. החלוץ הנורבגי שהגיע לדורטמונד מרד בול זלצבורג עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר, נכנס כמחליף כשקבוצתו הייתה בפיגור, כבש שלושער בתוך 20 דקות (!) והוביל למהפך גדול וניצחון 3:5. הולאנד שכבש בשלוש הבעיטות הראשונות שלו לשער בליגת האלופות, עשה את זה גם בבונדסליגה. איזה סיפור.

הולאנד נשלח למגרש בדקה ה-56, כשדורטמונד הייתה בפיגור 3:1, וכבש אחרי שלוש דקות בבעיטה חדה לפינה הרחוקה. ג'יידון סאנצ'ו קבע 3:3 בדקה ה-61 ולאחר מכן הבמה התפנתה לנורבגי. הוא השלים צמד עם דחיקה מקרוב בדקה ה-70 והעלה ל-3:5 בדקה ה-79 בתום מתפרצת. שלושער ב-23 הדקות הראשונות שלו כשחקן בורוסיה דורטמונד, ב-23 הדקות הראשונות שלו בבונדסליגה. פשוט בלתי ייאמן.

עוד לפני כן, פלוריאן נידרלכנר כבש צמד עבור אוגסבורג (34 ו-55) ומרקו ריכטר הוסיף (46). יוליאן ברנדט כבש את הראשון של דורטמונד בדקה ה-49, לפני הבליץ הגדול של הולאנד.

שחקני בורוסיה דורטמונד עם ארלינג הולאנד. רויטרס
שלושער ב-23 הדקות הראשונות שלו בבונדסליגה/רויטרס

ר.ב. לייפציג - אוניון ברלין 1:3

מוליכת הטבלה לא נתנה לפגרת החורף לעצור אותה ורשמה ניצחון שמיני בתשעת המחזורים האחרונים. מריוס בולטר אמנם הדהים במתפרצת עבור אוניון ברלין בדקה ה-10, אבל טימו ורנר הפציץ בנגיעה לחיבורים בדקה ה-51, מרסל זאביצר האוסטרי השלים את המהפך מקרוב בדקה ה-57 ומי אם לא ורנר השלים צמד בדקה ה-83 ועלה לראש טבלת המבקיעים עם 20 שערי ליגה העונה, אחד יותר מרוברט לבנדובסקי. לייפציג קבעה שיא ליגה חדש של תשעה משחקים רצופים בהם כבשה לפחות שלושה שערים.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
עקף את רוברט לבנדובסקי. טימו ורנר/GettyImages

שאלקה - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2

הרויאל בלוז יצאו אל פגרת החורף בצורה לא הכי טובה כשהם מנצחים רק פעם אחת בארבעת המחזורים האחרונים, אבל חזרו ממנה נהדר. הקבוצה של דויד ואגנר, עם ז'אן-קלר טודיבו המדובר על הספסל, השיגה ניצחון חשוב ששיפר את מאזנה ל-33 נקודות, שלוש יותר מהיריבה המושבעת שאלקה. בורוסיה מנשנגלדבאך עם הפסד חמישי העונה נותרה עם 35 נקודות ועשויה לאבד את המקום השני לבאיירן מינכן, אם זו תנצח את הרטה ברלין ביום ראשון. אלכסנדר נובל, שסגר בבאיירן מינכן במהלך הפגרה, ישב ביציע בשל השעיה וראה את סואט סרדאר מעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-48 עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה אחרי בישול של מיכאל גרגוריטש, שהושאל מאוגסבורג בפגרה. גרגוריטש כבש בעצמו את השני בדקה ה-58 מתוך הרחבה אחרי בישול של בניטו רמאן.

סואט סרדאר שחקן שאלקה. GettyImages
סרדאר חוגג את השער שלו/GettyImages

הופנהיים - איינטרכט פרנקפורט 2:1

מונס דאבור שיחק 45 דקות במה שהייתה הופעת הבכורה שלו במדי הופנהיים, אבל לא מנע הפסד מהקבוצה הביתית. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, אבל לא הצליח למנוע הפסד. באס דוסט (18) וטימותי צ'אנדלר (62) כבשו עבור פרנקפורט, קוסטאס סטפילידיס השווה זמנית (48).

שחקן מונס דאבור (מימין) חוגג עם שחקני הופנהיים. GettyImages
דאבור חוגג עם החברים את השוויון הזמני/GettyImages

משחקים נוספים

פ.צ. קלן - וולפסבורג 1:3
לקלן: ג'ון קורדובה (22, 45), יונאס הקטור (62). לוולפסבורג: רהאטו שטפן (66)

מיינץ - פרייבורג 2:1
למיינץ: ז'אן פיליפ מאטטה (82). לפרייבורג: קוון צ'אנג-הון (28), נילס פטרסן (41)

פורטונה דיסלדורף - ורדר ברמן 1:0
לברמן: פלוריאן קסטנמאייר (עצמי, 66)

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים עם פטריק שיק. GettyImages
רוצים לפתוח את הסיבוב השני כמו שסגרו את הראשון. שחקני לייפציג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully