וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל באר שבע: טהא לא כשיר, בצ'יראי ומלדה צפויים לפתוח

15.1.2020 / 14:15

הבלם ערך אימון מלא אך לקראת הסיום חש בכאבים ולא יקח חלק בשמינית הגמר מול מכבי נתניה (חמישי, 19:30). בעקבות זאת, אבוקסיס עשוי לשנות מערך. אולסק צפוי לפתוח מנגד

צילום: רויטרס

בווידאו: האימון האחרון של ארנסטו ואלוורדה כמאמן ברצלונה

בלם הפועל באר שבע, לואי טהא לא יהיה כשיר בסופו של דבר לשמינית גמר הגביע מחר מול מכבי נתניה (חמישי, 19:30). הבלם התאמן בצורה מלאה באימון המסכם ואף תורגל בהרכב ונראה היה שהפציעה מאחוריו והוא חוזר להרכב, אבל לקראת סיום האימון הוא חש שוב כאבים והוא לא צפוי להיות בסגל. כזכור הפועל באר שבע תחסר גם את הקפטן בן ביטון והבלם מיגל ויטור שסוחבים כרטיסים צהובים. בהיעדר טהא, עשוי לעבור יוסי אבוקסיס למערך של שלושה בלמים עם עמית ביטון, מרואן קבהא ושון גולדברג. לשער ישוב מפציעה ארנסטוס שטקוס ובקישור האחורי עשוי לפתוח דוד קלטינס. ניב זריהן יחזור לסגל.

ניקו אולסק שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יפתח בקישור. אולסק/ברני ארדוב

למרות ההפסד בשבת למכבי חיפה, במכבי נתניה לא יבצעו שינויים רבים בהרכב לקראת שמינית הגמר מול הפועל באר שבע. גיא מלמד עדיין לא כשיר ב-100 אחוז ולכן בהתקפה צפויים לפתוח יחד פאטוס בצ'יראי ויונס מלדה.

הבלם דולב אזולאי שהיה מוצהב במשחק האחרון יחזור להרכב ויחליף את צליל נחמיה. ניקו אולסק צפוי לפתוח שוב בקישור בעמדה יותר קדמית כאשר אלמוג כהן יפתח כקשר האחורי. הצוות המקצועי בראשות סלובודאן דראפיץ ושי ברדה עבדו אתמול עם השחקנים על נקודות התורפה של הפועל באר שבע. בנתניה רוצים מאוד את גביע המדינה אחרי שבעונה שעברה איבדו אותו לבני יהודה ויוסי אבוקסיס שיפגוש מחר את נתניה כמאמן הטרי של הפועל באר שבע.

הקבוצה נקנסה ב-3,500 שקל על זריקת חפץ למגרש במשחק נגד נס ציונה. בית הדין זיכה את המועדון מאשמת קריאות גזעניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully