וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמיין פנאנט: "לפני הבכורה בארסנל ביליתי ואכלתי במקדונלדס, ואז כבשתי שלושער"

שחקן העבר שנהג להסתבך בשערוריות בדרך קבע חושף: "הייתי בהנגאובר נוראי באותו בוקר, אבל כבשתי 3 שערים". וגם: הבילויים הפרועים בספרד

צילום: רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד באימון

למרות ששיחק בלא פחות מ-15 קבוצות שונות, הקריירה של ג'רמיין פנאנט לא תיזכר לדורות. שחקן הכנף בן ה-36, שעבר בארסנל וליברפול, ידוע כשחקן בעייתי, שהיה מסתבך בשערוריות בדרך קבע, אחרי שנהג לבלות עד השעות הקטנות של הלילה כמעט בכל עיר שבה שיחק.

בראיון מרתק שהעניק לתקשורת בספרד, דיבר שחקן העבר האנגלי על הימים שבהם נהג לבלות במקום לשחק.

"הייתי בסך הכול בן 19 לפני משחק הבכורה שלי בהרכב של ארסנל", אמר פנאנט. "למרות שידעתי שמחכה לי הבכורה בערב, החלטתי לצאת לבלות בלילה שלפני. אני זוכר שאחרי שחגגתי, הגעתי למקדונלדס בשעות הבוקר ואכלתי ארוחת בוקר. למרות שהיה לי הנגאובר נוראי, הצלחתי להבקיע שלושער".

ג'רמיין פנאנט שחקן ארסנל. Phil Cole, GettyImages
כבש שלושער כשהוא חצי שיכור. פנאנט/GettyImages, Phil Cole

"ארסן ונגר היה אדיר", נזכר שחקן העבר. "אני זוכר שיצא לו שם של מאמן קשוח, כזה שכולם קצת מפחדים ממנו. אבל אני לא הרגשתי את זה, אליי הוא התנהג בדיוק הפוך. הוא אמר לי לא פעם שאוכל להגיע הכי רחוק שאפשר".

הקיצוני בן ה-36, ששיחק בעבר גם בליברפול, ווטפורד, סטוק סיטי וסראגוסה, חשף כי היה מועמד גם לריאל מדריד: "הסוכן שלי ניהל מגעים עם ריאל מדריד, כשנשיא המועדון דאז אישר להחתים אותי תמורת ארבעה מיליון יורו. בסופו של דבר העסקה נפלה, ובמקום להגיע למדריד הגעתי לפורטסמות'".

לסיכום, דיבר פנאנט על התקופה ששיחק בסראגוסה: "היה לי חבר טוב שם, פרנק סונגו. שנינו לא שיחקנו יותר מדי, אז היינו נוהגים לבלות, והרבה. במקרים רבים היינו לוקחים רכבת למדריד או ברצלונה ועושים שם חיים. אחד הלילות הכי משוגעים בספרד היו עם סונגו. אמרתי לראשי המועדון שאני חייב לחזור הביתה לסידורים אישיים. קיבלתי אישור, אבל במקום לנסוע הביתה נסעתי עם כל החברים שלי למרבלה (עיר נופש בדרום ספרד). היה מדהים שם, עשינו חיים משוגעים, אך לצערי פספסתי את הטיסה בחזרה לסראגוסה ולא הופעתי לאימון. ואז ראיתי תמונות שלי מבלה במסיבה בכמה אתרים בספרד. זו הייתה הרגשה נוראית".

ג'רמיין פנאנט. https://www.instagram.com/jermaine7pennant/, אתר רשמי
פנאנט ואשתו/אתר רשמי, https://www.instagram.com/jermaine7pennant/

אגב, מלבד להיותו בליין, פנאנט התהדר בעבר לא פעם באהבה שלו למין, ובאוטוביוגרפיה שפרסם סיפר איך הוא והכדורגלנים ניהלו מעין משחק של כיבוש נשים בגרסה חולנית של מונופול, ושילמו זה לזה אם "השכירו" אחד לשני את הבחורה, כאילו מדובר בנכס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully