וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ז'ורז' מאנג'ק עשוי לשוב בחלון ההעברות הנוכחי

15.1.2020 / 9:50

מגעים בין הצדדים כבר החלו, אחרי שהקשר הקמרוני בן ה-31 הציע את עצמו לקבוצה. במקביל מנסים הירוקים לצרף גם את קרים פריי. חיימוב ינותח בכתפו וישוב רק בעונה הבאה, מגן יהודי-אמריקאי הגיע להתרשמות

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

הקשר הקמרוני, ז'ורז' מאנג'ק, ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה, מועמד לחזור לקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי. הקשר בן ה-31 שמשחק בספרטה פראג הצ'כית, הציע את עצמו לירוקים לפני מספר שבועות, ונראה שבצוות המקצועי רוצים לראותו חוזר, כשמגעים בין הצדדים כבר החלו. מאנג'ק, שרשם 32 הופעות בליגה בעונה שעברה וכבש חמישה שערים, היה אחד השחקנים האהובים על הקהל הירוק.

במקביל, במכבי חיפה ממשיכים לנסות ולצרף את קרים פריי, אך מדובר בעסקה מורכבת למדי. על פי גורמים המעורים בפרטים, נראה שהסיכויים שיגיע פחתו. גם אם לא יגיע בחלון הנוכחי, ייתכן ובמכבי חיפה ינסו לצרפו בקיץ, אז יהפוך לשחקן חופשי.

בקבוצה מרוצים מאוד מההעפלה לרבע גמר גביע המדינה אחרי הניצחון על הפועל אום אל פאחם. "לקראת הסוף רק רצינו שזה ייגמר", הודה הקפטן נטע לביא. "זה היה משחק לא פשוט וידענו את זה מראש אבל בגביע הכי חשוב לעבור שלב". על כך שהקבוצה הפכה לפייבוריטית לזכייה בגביע אמר הקשר: "זה מחמיא לנו אבל נראה את מי נקבל. בגביע כל משחק הוא גמר". במועדון שיבחו את השחקנים על הלחימה אך לא היו מרוצים מהיכולת בחצי השעה האחרונה.

ז'ורז' מאנג'ק שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
האוהדים ישמחו לקבלו בחזרה. מאנג'ק/יוסי ציפקיס

שוער הקבוצה, גיא חיימוב, יעבור בשבוע הבא ניתוח בכתפו. חיימוב נפצע כזכור במחזורים הראשונים, כשאובחן עם קרע של שני ס"מ בכתף שמאל. השוער עבר שיקום ולאחר שחזר לאימונים, המשיך לסבול מכאבים והשבוע הוא עבר בדיקה ממנה עלה כי הוא סובל מקרע בכתף וכי עליו לעבור ניתוח. חיימוב לא יוכל לחזור העונה לשחק ובהחלטה משותפת שלו עם הצוות הרפואי של המועדון, הוחלט לקדם את הניתוח כבר עכשיו, על מנת שיוכל להיות כשיר לעונה הבאה. בקבוצה מתכוונים להחתים שוער במקומו, כדי שישמש שוער שני.

חיימוב אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "לפעמים בחיים צריכים לקבל החלטות קשות. הניתוח הזה הוא דבר שחשוב לבריאות שלי ולהמשך הקריירה. כמובן שאמשיך לתמוך ולעודד מהצד את החברים שלי ואת הקבוצה בכל המטרות שיש לנו העונה".

המגן הימני הארי שוורץ, יהודי ממוצא אמריקאי ששיחק בעונה שעברה בהרטפורד מה-USL, יחל בהתרשמות בקבוצה. שוורץ בן ה-23 ערך שבוע התרשמות במכבי נתניה, אך שוחרר לאחר שלא הצליח להרשים את ראשי המועדון.

סוף פודגוראנו מקבוצת הנוער צפוי לצאת להתרשמות של שישה ימים במועדון הפאר האיטלקי רומא.

עוד בוואלה!

גביע המדינה: מכבי חיפה ברבע הגמר אחרי 0:1 בחוץ על אום אל פאחם

לכתבה המלאה
הארי שוורץ. האתר הרשמי של הארטפוד, אתר רשמי
יזכה בחוזה? שוורץ/אתר רשמי, האתר הרשמי של הארטפוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully