וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנז' פרדי פלומן הורחק משלושה משחקים

15.1.2020 / 18:30

הצרפתי של בית"ר ספג עונש כבד אחרי אחרי שהתעמת עם אוהדי מכבי תל אביב במחזור האחרון. יחמיץ את בני ריינה בגביע ואת נתניה ונס ציונה בליגה. בבית הדין נימקו: "אין מצופה מאף שחקן שיימצא את דרכו ליציע האוהדים". בקבוצה הגיבו: "עונש חסר פרופורציות"

צילום גולשים

עיקרי הדברים

- פרדי פלומן הורחק משלושה משחקים בעקבות התקרית מול מכבי תל אביב

- משה חוגג ועיריית ירושלים נלחמים בבריחת הקהל מטדי: אלפי כרטיסים יחולקו בחינם

- חוגג אמר: "נחזיר את הקהל הצעיר לטדי ולחוויה של כדורגל בעיר ירושלים"

- מכת פציעות בקבוצה לקראת משחק הגביע נגד בני ריינה: ספק אם יהיו 18 שחקנים בסגל

seperator
שחקן מכבי תל אביב אנדרה ז'ראלדש מול שחקן בית"ר ירושלים, אנז' פרדי פלומן. דני מרון
הורחק משלושה משחקים בעקבות התקרית. פרדי פלומן/דני מרון

אנז' פרדי פלומן, שחקנה של בית"ר ירושלים ספג עונש חמור והורחק היום (רביעי) משלושה משחקים בעקבות התקרית שבה הוא היה מעורב בתום המשחק מול מכבי תל אביב. כזכור, אחרי שריקת הסיום, שחקן הכנף הצרפתי ספג קללות מאוהד של מכבי תל אביב, עלה ליציע במטרה להתעמת איתו ונעצר על ידי המאבטחים. פלומן המשיך משם לחדר ההלבשה, כשהוא נסער מאוד, קילל ובעט בכמה חפצים. השחקן יחמיץ בעקבות ההרחקה את משחק הגביע מול בני ריינה וכן את משחקי הליגה מול מכבי נתניה ונס ציונה. זו מכה לא פשוטה לבית"ר, שצפויה לאבד בקרוב גם את גדי קינדה והסגל שלה קצר ולא משופע במחליפים.

"זוהי העמדתו לדין הראשונה של הנאשם. עם זאת מעשהו הינו חמור ביותר", נכתב. "עם כל הבעת הסלידה מהתנהגותו של אותו אוהד בסופו של המשחק והקנטתו את הנאשם, הרי שאין מצופה מאף שחקן ובוודאי שלא שחקן באחת הקבוצות הבכירות בליגת העל, שיימצא את דרכו אל יציע האוהדים במטרה להתעמת עם אוהד זה או אחר... היה מצופה כי אותו שחקן ישלוט בעצביו וימשיך בדרך לכיוון חדרי ההלבשה מבלי לייחס כל חשיבות לדברים שנאמרו כלפיו... ככל הנראה אם לא היו שוהים מאבטחים במקום אשר היו ממהרים לעצור את השחקן, הרי שיכול ואותו שחקן היה נמצא כיום בסיטואציה קשה הרבה יותר, הן במישור המשמעתי אולם חשוב וחמור מכך - במישור הפלילי".

בבית"ר ירושלים התייחסו להרחקה ואמרו: "מדובר בעונש חסר פרופורציה לשחקן שמגיע בפעם הראשונה בקריירה לבית הדין. חבל שבמקום לתת עונש מקובל והוגן, בחר הדיין להעניש בחומרה את פלומן. כמובן שאנו מגנים את הדרך בה בחר פרדי להגיב והנושא מטופל במסגרת המועדון, אך מכאן ועד הרחקה משלושה משחקים יש מרחב שלם של ענישה שלא נוצל ונדמה כי ההחלטה התקבלה בקלות הדעת. צר לנו כי זוהי הדרך בה בחר בית הדין לנהוג".

צפו בתקרית של פלומן

צילום גולשים

התשובה של משה חוגג ועיריית ירושלים לבריחת הקהל מטדי: בית"ר ירושלים פרסמה היום (רביעי) את התוכנית לשיפור המצב, אחרי שבתקופה האחרונה היציעים במשחקי הבית התרוקנו. בבית"ר אף שקלו לעזוב את טדי ולנדוד לאצטדיון אחר באיזור המרכז, אולם בעירייה החליטו להילחם על השארת הקבוצה באצטדיון.

בין היתר, התוכנית תכלול חלוקה של אלפי כרטיסים בחינם לתלמידי תיכון, בתקווה שימלאו את היציע הצפוני. בנוסף מקומות החנייה יוגדלו ומערך השאטלים לאצטדיון יתוגבר.

"אמש נערכה בעיריית ירושלים ישיבה בין בכירי העירייה, בראשותו של ראש העיר, משה ליאון, לבין הנהלת בית"ר ירושלים והבעלים משה חוגג, כשבסיומה הוחלט על שורות הטבות נוספות לאוהדי הכדורגל בבירה וקידום ממשי לעידוד ההגעה לאצטדיון טדי", נכתב באתר הרשמי של בית"ר. "הבשורה העיקרית לקהל האוהדים היא תוספת החניות. כ-4,000 חניות יועמדו בסביבת טדי לרשות האוהדים, כאשר 1,000 מתוכן יהיו בחניון גן החיות התנכ"י ומשם יועברו האוהדים בשאטלים (בשיטת מתמלא וסע) לאיצטדיון. בנוסף, החניונים שיועמדו לקהל במרחק הליכה מהאצטדיון הם: חניון הגן הטכנולוגי במלחה שיהיה פתוח בחינם בימים בהם יתקיימו משחקים בטדי, חניון היציע המערבי, חניון היציע המזרחי, חניון אגד, חניון הרכבת וחניון קניון מלחה. החניונים יהיו פתוחים על בסיס מקום פנוי, האוהדים מתבקשים להתעדכן מראש בסטטוס תפוסת החניונים, בערוצי המדיה של בית"ר ירושלים.

"בנוסף, תקצה בית"ר ירושלים כרטיסים ללא עלות לאלפי תלמידי העל יסודי (ז'-יב') בירושלים. הכרטיסים יוקצו למשחקי בית בלבד ויחולקו במסגרת בתי ספר דרך מינהל חינוך בעירייה, ודרך גורמי הרווחה, בשיתוף העירייה ובעידודה, במטרה ל החזיר את הקהל לאיצטדיונים וליצור חיבור לקבוצה. בתי ספר שמעוניינים לקבל הקצאות לכרטיסים מתבקשים לפנות למנח"י".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג אמר: "אנחנו ממשיכים בניסיונות שלנו להקל על האוהדים על מנת שהדרך לטדי תהיה נוחה יותר, ופשוטה יותר. אנו נחלק כרטיסים בשיתוף העירייה ונחזיר את הקהל הצעיר לטדי ולחווייה של כדורגל בעיר. אני רוצה להודות לראש העיר על העזרה והרצון לסייע ובטוח שכל המהלכים יחזירו את טדי להיות נוח יותר לכולם".

עוד בוואלה!

גדי קינדה על סף סיכום לארבע שנים בקנזס סיטי, יימכר ב-3.7 מיליון דולר

לכתבה המלאה
היציעים באצטדיון טדי ריקים במהלך המשחק בין בית"ר ירושלים לבין הפועל חיפה. ברני ארדוב
עכשיו היציעים בטדי יתמלאו?/ברני ארדוב

לקראת שמינית גמר הגביע נגד בני ריינה (חמישי, 18:30, ספורט 5), סובלת בית"ר ממכת פציעות. גדי קינדה שסיכם את תנאיו בקנזס סיטי ואמור לחתום בימים הקרובים לא ייקח חלק במשחק. קינדה עובר טיפולים בשלב זה ולמעשה סיים את חלקו בקבוצה. רוני לוי צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב וכמו כן עשוי לתת דקות משחק לצעירים אביאל זרגרי ורוי דוגה.

הקבוצה תעלה בסגל חסר מאוד מחר, בנוסף לקינדה שסיים את דרכו, ייעדרו שלומי אזולאי ואנטואן קונטה הפצועים וגם פלומן המורחק. גם ליוואי גרסיה ודיוגו וארדסקה מושכים פציעות ושיתופם מוטל בספק. גם הבלם טל בן חיים שנעדר מהמשחק נגד מכבי תל אביב בשל פציעה נמצא בספק, ועדיין לא ברור אם עידן ורד ייכלל בסגל ויזכה לדקות משחק ראשונות העונה, לאחר שהחלים מפציעה בכף הרגל.

בבית"ר לא משוכנעים שיהיו להם 18 שחקנים למשחק, ובכל מקרה אביאל זרגרי, רוי דוגה וליאון מזרחי הצעירים ייכללו בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully