וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משולש קינדה: שלוש קבוצות בפלונטר סביב גדי קינדה

16.1.2020 / 11:30

עסקה רגישה: לאור הקשר החברי בין ברקת, חוגג ובן זקן, באר שבע תשלים את רכישת קינדה רק אם בית"ר ירושלים תחליט בלב שלם לשחררו לקבוצה בארץ. רחמים לשחקנים: נתחזק בחלון הנוכחי

דוד רוזנטל טור דעה על הפועל באר שבע/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בהפועל באר שבע החליטו לא ללחוץ בנושא גדי קינדה ורק אם השחקן לא ירצה לעבור לקנזס סיטי ובית"ר ירושלים תהיה מוכנה בלב שלם למכור אותו, ינסו להשלים במועדון את העסקה כדי לצרף את השחקן. סיפור המעבר של קינדה רגיש מאוד בשל העובדה שמדובר במשולש של מועדונים שנמצאים בקשר מצוין.

אלונה ברקת, משה חוגג וג'קי בן זקן נחשבים לחברים מעבר להיותם בעלי קבוצות בליגת העל, ולכן העסקה מאוד רגישה כי כל אחד משלושת הצדדים רוצה שהכל יהיה תחת הסכמה וברוח טובה. בהפועל באר שבע לא ילחצו על קינדה וגם לא על בן זקן מכיוון שחוגג בתמונה ויש כלפיו כבוד ולכן החליטו הבוקר במועדון להמתין ולראות כיצד הדברים מתפתחים.

בכל מקרה בבאר שבע רוצים את קינדה ומוכנים להשקיע סכומים מאוד גבוהים בעסקה. בעבר היה השחקן כמה וכמה פעמים על הפרק אבל בבאר שבע חששו בשל כל ההיסטוריה הרפואית והמשמעתית של השחקן. כעת הרבה יותר שלמים במועדון עם העניין, גם אם העסקה כעת הרבה יותר יקרה, אך כאמור נכנס המימד האישי בין הבעלים שמכניס את הדברים לפרופורציות אחרות.

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
סיפור רגיש. קינדה/ברני ארדוב
אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. לירון מולדובן
לא לוחצת. ברקת/לירון מולדובן

בתוך כך ממתינים בבאר שבע להודעה מבלגיה לפיה העסקה למכירת עדן שמיר לסטנדרד ליאז' אכן נסגרה תמורת 1.8 מיליון יורו. בבאר שבע החליטו להיענות לבקשת שמיר וסוכניו לצאת אתמול לבלגיה ולא לחכות למשחק שמינית גמר גביע המדינה היום בנתניה, מתוך הערכה ששמיר יתקשה לתפקד כהלכה במשחק כשעומדת בפניו האפשרות לטוס באופן מיידי לבלגיה. מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים שוחח כבר אתמול בבוקר לפני האימון עם השחקנים וסיפר להם במקביל להודעה לתקשורת על היציאה של שמיר לבדיקות רפואיות באירופה.

רחמים אמר בין היתר לשחקנים: "כבוד גדול להפועל באר שבע ששחקנים שלנו ממשיכים לעניין מועדונים בחו"ל שרוצים לקנות אותם. המועדון בדרך כלל לא עומד בפני שחקנים שרוצים להתקדם וגם במקרה הזה של עדן, החלטנו לאפשר לו לעשות את הצעד הזה". רחמים הבהיר בשיחה עם השחקנים כי הפועל באר שבע מתכוונת להתחזק בשחקנים בחלון הזה.

עוד בוואלה!

מכבי נתניה - הפועל באר שבע: טהא לא כשיר, בצ'יראי ומלדה צפויים לפתוח

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם עוזרו אליניב ברדה. קובי אליהו
והיום יש גם משחק. אבוקסיס/קובי אליהו

ועם כל הכבוד לענייני הרכש, במועדון זוכרים כי המשחק הערב מול מכבי נתניה בגביע המדינה קריטי להמשך העונה הזו. לפני הצהריים תצא הקבוצה לבית מלון בנתניה לכמה שעות ומשם תגיע לאיצטדיון. המאמן יוסי אבוקסיס התייחס למשחק הערב מיד אחרי המשחק בשבת בליגה שהיה משחק הבכורה שלו: "גביע זה משהו שונה. מי כמוני יודע. גביע זה ליגה של חמישה משחקים. סיבוב אחד הקבוצה עברה בהצלחה. אני חושב שאנחנו צריכים לכוון לשם. כל משחק בנתניה הוא קשה. נקווה לעבור שלב ואחרי זה עוד שלב כי זו המתכונת של הגביע".

אבוקסיס נשאל האם הביטחון של שחקני הפועל באר שבע קיים באשר ליכולת שלהם לאור המשבר שהם נמצאים בליגה ואמר: "לא רק עם הביטחון של השחקנים, נעבור. עם הרצון שהיה לשחקנים במשחק שהפסדנו להפועל רעננה, אפשר לעבור שלב. מה שלא יהיה אחרי המשחק הזה ואני מקווה שנעבור אותו בהצלחה, יהיו עוד הרבה משחקים בליגה ויש משימות בליגה כי כרטיס לאירופה לוקחים דרך הליגה ולכן מה שלא יהיה במשחק הזה בגביע, יש הרבה מה לעשות אחרי זה בליגה".

קינדה, מכבי ת"א, ההולנדים של חיפה וקלינגר: פודקאסט הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully