וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "לוקאקו יהלום לא מלוטש", לוקאקו: "קונטה מנהיג אדיר"

המאמן והחלוץ החליפו מחמאות אחרי ה-1:3 המרשים בנאפולי. הבלגי על השת"פ עם לאוטרו: "אנחנו חברים טובים גם מחוץ למגרש"

צילום: רויטרס

בסרטון: אימון פתוח של ריאל מדריד

לא מעט חיוכים נרשמו אתמול (שני) בשורות אינטר לאחר שהנראזורי ניצחו 1:3 את נאפולי בחוץ לראשונה בליגה מזה 22 שנה. רומלו לוקאקו שוב היה שם עבור קבוצתו עם צמד בדקות 14 ו-33 והחלוץ הבלגי של אינטר כבר עם 14 שערים העונה בסריה A.

"שמעתי שיש מי שקרא לרומלו לוקאקו בכינויי גנאי, קראו לו חמור", התייחס מאמן אינטר אנטוניו קונטה לחלוץ הפורה בסיום המשחק. "נורא קל להחמיא לו עכשיו, אבל אם נסתכל שבועיים אחורה תראו שתמיד אמרתי שלוקאקו הוא כמו יהלום שצריך לעבוד איתו כדי ללטש אותו. ככה זה גם עם לאוטרו מרטינס. הם בחורים צעירים. ממש רציתי לראות את רומלו אצלנו בתקופה ששיחק בצ'לסי, ועכשיו יש לי את ההזדמנות ללטש את היהלום".

על הניצחון אמר קונטה: "מן הסתם מדובר בניצחון חשוב. לנצח בנאפולי זה אף פעם לא קל. מדובר במועדון שבשנים האחרונות קרא תיגר על האליפות כך שמדובר בצעד חשוב. הראינו אופי והמשחק היום ייתן לנו ביטחון להמשך הדרך".

מאמן אינטר אנטוניו קונטה עם שחקן אינטר רומלו לוקאקו. GettyImages
"הראינו אופי". קונטה ולוקאקו שמחים בסיום/GettyImages

על הביקורת של פאביו קאפלו שטען שאינטר משחקת הגנתי: "אני ממש לא חושב שזה נכון. לחצנו את נאפולי כל המשחק בחצי שלה. אני שומע תמיד אנשים שאומרים שאנחנו משחקים על מתפרצות אבל אנחנו פשוט עושים מה שאנחנו צריכים כשהכדור ברגליים שלנו. נראה שהיריבים שלנו מכבדים אותנו יותר מהפרשנים".

"זה חשוב שיש לנו על הספסל מנהיג אדיר כמו קונטה", החמיא איש המשחק רומלו לוקאקו בחזרה למאמנו. "זה קריטי בשביל סגל צעיר שיהיה לצדו מישהו עם כמות כזו של ניסיון". על היכולת של קבוצתו אמר הבלגי: "אני ממש מרוצה מהיכולת שאנחנו מציגים כרגע, אבל אנחנו יכולים להשתפר".

לוקאקו התייחס לשיתוף הפעולה בחוד ההתקפה של אינטר בינו לבין לאוטרו מרטינס, כשיחד חיברו השניים 30 שערי ליגה: "אני ולאוטרו חברים טובים, אנחנו עושים דברים ביחד גם מחוץ למגרש, אז כשאנחנו משחקים ביחד אנחנו אוהבים לשתף פעולה".

שחקן אינטר רומלו לוקאקו עם לאוטרו מרטינס. GettyImages
אוהבים לשתף פעולה. רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully