וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור לוי כינה את אייל אינברום "קוף" והורחק: "כל עונש שאקבל מגיע לי"

11.1.2020 / 15:05

קפטן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שצפוי להיענש על ידי המועדון בעקבות האמירה הגזענית, התנצל באינסטגרם: "לא הייתה כוונה גזענית, אלה לא הערכים שגדלתי עליהם. זה לא יקרה שוב"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות של מכבי חיפה אחרי ההפסד הדרמטי במשחק העונה

תקרית גזענית היום (שבת) במשחק הנוער של מכבי חיפה, כאשר קפטן הקבוצה מאור לוי קרא לאייל אינברום ממכבי פתח תקוה "קוף" והורחק בדקה ה-76 בניצחון הירוקים 0:1. לוי, שרק בתחילת החודש חתם על חוזה ארוך טווח במכבי חיפה, צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית ולספוג עונש מהמועדון בעקבות העלבת אחיו של אור אינברום.

מאור לוי שחקן מכבי חיפה (משמאל) ולצדו דייויד אקווה. יוסי ציפקיס
יעמוד לוועדת משמעת פנימית. מאור לוי/יוסי ציפקיס

ממכבי חיפה נמסר: "מדובר באמירה בלתי ראויה שאינה מקובלת. אנו במועדון מגנים זאת בתוקף ומתנצלים בפני השחקן אייל אינברום. אין מקום לאמירה כזו ולא משנה הסיטואציה בה נאמרה!"

הקשר עצמו התנצל מיד בסיום המשחק בפני אינברום ולאחר מכן כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני אתחיל ואתנצל בפני אייל וכל מי שנפגע מהפליטה שלי במשחק היום. זה לא היה במקום, לא משנה באיזו סיטואציה זה נאמר ולא משנה הכוונה מאחורי זה. זה לא יקרה שוב. אני לא גזען וזה לא החינוך שקיבלתי בבית ולא הערכים שגדלתי עליהם במכבי חיפה. ההערה נאמרה בלהט המשחק ולא הייתה שום כוונה גזענית. כל עונש שאקבל מגיע לי. אני שוב מתנצל בפני אייל, הוא חבר ולא הייתה לי כל כוונה לפגוע בו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully