וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה על סף סיכום לארבע שנים בקנזס סיטי, יימכר ב-3.7 מיליון דולר

הקשר יעזוב את בית"ר ירושלים בימים הקרובים לטובת הקבוצה מליגת ה-MLS האמריקאית, ירוויח מעל חצי מיליון דולר לעונה. דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה עלו בשיחות על רכש

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים

גדי קינדה על סף סיכום לארבע שנים בקבוצת קנזס סיטי מליגת ה-MLS ויעזוב את בית"ר ירושלים בימים הקרובים. סכום הרכישה יעמוד על 3.7 מיליון דולר והשחקן ישתכר כחצי מיליון יורו בכל אחת מארבע השנים שלו בארה"ב.

הקשר בן ה-26, שנמצא בעונת השיא בקריירה שלו עם שבעה שערי ליגה עד כה ולא היה אתמול (שני) בסגל למשחק מול מכבי תל אביב, החזיק גם בהצעה מאירופה ועורר עניין בקבוצות נוספות ב-MLS האמריקאית, כשמי שמחליט לאן יעבור הם מ.ס. אשדוד וג'קי בן זקן.

כזכור, אשדוד מכרה לבית"ר ירושלים מחצית מכרטיסו של קינדה לפני כשנה תמורת מיליון יורו, והכניסה להסכם סעיף המקנה לה את הזכות לקבוע בלעדית את המכירה הבאה, כל עוד הסכום יעלה על שני מיליון יורו. במקרה כזה, בית"ר תקבל את מיליון היורו שהשקיעה ויתרת הסכום תתחלק בין שני המועדונים.

קנזס סיטי, שלא העפילה לפלייאוף וסיימה במקום ה-11 באזור המערבי, ביצעה לפני יומיים עסקת ענק כאשר רכשה את החלוץ המקסיקני אלן פולידו ביותר מ-10 מיליון דולר. בקבוצה משחקים גם דניאל שאלוי, בנו של כוכב בית"ר בעבר סטפן שאלוי, וגם אקס מכבי תל אביב רוברטו פונצ'ץ.

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בדרך לקנזס. גדי קינדה/דני מרון

כבר אתמול אחר הצהריים הגיע דודו דהאן למשרדי בית"ר בבית וגן ונפגש עם משה חוגג כדי לדון בפרטי העסקה. בבית"ר עודכנו על כל הפרטים, הסכומים, אופן התשלום וחוזהו העתידי של קינדה ולאחר מכן אמרו: "זה מעבר לכך שאין לנו שום סיי, מדובר פה בתנאים שיסדרו את קינדה בחיים ואנחנו לא צריכים לעצור אותו". חוגג אף הבהיר כי הסכום שהוקצה לשחקן זר עד עתה, כ-250 אלף דולר עבור שחקן חופשי כבר לא קיים, והוא מוכן לשלם סכומים גבוהים יותר על מנת לצרף זר בעל שיעור קומה, גם אם זה יכלול דמי העברה.

בנוסף, בבית"ר עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת חנן ממן בהפועל באר שבע ואף ביררו פרטים על דן ביטון מלודוגורץ, אך הנושא מורכב בשלב זה. גם שמותיהם של אור דסה ומאוויס צ'יבוטה עלו על הפרק, אך בשלב זה בצוות המקצועי מתמקדים בקשר זר בכיר. "אנחנו מתמקדים ראשית בשחקן זר אחד איכותי, אם דברים לא יצלחו כל אחד מההשמות שעל הפרק עשוי להיות רלוונטי, כי השוק הישראלי מאוד מצומצם".

בנושא אחר: תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את השחקן אנג' פרדי פלומן לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת. כזכור, בסיום המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים שנערך באצטדיון בחיפה, הקניטו אוהדי היריבה את הצרפתי, שבתגובה עלה ליציע על מנת להתעמת עם האוהדים, ונעצר על ידי המאבטחים. הדיון יתקיים ביום רביעי 15.1.20 בשעה 17:00.

(עדכון ראשון: 16:11)

צפו בתקרית בין פלומן ואוהדי מכבי תל אביב:

צילום גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully