וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני בישל בהופעת הבכורה שלו במדי דרבי קאונטי

קפטן נבחרת אנגליה לשעבר שיחק לראשונה בקריירה בליגת המשנה, ענד את סרט הקפטן והכין את השער הראשון ב-1:2 הביתי על בארנסלי. בנו קאי חגג ביציע

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בטקס גלוב סוקר

ויין רוני ערך הערב (חמישי) את משחק החזרה שלו לכדורגל האנגלי אחרי כמעט שנתיים בארה"ב, ובישל שער בהופעת הבכורה במדי דרבי קאונטי, שניצחה 1:2 בבית את בארנסלי. רוני בן ה-34 ענד את סרט הקפטן במשחקו הראשון אי פעם בליגת המשנה האנגלית, וגרם לבנו הבכור קאי לצהול ביציע כאשר בישל בכדור חופשי לג'ק מריוט בדקה ה-45. האורחת השוותה, אבל מרטין ווגהורן הכריע בדקה ה-57 והקבוצה של פיליפ קוקו פתחה פער של 10 נקודות מהקו האדום.

ויין רוני שחקן דרבי קאונטי. רויטרס
החברים לא מקבלים שכר. ויין רוני עם מרטין ווגהורן/רויטרס

החתמתו של רוני כמאמן-שחקן באוגוסט האחרון לשנה וחצי, גררה גם ביקורות. זה קרה מפני שקפטן נבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד לשעבר, קיבל את החולצה מספר 32 - כחלק מהסכם חסות עם חברת ההימורים 32Red - ובנוסף הוא זוכה לשכר שבועי של 50 אלף ליש"ט (לעומת 150 אלף בקדנציה השנייה באברטון ו-300 אלף בשלהי התקופה במנצ'סטר יונייטד), בעוד לפני משחק הבכורה שלו המועדון עדיין לא שילם את שכר השחקנים והבטיח כי זה יקרה היום.

צ'רלטון, ללא בירם כיאל ותומר חמד הפצועים, הפסידה 1:0 בחוץ לסוונסי והיא במקום ה-19 בטבלה, חמש נקודות מעל וויגאן שמתחת לקו האדום.

ויין רוני שחקן דרבי קאונטי. רויטרס
וכמובן היו כמה הערות לשופט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully