וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "לדני אבדיה עתיד גדול. איפה? אני לא חוזה עתידות"

11.1.2020 / 22:36

הכישרון של מכבי תל אביב שבר שיאי קריירה נגד הפועל חולון, ספרופלוס: "אני מאמין בישראלים". תקרית חמורה בסיום: אוהדים של חולון ירקו וקיללו מקרוב שחקנים של מכבי תל אביב

אימג'בנק GettyImages

למרות שחלפו פחות מ-48 שעות מאז ששיחקה (וניצחה) נגד אלבה ברלין בגרמניה, מכבי תל אביב לא התקשתה לגבור הערב 83:94 על הפועל חולון ולעלות למאזן 0:14 בליגה. בסיום המשחק כמה מאוהדי חולון ירדו לכיוון הפרקט והתעמתו עם חלק משחקני מכבי תל אביב ועם המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ', בזמן שאלו היו בדרך לחדר ההלבשה. בנוסף לקללות ונפנופי הידיים המאיימים, אחד מהאוהדים אף ירק על ארון ג'קסון, שלא שיחק הערב. לאחר מכן האוהד פנה לאנשי מכבי תל אביב על מנת להתנצל על התנהגותו.

שחקן מכבי תל אביב, דני אבדיה. לירון מולדובן
ספרופולוס: "המערכת במכבי עוזרת לאבדיה להתקדם"/לירון מולדובן

דני אבדיה גנב את ההצגה עם שיאי קריירה של 22 נקודות, 5 אסיסטים, 4 שלשות ו-26 נקודות מדד, והמאמן יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "דני שחקן מוכשר ויש לו עתיד גדול לפניו. איפה זה יקרה? אני לא חוזה עתידות. הוא צריך להישאר צנוע ועם הרגליים על הקרקע. ברור שהוא משתפר, המערכת של מכבי עוזרת לו ולשחקנים אחרים להתקדם. אמרתי מהרגע הראשון שאני מאמין בשחקנים הישראלים ושאני רוצה ליבה ישראלית גדולה יותר".

ספרופולוס הוסיף: "לא היה קל לשחק אחרי אלבה ברלין בחוץ ביום חמישי. מגיע כל הקרדיט לשחקנים, היה להם משחק טוב מאוד. אנחנו יכולים להשתפר בפרטים קטנים בהתקפה ובהגנה ואני רוצה לראות מהם יכולת יותר טובה במשחק הבא. שלטנו במשחק מהרבע הראשון והיה לנו יתרון דו ספרתי לאורך רוב המשחק. חולון מסוגלת לקלוע סלים קלים אצלה בבית והיא לא ויתרה. בסוף ידענו מה לעשות ותקפנו בצורה חכמה כדי לנצח את המשחק".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חולון 83:94, משחק שיא לדני אבדיה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, דני אבדיה. לירון מולדובן
בכיוון הנכון. אבדיה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully