וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן שמיר עבר בדיקות רפואיות בסטנדרד ליאז', הפועל באר שבע נפרדה

15.1.2020 / 15:55

הקשר בן ה-24 שהצטרף להפועל באר שבע הקיץ וחתם לארבע שנים, עזב אחרי חצי עונה בלבד ונחת כבר בליאז'. בקבוצה מסבירים את העיתוי: הבלגים לחצו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עזיבה מפתיעה בהפועל באר שבע. עדן שמיר עבר היום (רביעי) לבדיקות רפואיות בסטנדרד ליאז' הבלגית, בתקווה לחתום במועדון הפאר הבלגי שזכה ב-10 אליפויות מקומיות ומדורג כעת במקום החמישי בליגה. בבלגיה טוענים שסכום ההעברה עומד על 1.5 מיליון יורו. שמיר, שיהיה הישראלי התשיעי בקבוצה אחרי רוני רוזנטל, שלום תקווה, גיא לוזון, סלים טועמה, טל בן חיים, מאור בוזגלו, דודו ביטון ורמי גרשון, יחמיץ את משחק הגביע של באר שבע מחר נגד מכבי נתניה.

סטנדרד ליאז' של מישל פרודום נמצאת במקום החמישי בליגה הבלגית עם 35 נקודות, ארבע נקודות פחות משרלרואה השנייה. בשורותיה משחק החלוץ אורלנדו סה, ששיחק בעבר במכבי תל אביב, אך על פי דיווחים שונים הוא אמור לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי. שני כוכביה הגדולים הם הקשרים מקסים לצ'ן וסלים עמאלה, שכבשו ביחד 13 שערי ליגה העונה.

מבאר שבע נמסר ש"עקב בקשתה של הקבוצה, שמעוניינת שהודעת ההחתמה בבוא הזמן תגיע דרכה, אנחנו מכבדים את רצונה ולא חושפים את שמה. הפועל באר שבע מאחלת לעדן בהצלחה".

עדן שמיר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
חצי עונה בלבד בטרנר. עדן שמיר/דני מרון

שמיר בן ה-24, שגדל בהפועל חיפה, עבר בגיל 17 לקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה והתקדם בקבוצה לאט לאט, עד שהפך לסחורה מבוקשת בקיץ. הוא חתם ביוני לארבע שנים בהפועל באר שבע ובתחילת העונה נראה כמו אחד משחקני המפתח של הקבוצה. כמו שאר השחקנים, גם הוא דעך בשלב מאוחר יותר. בסך הכל, רשם שמיר שער ליגה אחד ושער נוסף באירופה.

ההחלטה לשחרר את שמיר הבוקר תמוהה בשל העובדה שמחר מחכה להפועל באר שבע המשחק נגד מכבי נתניה בשמינית גמר גביע המדינה, שמוגדר במועדון כמשחק עונה. במועדון הסבירו הבוקר שההחלטה לאפשר לשמיר להמריא היום לבדיקות ולמעשה לשחרר אותו מהקבוצה יממה לפני נתניה, התקבלה לאחר לבטים קשים ושעות ארוכות של מחשבה.

בקבוצה הסבירו כי סטנדרד ליאז' התעקשה ששמיר יגיע היום והבהירה כי אם זה לא יקרה, העסקה תבוטל. "לא יכולנו לעצור את עדן שקיבל כאן הזדמנות מיוחדת לעזוב לאירופה, ולכן עם כל הקושי החלטנו להיעתר לבקשה".

במועדון מבהירים כי אלונה ברקת והצווות שלה יחזקו את הקבוצה בצורה משמעותית בחלון ההעברות.

עוד בוואלה!

שיפור במצבם של זריהן, שטקוס וטהא לקראת נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully