וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "אני רוצה להפוך ליאניס ספרופולוס של הפועל חולון"

מאמנה היווני של הפועל חולון סיפר לאתר היווני SEPC על חוויותיו כמאמן זר: "הביקורות ממאמנים מקומיים שאינם עובדים תמיד קשות". על חולון: "מועדון מאורגן עם אוהדים פנטסטיים"

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים בליגת העל בכדורסל

לאחר פתיחת עונה רעה, בהחלט אפשר להגיד כי הגעתו של סטפנוס דדאס להפועל חולון ייצבה את הקבוצה בשבועות האחרונים. חולוניה כבר סופרת שלושה ניצחונות רצופים בשתי המסגרות בהן נוטלת הקבוצה חלק, עם ניצחונות על הפועל אילת והפועל גלבוע/גליל בליגה וטורון הפולנית בליגת האלופות.

בראיון שנתן המאמן היווני לאתר הספורט SEPC במדינתו, הוא סיפק מספר ציטוטים מעניינים. באתר ציינו את העובדה שזו לא הפעם הראשונה שדדאס מנסה את מזלו מחוץ ליוון, לאחר שאימן במדינות כמו סלובניה, רוסיה וטורקיה. "מלבד הפועל חולון הייתי במשא ומתן עם קבוצות נוספות מישראל במהלך הקיץ", חשף דדאס. "הבעיה שלי היתה שהייתי בחוזה עם בשאקשהיר (מהליגה הטורקית) ולא יכולתי להשתחרר מהחוזה".

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. ברני ארדוב
"למאמן הזר תמיד יש יתרון". סטפנוס דדאס/ברני ארדוב

בנוסף, נשאל דדאס על היחס כלפי המאמן היווני מחוץ למדינה: "למאמן הזר תמיד יש יתרון מאחר והשם שלו לא נשחק בשוק. מצד שני, הביקורות שעולות על ידי מאמנים מקומיים שאינם עובדים תמיד קשות יותר. בטורקיה עבדתי שבע שנים בפרוייקטים מוצלחים כמו גזיינטפספור ובשאקשהיר ואני מתכנן לעשות דבר דומה גם בישראל". המאמן התייחס גם להצלחתו של יאניס ספרופולוס במכבי תל אביב: "העובדה שיאניס עושה עבודה כזו גדולה עזרה לכך שהחתימו אותי וגם לקבלה שלי כמאמן יווני בישראל. התחלנו טוב, אבל יקח זמן עד שיקבלו אותי בחולון כמו שקיבלו את יאניס ספרופולוס במכבי תל אביב".

על מועדונו הנוכחי: "הפועל חולון היא קבוצה מאורגנת מאוד עם אולם חדש ואוהדים פנטסטיים, שמתעסקים רק עם קבוצת הכדורסל מאחר ואין מועדון כדורגל מקביל. החלק הראשון של העונה היה לא טוב עבור הקבוצה, אבל הכל עדיין פתוח ובהחלט אפשר להשיג משהו טוב השנה". בנוגע למטרות להמשך העונה: "הגעה לפלייאוף היא בהחלט ברת השגה ואני בטוח שנעשה זאת. עם זאת, אנחנו נרצה לסיים בין שש הראשונות כדי להימנע ממפגש עם מכבי תל אביב או הפועל ירושלים בסיבוב הראשון של הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully