וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רונאלדו כבש שלושער, אינטר ניצחה 1:3 את נאפולי

הנראזורי חגגו מול ההגנה הרופסת של גאטוזו, לוקאקו (14 ו-33) ולאוטרו (62) כבשו. הפורטוגלי חגג ב-0:4 של יובנטוס מול קליארי

צילום: רויטרס

המחזור ה-18 באיטליה ננעל היום (שני) עם חמישה משחקים, כשבמוקד הופעת הבכורה המחודשת של זלאטן איברהימוביץ' בסרייה A שנגמרה ב-0:0 מאכזב עבור מילאן מול סמפדוריה. על כל הכבוד לזלאטן והבכורה המחודשת שלו, מי שגנב את ההצגה, כרגיל, היה כריסטיאנו רונאלדו. כוכב יובנטוס כבש את השלושער הראשון שלו בסרייה A והוביל את הגברת הזקנה ל-0:4 מול קליארי. אינטר ניצחה בלי בעיה 1:3 את נאפולי החלשה ונשארה צמודה ליובה. אטאלנטה חגגה עם 0:5 על פארמה ופיורנטינה ובולוניה נפרדו ב-1:1 עם שני שערים נהדרים.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. GettyImages
גם הוא לא הצליח להושיע את מילאן מהביוניות שלה. זלאטן/GettyImages

מילאן - סמפדוריה 0:0

זלאטן איברהימוביץ', שהצטרף למילאן בפגרת החגים, נכנס כמחליף בדקה ה-55 ושיחק בליגה האיטלקית לראשונה אחרי 2,794 ימים, העיר את המשחק של הרוסונרי והזכיר קצת נשכחות לאוהדים שהגיעו במספרים יפים מאוד, אבל גם זה לא הספיק כדי לנצח את סמפדוריה החלשה בבית כשדווקא האורחת מגיעה לכמה מצבים מסוכנים מאוד ומחמיצה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
רומלו לוקאקו עם לאוטרו מרטינס שחקני אינטר. רויטרס
לאוטרו ולוקאקו חוגגים/רויטרס

נאפולי - אינטר 3:1

הקבוצה של ג'נארו גאטוזו קטעה רצף של שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון במחזור שעבר, אבל הערב שוב הראתה שהיא רחוקה מאוד מקבוצות הצמרת כשנכנעה לאינטר תוך תצוגת הגנה שפשוט לא מתאימה לרמה הזו. הנראזורי נשארו דבוקים ליובנטוס המוליכה.

הנראזורי כבשו את הראשון בדקה ה-14. רומלו לוקאקו פרץ מקו מחצית המגרש, אף שחקן הגנה לא ניסה להפריע לו בכלל והבלגי בעט מקצה הרחבה לקורה ופנימה, 0:1. השער השני היה לא פחות אומלל מבחינת נאפולי. מרצלו ברוזוביץ' מצא את לוקאקו, שבעט מצד שמאל, אלכס מרט שמט את זה פנימה בצורה מביכה וזה 0:2. נאפולי חזרה לחיים בדקה ה-39 כשחוסה קאייחון העביר מסירת רוחב מהאוויר לארקדיוש מיליק, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-1:2. אינטר הכריעה את המשחק בדקה ה-62, קוסטס מנולאס כשל בניסיון להרחיק כדור די פשוט ולאוטרו מרטינס הודה לו ובעט פנימה את ה-1:3.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
סיייייייי רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - קליארי 0:4

הגברת הזקנה חזרה מהפגרה חמה מאוד, ומי שעוד חזר לא רע היה כריסטיאנו רונאלדו שחגג שלושער ונראה נהדר. יובנטוס תשמור על המקום הראשון בליגה גם בתום המחזור בלי שום קשר לתוצאה שתעשה אינטר מול נאפולי. רונאלדו כבש בדקה ה-49 אחרי מסירת רוחב רעה של סבסטיאן ואלוקביץ'. הפורטוגלי הגיע ראשון, עבר את השוער ובעט בקלות פנימה את ה-0:1. רונאלדו הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-67 אחרי שפאולו דיבאלה הוכשל ברחבה וזה 0:2. גונסאלו היגואין, שרק נכנס בדקה ה-70, כבש שער יפה בתום מהלך אישי וזה כבר 0:3 בדקה ה-81. רונאלדו הכפיל כעבור דקה והשלים שלושער ראשון בסרייה A מבחינתו. כמו כן, זו הפעם הראשונה שהוא כובש בחמישה משחקי ליגה ברציפות ביובה.

עם השלושער הזה הפך רונאלדו לשחקן השני במאה הנוכחית שכובש שלושער בסרייה A, בלה ליגה ובפרמיירליג. הקודם שעשה את זה היה אלכסיס סאנצ'ס. כמו כן, זה השלושער הראשון של הפורטוגלי במשחק ליגה מאז שכבש שלוש פעמים עבור ריאל מדריד ב-3:6 מול ג'ירונה ב-18 במרץ 2018. כמו כן, רונאלדו הוא הראשון שכובש לפחות שער אחד בכל אחת מ-18 השנים האחרונות (2020-2003) בחמש הליגות הבכירות באירופה. רק חואקין מריאל בטיס וקלאודיו פיסארו מוורדר ברמן יכולים לעשות את זה אם יכבשו השנה. עבור רונאלדו זה גם השלושער ה-36 שלו במשחק ליגה באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה. הוא פתח פער של שניים כאלה מליאונל מסי כשהרבה מאחוריהם נמצאים לואיס סוארס (16), סרחיו אגוארו (12) ומריו גומז (12).

אלחנדרו גומס שחקן אטאלנטה. GettyImages
אלחנדרו גומס ואטאלנטה עם 0:5 שני ברציפות/GettyImages

אטאלנטה - פארמה 0:5

פעם שנייה ברציפות שהקבוצה מברגמו מנצחת 0:5 אחרי שעשתה את זה נגד מילאן במחזור שלפני היציאה לפגרת החגים. אלחנדרו גומס כבש שער יפה בדקה ה-11 אחרי בישול של מרטן דה רון וזה 0:1. רמו פרוילר הכפיל בדקה ה-34 אחרי שגומס הנמוך שימש כפיבוט והשאיר לו והשוויצרי בעט יפה פנימה את ה-0:2. רובין גוזנס קבע 0:3 מקרוב בדקה ה-43. ההתעללות נמשכה במחצית השנייה כשבדקה ה-60 יוסיפ איליצ'י'ץ' בעט פצצה מהאוויר פנימה וקבע 0:4 והוסיף עוד אחד בדקה ה-71 כדי לעשות את זה 0:5.

משחקים נוספים:

בולוניה - פיורנטינה 1:1

משחק מהנה עם שני שערים נפלאים הסתיים ב-1:1. בדקה ה-27 מרקו בנאסי כבש בוולה יפיפה מ-20 מטר בעיטה חזקה לטסה לקורה ופנימה והעניק לפיורנטינה יתרון, אבל בזמן הפציעות, בדקה ה-93, ריקרדו אורסוליני שלח בעיטה חופשית יפהפייה מזווית קשה היישר לרשת העליונה וקבע 1:1. פיורנטינה, בבכורה של בפה יאקיני, איבדה נקודות חשובות בניסיונותיה לברוח מהתחתית ועדיין קרובה לאזור המסוכן.

לצ'ה - אודינזה 1:0
לאודינזה: רודריגו דה פול (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully