וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "היה קשה מאוד לבוא אחרי הפסד כזה ולגלות אופי"

11.1.2020 / 21:57

מאמן מכבי חיפה החמיא לשחקניו אחרי ה-0:2 מול מכבי נתניה: "שמח שידענו לנצח". דראפיץ': "באנו כדי לשחק, אבל נענשנו". נטע לביא: "נעשה הכול כדי להיות שם עד הסוף מול מכבי תל אביב"

שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
התאוששות יפה. שחקני מכבי חיפה בסיום/ברני ארדוב

חמישה ימים אחרי ההפסד הכואב למכבי תל אביב, הצליחה מכבי חיפה לחזור לחייך הערב (שבת) עם 0:2 מול מכבי נתניה, במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. ניקיטה רוקאביציה (56) ויובל אשכנזי (65) כבשו וסידרו לירוקים ניצחון ששיפר את מאזנם ל-40 נקודות, שלוש פחות ממכבי תל אביב, שעדיין צריכה לשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני הקרוב. בנוסף, זה ניצחון חמישי ברציפות של מכבי חיפה מול נתניה בכל המסגרות.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"נטע לביא שחקן יציב מאוד וחשוב מאוד"/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול אמר: "אני לא חושב שיש משחק שאנחנו לא באים אליו כדי לנצח. קהל גדול מלווה אותנו תמיד, חשוב שנשחק טוב כדי שהם ייהנו מאיתנו. היה קשה מאוד לבוא אחרי הפסד קשה בדקה האחרונה למשחק חוץ קשה ולגלות כזה אופי. היה משחק קשה מאוד, נתניה קבוצה נהדרת. אני שמח שידענו לנצח. אני חושב שבמחצית הראשונה גם הגענו לשני מצבים מצוינים, כבשנו שערים גם במחצית הראשונה. לי זה לא חשוב מתי אנחנו כובשים, העיקר שמנצחים".

על נטע לביא: "אמרתי שנטע שחקן חשוב, הוא יציב מאוד, הוא התפתח מצוין, אבל מכבי חיפה תמיד משחקת כקבוצה וכל מי שעולה מהספסל ומי שברוטציה נותן הכול. יש לשחקנים אופי טוב, שחקנים מחומר נהדר, אנחנו שמחים מהניצחון". על חלון ההעברות: "בינואר קשה לפגוע בשחקנים, השוק קשה. אם נמצא משהו שבאמת יעזור לנו בהמשך העונה וייתן לנו עומק, נביא, אבל לא בכוח. חשוב לשמור על כל מי שבסגל".

לביא עצמו אמר: "מחמיא לי מאוד שאומרים שאני דומיננטי, אבל יש פה שחקנים מצוינים שעובדים קשה כמוני. אני שמח שאני תורם כמה שאני יכול. התבגרתי, למדתי, השתפרתי. עבדתי על זה המון וזה יוצא במגרש. יותר מלחיץ לשבת בחוץ. אמנם היה הפסד צורם ביום שני, אבל חשוב שחזרנו לנצח. דיברנו כל השבוע על החוסן המנטלי שלנו ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה. נעשה הכול כדי להיות שם עד הסוף מול מכבי תל אביב".

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים בסיום/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ': "ניסינו לשחק בצורה שבה אנחנו רוצים לשחק, לחץ בכל המגרש. אם אתה עושה טעויות, אתה נענש מהר במצב כזה. אנחנו רוצים לשחק באותה שיטה ולהתקדם כך. אנחנו רוצים להמשיך אחרי ניצחונות ולשמור על המומנטום, אבל עשינו היום כמה טעויות. אנחנו צריכים לראות איפה אנחנו יכולים לחזק את המשחק שלנו. רצינו לשחק פתוח וללחוץ על כל המגרש. הגענו למצבים שלנו, חבל שלא כבשנו. אם לא נהיה בפלייאוף, זו תהיה אכזבה גדולה. אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון וראויים להיות שם, ומאמין שנעשה את זה. לא יודע מתי נתחזק, אנחנו במו"מ עם כמה שחקנים וננסה להתחזק. בינתיים אנחנו צריכים להסתדר עם מה שיש לנו ויש לנו סגל מספיק טוב גם כרגע".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא שותף. ירדן שועה/ברני ארדוב
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ניקיטה רוקאביציה/ברני ארדוב
יובל אשכנזי (מימין) עם עופרי ארד שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
יובל אשכנזי עם עופרי ארד/ברני ארדוב
טים הויבאך, מאחוריו אלמוג כהן שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
טים הויבאך המאוכזב/ברני ארדוב
עאיד חבשי (מימין) עם דולב חזיזה, יובל אשכנזי, ג'וש כהן שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
שחקני מכבי חיפה חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully