וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נס ציונה ניצחה 75:79 בחוץ את מכבי ראשון לציון

11.1.2020 / 19:58

האורחת השלימה דאבל בדרבי השפלה הצמוד: קורי פישר הכריע ברבע האחרון, טל דן היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל ראשון בקריירה

עריכה: ניר חן

עירוני נס ציונה השלימה הערב (שבת) דאבל ניצחונות בדרבי השפלה, כשהפעם גברה 75:79 בחוץ על שכנתה מכבי ראשון לציון. טל דן, שהיה קרוב כמה פעמים בעבר לטריפל-דאבל, כבר חשב שעשה את זה לראשונה בקריירה שלו בליגת העל, כשסיים עם 10 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אבל האסיסט האחרון בוטל והוא שוב נשאר עם הכמעט. קורי פישר הכריע ברבע האחרון עבור נס ציונה, שהובילה ברוב שלבי המשחק והנחילה לקבוצה של גיא גודס הפסד שני רצוף, למרות יום מצוין של אלכס המילטון (24 נקודות) שאיבד כדור קריטי בשניות הסיום.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן חוגג. ברני ארדוב
הטריפל דאבל בוטל. טל דן/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

הפתיחה הייתה של נס ציונה, כשקורי פישר העלה אותה ל-5:8 ונעזר בג'ף וויטי המצוין ובטל דן שסיים את הרבע הראשון עם 5 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. ראשון לציון בעיקר החטיאה מחוץ לקשת וג'רמי הולוואל קבע 13:23 בסיום הרבע.

רבע 2

ג'ורדן סווינג ודריל מונרו הקטינו לשלוש הפרש בלבד עבור ראשון לציון, כשבצד השני היה זה הולוואל שדאג לשמור על היתרון של נס ציונה. אלכס המילטון ועוז בלייזר צימקו ל-37:36 אחרי איבוד של רביב לימונד, אלא ששני סלים רצופים של דקוואן קוק העניקו לנס ציונה 36:41 בהפסקה.

רבע 3

פרדריק בורדיון והמילטון הקטינו את הפער לנקודה עם שלשות רצופות, כשבורדיון קלע אחת נוספת מחוץ לקשת והשווה ל-49:49. המילטון המצוין העלה את ראשון לציון ליתרון ראשון - 52:53, ואז סוף כל סוף הגיעה שלשה גם בצד השני, השנייה של פישר במשחק. המשחק הצמוד נמשך ורק עבירה מיותרת של אדם אריאל אפשרה לדן לקלוע פעמיים מהקו ולקבוע 59:60 לנס ציונה בסיום הרבע השלישי.

רבע 4

נס ציונה פתחה נהדר את הרבע האחרון, עם שלשה של דקוואן קוק והאלי הופ שהקפיץ פישר לוויטי, שהחטיא מהקו ולא השלים מהלך של שלוש. אחרי ריצת 0:9, סווינג עשה סוף לארבע דקות ללא נקודות של ראשון לציון ומנגד דן קלע עוד סל קלע וחסר רק אסיסט לטריפל דאבל מרשים. נס ציונה נתקעה יותר משתי דקות ללא סל, והמילטון ניצל את זה כדי להקטין ל-73:70 בלבד, לפני שקוק הגדיל לחמש בניסיון שני בהתקפה. טעויות בהתקפת האורחת עלו לה בסוף ביוקר, כשסווינג השווה בשלשה ל-75:75 ורק 14 שניות נותרו. פישר חדר נהדר והעניק לנס ציונה יתרון, המילטון איבד ובמהלך האחרון דן מסר לקוק שסחט עבירה וקלע מהקו, אבל האסיסט לא נרשם ולא הושג טריפל דאבל. 75:79 לנס ציונה בסיום.

עוד בוואלה!

סטפנוס דדאס: "אני רוצה להפוך ליאניס ספרופולוס של הפועל חולון"

לכתבה המלאה

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: אלכס המילטון 24 נקודות (6 אסיסטים), ג'ורדן סווינג 15, פרדריק בורדיון 13, דריל מונרו 8 (8 ריבאונדים), ג'יימס קלי 7, נועם דוברת 4, אדם אריאל ועוז בלייזר 2 כל אחד, נמרוד טישמן שותף ולא קלע.

קלעו לעירוני נס ציונה: קורי פישר 19, דקוואן קוק 18, ג'ף וויטי 16 (13 ריבאונדים), טל דן 10 (11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים), ג'רמי הולוואל 7, גולן גוט 5, רביב לימונד ועידן אלבר 2 כל אחד, רביב פיטשון שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully