וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "ההגעה של דה רוסי לבוקה ממלאת את נשמתי בגאווה"

הארגנטינאי האגדי דיבר על המעבר המפתיע של הקשר לארגנטינה: "הוא היה יכול להגיע לכל מקום אחר, אבל בחר בבומבונרה, בארגנטינה"

צילום: ארסנל

אחת ההעברות הכי מפתיעות ויש שיגידו מרגשות בכדורגל העולמי הקיץ היא ללא ספק זו של דניאלה דה רוסי מרומא לבוקה ג'וניורס. דה רוסי, הסמל הכי גדול של הג'אלורוסי מאז פרנצ'סקו טוטי, החזיק במספר הצעות מאירופה אך העדיף ללכת למועדון הפאר הארגנטינאי ולהיות הרחק מאור הזרקורים.

אחד האנשים שהתרגשו יותר מכולם מהמעבר הזה הוא לא אחר מאשר דייגו ארמנדו מראדונה האגדי, שהתייחס למעבר של דה רוסי לקבוצה עמה הוא כל כך מזוהה ואמר: "ההגעה שלו ממלאת את נשמתי. הוא מיליונר, הוא היה יכול לבחור בכל מקום אחר והוא העדיף להגיע לפה, לבוקה, לבומבונרה, לארגנטינה". דייגו, שמתאושש מניתוח שעבר בברכו, הוסיף על דה רוסי: "אנחנו לגרום לו להרגיש טוב".

דניאלה דה רוסי בוקה ג'וניורס. רויטרס
המעבר המפתיע של השנה. דה רוסי מוצג בבוקה/רויטרס

דה רוסי, שהיה שותף לזכייה של איטליה במונדיאל ב-2006, הסביר את הערצתו למראדונה כשאמר: "כשהתחלתי לעקוב אחרי בוקה, כולם הסתכלו על מראדונה. כשהתחלתי להבין קצת כדורגל, ראיתי את השנים הכי טובות שלו. אי אפשר שלא להתאהב בשחקן כזה. יש טירוף סביב הקבוצה הזו ואהבה מאוד חזקה".

מראדונה התייחס גם על מצבו הבריאותי כשכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "אני מרגיש הרבה יותר טוב. אני יכול ללכת לבדי עם תחבושת. תודה לאל, אני מרגיש טוב. אני מודה לכולם על החיזוקים. חיבוק גדול לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully