וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה צפוי להימכר בימים הקרובים. מחזיק בהצעות מאירופה וה-MLS

13.1.2020 / 23:17

בבית"ר ירושלים הבינו מג'קי בן זקן שהוא מחזיק לפחות בשתי הצעות על הקשר המצטיין וכי בזמן הקרוב צפויה להיסגר עסקת מכירתו. המועדון מהבירה יקבל רק מחצית מסכום ההעברה

צילום גולשים

בווידאו: אנז' פרדי פלומן מתעמת עם אוהד אחרי המשחק

המעבר של גדי קינדה מבית"ר ירושלים לקבוצה בחו"ל הולך ומתקרב. בבית"ר ירושלים הבינו ממ.ס. אשדוד וג'קי בן זקן כי בימים הקרובים אמורה להיסגר מכירתו. מי שיקבע את עתידו של הקשר הם אשדוד והאיש החזק במועדון ובן זקן מחזיק בשתי הצעות: אחת מה-MLS והשנייה מאירופה.

בבית"ר ירושלים, שתקבל רק מחצית מסכום ההעברה, הרגישו שקינדה היה יכול לעשות יותר בשביל לשחק הערב (שני, 0:0) נגד מכבי תל אביב. במועדון מרגישים שהדיבורים על הצעות מחו"ל ומעבר אפשרי לקבוצה מליגה אחרת בינואר, גרמו לכך שהקשר העדיף לא לסכן את עצמו, ולכן לא נכלל בסגל למשחק.

קינדה נפצע ב-2:2 נגד עירוני קרית שמונה בשבוע שעבר, אבל הבדיקות הראו שלא מדובר בפגיעה רצינית. השחקן עצמו אמר לחבריו שהוא מאוד רוצה לשחק, אבל עדיין מרגיש כאבים בשריר. רוני לוי אמר בסיום: "גדי אמר שהוא לא יכול לשחק, שקשה וכואב לו מאוד. אני לא חושב שזה בגלל שהוא רוצה לעזוב, בדיוק להיפך - אם מישהו רוצה לצאת בינואר, הוא צריך לרצות לשחק נגד הגדולות ולהראות את היכולת שלו במשחקים הגדולים. אני לא רואה סיבה שהוא ינסה לברוח ממשחק כזה".

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
נרכש בינואר 2019, יימכר בינואר 2020. קינדה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully