וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה יודעים: ההרחקה פגעה בנו. ארסן ונגר טוען: הבעיות עמוקות יותר

בבארסה מאוכזבים אחרי ה-2:2 בדרבי, סוארס טוען ש"הפסדנו שתי נקודות", ואלוורדה סבור שהאדום של דה יונג (הראשון שלו בקריירה) הכריע, אבל ונגר מאמין: "ברצלונה נראית כמו קבוצה במשבר". וגם: כך פספסה ברצלונה את ארלינג הולאנד

צילום: רויטרס

ברצלונה סיימה את אמש (שבת) את הסיבוב הראשון בליגה הספרדית במקום הראשון ומעל ריאל מדריד, אבל בטעם חמוץ: האלופה איבדה נקודות בדרבי מול אספניול כאשר ספגה שער בדקה ה-88 והסתפקה ב-2:2 מול יריבתה העירונית. אספניול הוליכה 0:1 משער של דויד לופס, לואיס סוארס, שהמצטיין בשורות בארסה, הגיב עם שער שוויון בפתיחת המחצית השנייה ומיד לאחר מכן הוסיף בישול מצוין לארתורו וידאל שנכנס כמחליף, ובארסה כבר הוליכה בבטחה ויכלה לכבוש את השלישי, אבל אז פרנקי דה יונג הורחק (בפעם הראשונה בקריירה), אספניול חזרה למשחק, ובדקה ה-88 היה זה החלוץ הסיני וו ליי שכבש שער שוויון למארחת.

שחקן ברצלונה, ג'רארד פיקה מנחם את פרנקי דה יונג אחרי הכרטיס האדום. רויטרס
הרגע ששינה הכל? פיקה עם דה יונג בהרחקה/רויטרס

לואיס סוארס, שמלבד לשער ולבישול היה פעלתן מאוד באגף ובחלק הקדמי, חיפה על ערב די בינוני של ליאו מסי. "אני חושב שהדרך שבה איבדנו את הנקודות כואבת", אמר האורוגוואי, "להפוך את המשחק במגרש חוץ, ועוד בדרבי... הפסדנו שתי נקודות. עשינו מהפך, הייתה בעיה אם לא היינו חוזרים, אבל תמיד יש דברים לשפר. זה משחק מבחן טוב להסתכל על דברים לפני הסופר קאפ". סוארס הודה ש"לשחק עם שחקן אחד פחות זה קשה, כי היריבה מתחזקת מזה. אבל זה לא תירוץ, כי אנחנו האלופה. כשאתה משחק בברצלונה יש לך מחויבות לנצח בכל משחק, והפסדנו שתי נקודות. צריך להסיק מסקנות. ידענו שיהיה קשה. עכשיו מצפה לנו עוד סיבוב שלם, וצריך להשתפר".

המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר: "פיגרנו כבר בכמה משחקים שבהם לא הצלחנו לחזור. היום בשלבי הסיום של המשחק מה שבעיקר פגע בנו היה ההרחקה. שלטנו במשחק, אבל הם חזרו וכבשו ברגע האחרון. אחרי המהפך שלטנו ורצינו לכבוש את השלישי, אבל אחרי ההרחקה היריבה צברה ביטחון". לדבריו, "התחושה רעה כי רצינו את כל שלוש הנקודות. זה הכדורגל. זה לא קל. היריבה סגרה טוב ושיחקה עם הרבה מוטיבציה. הכל צמוד כרגע בטבלה, עולה ביוקר אם לא משיגים את כל הנקודות, גם לנו וגם ליריבות שלנו. ככה זה בליגה, חייבים להיאבק כדי לזכות בה".

הפרשן ומאמן העבר ארסן ונגר ביקר את ברצלונה, ואמר: "הם משחקים כמו קבוצה במשבר. המשחק שלהם איטי מדי, אין דינמיות, ב-30 המטרים האחרים המהלכים שלהם אישיים מדי, ובכל פעם שהם מאבדים כדור נראה שהם יכולים לספוג בהתקפת נגד, כי הם לא יכולים להתמודד עם המהירות של היריבה. יש שם משהו שמראה שלקבוצה הזאת חסרים דינמיות, אנרגיות וביטחון".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד השלימה סיבוב הגנתי מרשים, בברזיל טוענים: ריינייר נרכש מפלמנגו

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד שחקן רד בול זלצבורג. GettyImages
ברצלונה פספסה אותו. ארלינג הולאנד/GettyImages

בתוך כך, בתקשורת במדריד טוענים שברצלונה פספסה הזדמנות גדולה להחתים בחורף שעבר את ארלינג הולאנד, הסקורר הנורבגי שכבש שמונה שערים בליגת האלופות במדי זלצבורג לפני שנמכר מוקדם יותר לבורוסיה דורטמונד. על פי דיווח ב-"AS" הולאנד הוצע בינואר הקודם לארנסטו ואלוורדה, אך בבארסה סברו שהוא כבד מעט ולא מנוסה ולכן העדיפו להחתים את קווין פרינס בואטנג, חלוצה של ססואולו שהיה אחד הפלופים הגדולים של ברצלונה ונשלח בהשאלה בחזרה לאיטליה, הפעם לפיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully