וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו שוב ניצחה בתוספת הזמן והשוותה שיא מועדון, רומא הופתעה

צ'ירו אימובילה השלים צמד בתוספת הזמן ב-1:2 על ברשיה והמדורגת שלישית חגגה ניצחון תשיעי רצוף, במשחק בו שוב היו קריאות גזעניות כלפי מריו באלוטלי. יריבתה העירונית הפסידה 2:0 בבית לטורינו

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בטקס גלוב סוקר

אחרי פגרת החגים, הליגה האיטלקית שבה היום (ראשון) לפעילות עם המחזור ה-18 ובמוקד לאציו הלוהטת, שהתארחה אצל ברשיה והמשיכה במומנטום המופלא שלה עם ניצחון 1:2 שהושג בתוספת הזמן מרגלי צ'ירו אימובילה. לאציו גם קיבלה בשורות טובות מסטאדיו אולימפיקו, שם יריבתה העירונית רומא הפסידה 2:0 לטורינו ונותרה מרחק ארבע נקודות ממנה. ורונה ניצחה 0:2 בחוץ את ספאל, שירדה למקום האחרון בעקבות ה-1:2 של גנואה על ססואולו בבכורה של המאמן החדש דוידה ניקולה.

צ'ירו אימובלה, שחקן לאציו. רויטרס
כושר נהדר. צ'ירו אימובילה/רויטרס

ברשיה - לאציו 2:1

גם הפגרה לא עצרה את הביאנקוצ'לסטי. הקבוצה הלוהטת של סימונה אינזאגי הגיעה למשחק היום אחרי שניצחה שמונה משחקי ליגה רצופים, כולל השלמת ניצחון כפול על האלופה יובנטוס וזכייה בסופרקופה. היום זה הלך קשה, כאשר ברשיה עלתה ליתרון מוקדם כאשר מריו באלוטלי כבש בדקה ה-18 שער מפתיע לקבוצה שמדורגת מתחת לקו האדום. אבל אז הכל השתנה.

צ'ירו אימובילה השווה בפנדל בדקה ה-42, מיד אחרי שצ'יסטנה ספג צהוב שני והורחק, ובתוספת הזמן אימובילה היה זה שכבש והעניק לקבוצתו שלוש נקודות וניצחון, כשהוא עומד כבר על 19 שערים ב-17 משחקי ליגה! זו הפעם השלישית ברציפות בה לאציו חוזרת מפיגור בדרך לניצחון, ומאז תחילת העונה היא צברה לא פחות מ-8 נקודות בזכות שערים שנכבשו בתוספת הזמן. הניצחון השווה את שיא המועדון של תשעה ניצחונות מפברואר 1999, כאשר לאציו הבקיעה לפחות פעמיים בכל אחד מ-12 מחזורי הליגה האחרונים ומכוונת כעת גם לשיא עתיק של גראנדה טורינו (13 משחקים כאלה ב-1948).

על החגיגות של לאציו העיבה עוד תקרית סביב באלוטלי, שהתלונן לשופט על כך שאוהדי התכולים שרו לעברו כמה פעמים שיר גזעני, והמשחק נעצר לשתי דקות. אגב, באלוטלי הפך לכובש השער הראשון של הסריה A בעשור החדש, בדיוק עשר שנים אחרי שכבש את שער הבכורה של הליגה האיטלקית בעשור החולף. הוא עשה את זה ב-6 בינואר 2010 ב-0:1 של אינטר על קייבו.

סימונה אינזאגי מאמן לאציו. GettyImages
זה נמשך. סימונה אינזאגי/GettyImages
מריו באלוטלי שחקן ברשיה מגיב לקריאות גזעניות. רויטרס
שוב שומע קריאות גזעניות. מריו באלוטלי/רויטרס
צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. GettyImages
כמה גולים צ'ירו. צ'ירו אימובילה/GettyImages

רומא - טורינו 2:0

סלבטורה סיריגו הצטיין בין הקורות והוביל את טורינו לניצחון חוץ ראשון על רומא באולימפיקו מאז מאי 2007. הפעם האורחת לא הסתפקה ב-0:1 קטן, כשאנדראה בלוטי הפציץ לרשת העליונה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והשלים צמד עם פנדל בדקה ה-85 (אחרי נגיעת יד של כריס סמולינג) שהעלה את מאזנו לתשעה שערי ליגה העונה. לורנצו פלגריני נעצר שלוש פעמים אצל סיריגו, שסך הכול התמודד עם 10 כדורים שנבעטו למסגרת שלו וסייע לטורינו להתקדם למקום התשיעי. רומא נעצרה אחרי תשעה ניצחונות בית רצופים מול טורינו, שבמהלכם כבשה 27 שערים, וזהו הפסדה השלישי העונה בסרייה A.

שחקני טורינו עם אנדראה בלוטי. GettyImages
צמד באולימפיקו. אנדראה בלוטי/GettyImages

משחקים נוספים

ספאל - ורונה 2:0
לוורונה: ג'מפאולו פאציני (14), מריוש סטפינסקי (85). ננאד טומוביץ' מספאל הורחק (39)

גנואה - ססואולו 1:2
לגנואה: דומניקו קרישיטו (29 בפנדל), גוראן פאנדב (86). לססואולו: פדרו אוביאנג (33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully