וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה דה רוסי הודיע על פרישה: "צריך להיות קרוב למשפחתי"

האיטלקי בן ה-36 שעזב את רומא בקיץ סבל מפציעות עוד בתחילת הדרך בארגנטינה, וצפוי לחזור למועדון נעוריו בתור מאמן. "אני עוזב את התשוקה שלי, רוצה להפוך למנג'ר"

צילום: רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד באימון פתוח

דניאלה דה רוסי החליט במפתיע לעזוב את בוקה ג'וניורס והודיע הערב (שני) על פרישתו ממשחק פעיל. כוכבה לשעבר של רומא אמנם החזיק בחוזה בקבוצה הארגנטינאית עד יוני 2020, אך השחקן הגיע עם קבוצתו להסכם על סיום החוזה ויפרוש מכדורגל לאלתר.

"אפתח ואבהיר שאף אחד במשפחתי לא סובל מבעיה בריאותית", פתח דה רוסי את מסיבת העיתונאים שכינס, לאחר שבהודעה רשמית של בוקה נכתב כי דה רוסי עוזב בעקבות מצבה של בתו. "חשבתי שאוכל להתמודד אחרת עם הריחוק מהבית, אך אני מתגעגע למשפחה שלי. אין לי שום בעיה עם אף אחד בבוקה, היה לי תענוג לעבוד איתם. הם ניסו לשכנע אותי ביומיים-שלושה האחרונים שאשאר, אך הסברתי להם שההחלטה שלי היא סופית.

"בתי בת ה-14 היא היחידה מבנותיי שעדיין גרה באיטליה, והיא זקוקה לאבא שלה", שיתף בכנות דה רוסי והסביר את נוסח ההודעה של בוקה. "לכן אני נפרד מהכדורגל ומהמועדון שנכנס לי ללב. אני עוזב את העבודה שלי, את הספורט שלי, את התשוקה שלי. לא חשבתי שאוהב מועדון שאינו רומא, אבל חלק מהלב שלי יישאר כאן בארגנטינה. בטוח אחזור עם חברים לצפות במשחקים כאן".

דניאלה דה רוסי שחקן בוקה ג'וניורס. AP
הודיע על פרישה. דניאלה דה רוסי בדרבי מול ריבר/AP

לגבי העתיד אמר דה רוסי: "נראה איך החיים יתפתחו, אבל אני רוצה להפוך למנג'ר, עצוב לי שהחוויה הזו נגמרת אבל לעולם לא אשכח אותה".

האיטלקי בן ה-36 שחתם הקיץ בבוקה, סבל מפציעות שונות ומשונות כבר בתחילת הרומן שלו עם הבוסטרוס והספיק לכבוש שער אחד במדים הצהובים כחולים. לאחר ששיחק שישה משחקים בלבד בארגנטינה נפוצו שמועות על כך שהוא עשוי לעזוב ולחזור לבירת איטליה כדי להתחיל קריירה כמאמן במועדון נעוריו, רומא.

דניאלה דה רוסי גדל ושיחק במחלקות הנוער של רומא, במדיה ערך את הופעת הבכורה שלו בסריה A ושיחק בשורותיה 18 עונות במהלכן התמנה לקפטן הקבוצה לאחר פרישתו של פרנצ'סקו טוטי. באמתחתו 622 הופעות במשחקים מקצועניים ו-117 הופעות במדי נבחרת איטליה, איתה זכה בגביע העולם ב-2006.

דניאלה דה רוסי שחקן רומא. רויטרס
חוזר לאיטליה כדי לשהות עם משפחתו. דה רוסי במדי רומא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully