וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אשאר במנצ'סטר סיטי גם בעונה הבאה"

המאמן לפני קריסטל פאלאס (17:00, ספורט 1): "לא מתכוון ללכת לשום מקום". יורגן קלופ: "מנצ'סטר יונייטד משחקת על מתפרצות נגדנו, זה מוזר"

עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-23 בפרמיירליג יינעל מחר (ראשון) עם המפגש המסקרן בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד. עוד לפני כן לסטר תנסה לחזור לנצח כשתפגוש את ברנלי בחוץ, ארסנל תארח את שפילד יונייטד, מנצ'סטר סיטי את קריסטל פאלאס וצ'לסי תפגוש את ניוקאסל.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מופתע מהטקטיקה של היריבות מול הקבוצה שלו. יורגן קלופ/רויטרס

ליברפול - מנצ'סטר יונייטד (18:30, ספורט 1)

הקבוצה של יורגן קלופ ניצחה ב-29 מ-30 משחקי הליגה האחרונים שלה והעונה היא עם 20 ניצחונות ב-21 משחקים. מאזן כמעט מושלם, אבל לא מושלם לחלוטין בגלל קבוצה אחת: מנצ'סטר יונייטד. ליברפול בקושי סחטה 1:1 מהשדים האדומים בסיבוב הראשון באולד טראפורד במשחק היחיד בו לא ניצחה העונה בפרמיירליג. עכשיו, ליברפול תנסה להשיג ניצחון 21 ב-22 משחקים העונה ולהמשיך לשבור שיאים כשתארח את היריבה הגדולה, שהשיגה עד כה 34 נקודות מ-66 אפשריות ורחוקה ממנה 27 נקודות ומשחק עודף.

יורגן קלופ קיבל בשורות טובות ונראה שפאביניו וג'ואל מאטיפ יחזרו לסגל שלו ויפתחו לו אפשרויות נוספות. פאביניו נעדר מאז 27 בנובמבר, בעוד מאטיפ לא שיחק מאז המפגש הקודם בין יונייטד לליברפול ב-20 באוקטובר. ג'יימס מילנר, דיאן לוברן ונאבי קייטה ימשיכו להיעדר. בצד השני, מרכוס רשפורד ייעדר כמעט בוודאות אחרי שנפצע במהלך משחק הגביע מול וולבס במהלך השבוע. לוק שואו בספק, אריק באי כנראה גם לא ישחק כשפול פוגבה, מרכוס רוחו וסקוט מקטומיניי עדיין בחוץ.

באופן מפתיע ליברפול ניצחה את יונייטד רק פעם אחת ב-11 המפגשים האחרונים בין השתיים בליגה, וזה היה המשחק שגמר את הקדנציה של ז'וזה מוריניו אצל השדים האדומים בעונה שעברה. יורגן קלופ אמר לקראת המשחק: "זה מוזר שאתה משחק נגד קבוצה עם המון המון איכויות כמו יונייטד והיא משחקת בצורה שבה היא משחקת. זה מקשה מאוד. זה קרה לנו עם טוטנהאם וזה לא נורמלי, איך אפשר לצפות לזה? מצד שני, יונייטד מסוכנת מאוד במתפרצות. אני לא אומר שהיא משחקת רק על מתפרצות, אבל זה חלק משמעותי מהמשחק שלה. זו לא ביקורת, זה רק תיאור של המצב שמקשה עלינו".

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
צפוי להיעדר. רשפורד/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - קריסטל פאלאס (17:00, ספורט 1)

אחרי ההפסד לוולבס אי שם בסוף דצמבר, מנצ'סטר סיטי השיגה שלושה ניצחונות רצופים, ותקווה לרשום גם את הרביעי במשחק הביתי מול פאלאס. "אני לא מתכוון ללכת לשום מקום גם אם לא נגיע לליגת האלופות", אמר מאמן הסיטיזנס פפ גווארדיולה. "אני נשאר כאן גם בעונה הבאה. אף מאמן לא זוכה בכל התארים כל הזמן, אבל כל עוד אני נהנה וטוב לי כאן זה מספיק". הספרדי התייחס למאמן היריבה, רוי הודג'סון, שמאמן בגיל 72: "אני חושב שאם אתה מאמן בגיל הזה, כנראה שמאוד משעמם לך בבית. אני לא חושב שאהיה מאמן בגיל הזה".

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי מחמיץ. רויטרס
יחזרו לנצח? ורדי/רויטרס

ברנלי - לסטר (16:00, ספורט 2)

השועלים הפסידו 2:1 לסאות'המפטון בבית במחזור שעבר ואיבדו את המקום השני למנצ'סטר סיטי כשגם צ'לסי הרביעית מצמקת את הפער מהם לשש נקודות. לסטר תנסה לחזור לנצח כשתצא למשחק חוץ לא פשוט מול ברנלי, שנאבקת על חייה ונמצאת במקום ה-15 עם 24 נקודות, שלוש מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully