וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה: "אני בלחץ גדול, אתייעץ עם המשפחה שלי ואקבל החלטה"

16.1.2020 / 7:19

השחקן יחליט סופית בימים הקרובים אם הוא יוצא לחו"ל או נשאר בארץ. בבית"ר מבהירים: "אם יישאר בארץ, הוא ישחק רק אצלנו". מהלך כזה יעלה למשה חוגג מיליוני דולרים עבור השלמת רכישת הכרטיס ושידרוג משמעותי של שכרו. בבאר שבע מחכים להתפתחויות

טור דיעה דוד רוזנטל על מכבי תל אביב/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

נמשכת ההתלבטות של גדי קינדה אם לקבל את הצעת קנזס סיטי ולעבור לארצות הברית או להישאר בישראל. נכון להבוקר, השחקן כלל לא בטוח שהוא רוצה לעשות את הצעד ולעבור, במיוחד שהוא יודע שיש לו אפשרות להישאר בישראל ולהרוויח שכר כמעט זהה למה שהוצע לו בקנזס סיטי. בסביבתו דיברו אתמול על חוזה בארץ בשכר שמתקרב לחצי מיליון דולר, כאשר בחוזהו הנוכחי בבית"ר הוא מרוויח פחות מ-200 אלף. קינדה אמר למקורביו אתמול: "אני בלחץ גדול. אני עוד לא יודע מה לעשות. אתייעץ עם המשפחה והקרובים בסוף השבוע ורק אז אחליט".

בבית"ר הבהירו אתמול (רביעי) כי מבחינתם השחקן אמור לחתום בקנזס ואם יחליט להישאר בארץ זה יהיה רק בבית"ר. יחד עם זאת, בסיטואציה כזאת בית"ר תצטרך להוציא סכומי עתק כדי להשאיר את הקשר. גם במידה שתהיה הצעה מהארץ, המשמעות היא שמשה שחוגג יצטרך לרכוש את המחצית השניה של כרטיסו של הקשר ולשדרג את שכרו משמעותית, בהתאם להצעות להן הוא זוכה מהארץ.

שחקן בית"ר ירושלים, גדי קינדה. דני מרון
עדיין מתלבט. גדי קינדה/דני מרון

ג'קי בן זקן שמחזיק בזכות המכירה נמצא כעת בפריס לרגל מאורע ונמצא בקשר רצוף עם כל הגורמים. הקבוצה הכי משמעותית בארץ שהביעה עניין בשחקן היא הפועל באר שבע, שבעבר הייתה במגעים לרכוש את הקשר מאשדוד אך חששה לעשות את הצעד. כעת, אם יתאפשר, ירצו בבירת הנגב לעשות את המהלך ולהתחזק משמעותית בחלון ההעברות. גורם המעורה בפרטים סיכם זאת אתמול: "עדיף שקינדה יילך על ההצעה מארה"ב, אם יחליט להישאר בארץ הבלאגן רק יתחיל".

בתוך כל הסאגה הזאת, בית"ר תפגוש הערב את בני ריינה במסגרת שמינית גמר הגביע. מעט מאוד קהל צפוי להגיע לטדי, כאשר במקביל מבני ריינה יגיעו כ-12 אוטובוסים והם עשויים להיות הרוב באיצטדיון. עידן ורד עשוי לחזור לסגל הקבוצה אחרי שמונה חודשים וצפוי לקבל דקות ראשונות. מי שייעדרו בוודאות הם גדי קינדה שבדרך החוצה, אנטואן קונטה, שלומי אזולאי, טל בן חיים ודיוגו וארדסקה הפצועים ופרדי פלומן המורחק. אופיר קריאף צפוי לשחק כבלם לצד אור זהבי, כאשר בנוסף מספר שחקני ספסל יקבלו דקות משחק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

קינדה, מכבי ת"א, ההולנדים של חיפה וקלינגר: פודקאסט הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully