וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "לא אהבתי את היכולת". שוהם: "היינו עדיפים על מכבי חיפה"

14.1.2020 / 21:23

מכבי חיפה גירדה ניצחון על אום אל פאחם, המאמן הודה: "היה לנו מזל". שוהם היה מסופק מנגד: "השחקנים הפתיעו אותי, יש פה קהל של ליגת העל"

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

זה היה קשה, זה ממש לא היה יפה אבל מכבי חיפה עלתה הערב (שלישי) לרבע גמר הגביע אחרי 0:1 קשה מאוד בחוץ על הפועל אום אל פאחם. ירדן שועה הכריע (56) פחות משתי דקות אחרי שנכנס כמחליף. בן צעירי נעצר בקורה בדקה ה-86 וחיפה שרדה מותחן גדול בעפולה.

נועם שוהם מאמן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
היה מרוצה מהקבוצה שלו. נועם שוהם/לילך וייס רוזנברג

מרקו בלבול: "מה שחשוב שעברנו סיבוב היום, היה משחק קשה ולא פשוט. הם עמדו מאחורה במחצית הראשונה, ואנחנו לא היינו טובים. היה לנו מזל בסיום. טוב שעברנו. הניצחון היה חשוב. השחקנים שלי מגלים אופי לאורך כל העונה. היו רגעים קשים, אבל עשינו את מה שצריך. לא אהבתי את היכולת, זו לא מכבי חיפה, יש הרבה מה לשפר. היו לנו פחות ימי מנוחה, יש עומס גדול על הקבוצה והסגל צעיר ולא רחב. הרוטציה קצרה ובכל זאת הצלחנו לשמור על כמה שחקנים כדי שיהיו רעננים לשבת".

על ירדן שועה שנכנס והכריע את המשחק: "שמחים שהוא כבש, הוא גם יכול היה לעשות 0:2 בתוספת הזמן. אני שמח בשבילו ובשביל הקבוצה. כל שחקן שיוכיח את עצמו, יקבל דקות".


נטע לביא אמר: "לא שיחקנו מספיק טוב, אבל אנחנו שמחים שניצחנו. ידענו שזה לא הולך להיות משחק פשוט. צריך להסתכל על יום שבת שזה הכי חשוב כרגע. ממכבי חיפה תמיד מצפים לשחק התקפי. היה לי קשה מאוד להחמיץ את מכבי תל אביב, אבל זה מאחורינו".

עוד בוואלה!

גביע המדינה: מכבי חיפה ברבע הגמר אחרי 0:1 בחוץ על אום אל פאחם

לכתבה המלאה
ירדן שועה דולב חזיזה מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
סתם הרבה פיות. ירדן שועה/לילך וייס רוזנברג

נועם שוהם שרשם את משחקו השני בלבד כמאמן אום אל פאחם, נשמע מרוצה מאוד מהיכולת: "הברק לא מכה פעמיים מבחינת התוצאה, אבל מבחינת האיכות מבחינתי הברק היכה כמה פעמים. במחצית השנייה היינו יותר טובים ממכבי חיפה. בכל המשחק הם הגיעו לשתיים שלוש הזדמנויות. זה כבוד גדול לעיר ולכל אום אל פאחם. מגיע לקהל הזה שאני אעניק לו מתנה. לא הגענו לפחות מצבים ממכבי חיפה. ברור שחסרה לנו אינטנסיביות ושעות אימון. חסרים לנו הרבה דברים, אבל כל הכבוד לשחקנים שנתנו תצוגת כדורגל. היתה פה אווירה של ליגת העל. היינו יריב ראוי לקבוצה שהיא מקום שני בליגת העל".

"גם לפני המשחק רציתי לעלות שלב, אבל באמת שהשחקנים הפתיעו אותי. לא פשוט לשחקנים בלאומית לשחק ברמות ובקצב הזה. ככל שהדקות נקפו העלינו קצב והיינו יותר טובים".

ריף מסיקה: "חלום הגביע נגמר, כל השבוע דיברנו על זה שלא נישאר עם המחמאות. אני חושב שעם עוד קצת יכולת וריכוז אולי היינו משווים. חלום הגביע נגמר, נתרכז בליגה. אחרי שספגנו את השער הבנו שאין לנו מה להפסיד, מבאס אבל זה מאחורינו. ראו את הפוטנציאל שיש לנו גם מבחינה ניהולית וגם מבחינה מקצועית".

על החתימה המוקדמת בחדרה: "זה כרגע מאחורי, ליבנו את העניינים. חדרה זה רק בשנה הבאה ואני עם אום אל פאחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully