וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון מתמוגג מאנתוני דייויס, "ג'יימס הארדן הסקורר הגדול בהיסטוריה"

ג'יימס עקץ את אלה שביקרו את הטרייד, ברט בראון הילל את כוכב יוסטון, ג'רי ווסט: "דונצ'יץ' גאון, הוא יהיה גדול מנוביצקי"

עריכת וידאו: ניר חן

"אתם עדיין חושבים שוויתרנו על יותר מדי כדי להשיג אותו, הא?" כתב לברון ג'יימס בסטורי שלו, לצד השורה הסטטיסטית של אנתוני דייויס: 46 נקודות, 13 ריבאונדים ו-3 חטיפות ב-113:123 של לוס אנג'לס לייקרס על ניו אורלינס. יותר מהכל, דייויס היה יעיל מול קבוצתו לשעבר: הוא נזקק ל-21 זריקות מהשדה בלבד (15 מ-21), לא החטיא מהעונשין (13 מ-13), ואפילו הצליח לקבל 10 דקות של מנוחה. היה זה משחקו החמישי העונה עם 40 נקודות או יותר, והשני ברציפות מול הקבוצה שבחרה בו בדראפט.

הסטורי של לברון ג'יימס. צילום מסך
הסטורי של לברון ג'יימס/צילום מסך

"המשחק הראשון שלי בניו אורלינס היה הרבה יותר אמוציונלי", אמר בסיום. "הפעם החברים שלי פשוט מצאו אותי במקומות מצוינים כדי לקלוע. לא התכוננתי אחרת, פשוט באתי ושיחקתי. זה היה עוד משחק מבחינתי, ועשיתי מה שצריך כדי להשיג את הניצחון. אנחנו במומנטום טוב כרגע והכל מתחבר".

ג'יימס אמר על חברו: "הרבה מהשטף ההתקפי שלנו מגיע אליו, כי הוא הכי מהיר על הפרקט, הכי דינמי, משחק הכי טוב בפנים ובחוץ. הוא יכול לעשות כל כך הרבה דברים. זו היתה עוד הופעה גדולה שלו". במהלך ההופעה הגדולה הזו, אפילו המשיך פנימה שחקן הפנים מסירת אלי-אופ לא אידיאלית מצד דני גרין. "כששחררתי את הכדור לא ידעתי אם הוא יצליח לתפוס אותו, אבל הוא פשוט תופס הכל", אמר גרין. "זה כיף מאוד לראות וכיף מאוד להיות חלק מזה. הוא עושה את החיים קלים".

עוד בוואלה!

טריפל דאבל גדול להארדן בניצחון יוסטון, 46 נקודות לדייויס בניצחון הלייקרס

לכתבה המלאה

הכוכב הנוסף של הלילה היה ג'יימס הארדן, שהציג לוק חדש והתפוצץ על פילדלפיה עם 44 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. "אם מסתכלים עליו באופן מבודד, רק בהתבסס על מספרים ונתונים, רק הוא מול שומר, הוא כנראה הסקורר הגדול בהיסטוריה", אמר מאמן הסיקסרס ברט בראון, עוד לפני שידע מה הולך להגיע. "מה שהוא עושה זה פשוט מגוחך. הוא עושה דברים במימדים היסטוריים".

"הוא רואה את המשחק, מבין אותו ויודע מה הוא רוצה לעשות", הוסיף מייק ד'אנטוני בפשטות. "הוא טוב מאוד, אחד הגדולים אי פעם".

עבור הסיקסרס היה זה הפסד רביעי ברציפות. "זה מבאס, וזה לא מרגיש כאילו אנחנו משתפרים", אמר ג'ואל אמביד הממורמר. "זה מתסכל. אכפת לי מניצחונות וזה משפיע עלי. חייבים למצוא דרך, כנראה שחייבים להילחם". בן סימונס הוסיף: "אסור לנו להיות רחוקים מדי אחד מהשני, צריך להיות קבוצה. אנחנו מתוסכלים ויודעים שעלינו להשתפר. אני חושב שכולנו באותו ראש".

לוקה דונצ'יץ' אמנם לא שיחק הלילה, אבל זה לא מנע מג'רי ווסט להרעיף עליו מחמאות. שחקן העבר האגדי בן ה-81 כבר נתקל פחות או יותר הכל בליגה הטובה בעולם, אבל שחקן כמו הסלובני בן ה-20 של דאלאס כבר הרבה זמן לא יצא לו לראות. "תסתכלו על דאלאס", אמר. "שחקן אחד הפך אותה לקבוצת פלייאוף. הוא יהיה השחקן הטוב ביותר בתולדות המועדון. אני מכבד מאוד את נוביצקי, אבל דירק הוא לא לוקה. כולם מתפללים שיהיו להם בן 20 שמשחק כמוהו, והוא אפילו לא קרוב לשיא שלו. זה כיף לצפות בגאונות".

כשנשאל האם דונצ'יץ' מזכיר לו את אוסקר רוברטסון - פוטנציאל טריפל דאבל מדי משחק - אמר ווסט: "לא, אוסקר אף פעם לא זרק ממרחק כל כך גדול. ראיתי הרבה שחקנים מיוחדים. כמה סופרסטארים יש בליגה בכל זמן נתון? אולי חמישה-שישה. יש הבדל בין אולסטאר לסופרסטאר, והוא סופרסטאר. אף אחד לא יכול לעצור אותו, כי הוא כל כך חכם".

האם הסופרסטאר הזה יכול להיות גדול כמו קובי בריאנט ומג'יק ג'ונסון - מהשחקנים הגדולים בדורם? "אני חושב שכרגע זה עוד רחוק, אבל הוא בהחלט יכול להיות בין חמשת הגדולים. תשאלו אותי עוד שנתיים ונראה", אמר ווסט.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. רויטרס
כבר נגמרים הסופרלטיבים. דונצ'יץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully