וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד השלימה סיבוב הגנתי מרשים, בברזיל טוענים: ריינייר נרכש מפלמנגו

וראן וקורטואה כיכבו ב-0:3 של ריאל מדריד על חטאפה, מודריץ' שוב במיטבו, בברזיל מדווחים: הקשר בן ה-17 מגיע מפלמנגו תמורת 40 מיליון דולר

צילום: רויטרס

בלם ריאל מדריד רפאל וראן חיפה היום (שבת) על היעדרו של סרחיו ראמוס כשכבש שער אחד וגרם לשני, והוביל את הבלאנקוס לניצחון 0:3 על חטאפה - ניצחון ראשון לריאל אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה (ולנסיה, ברצלונה, בילבאו). הבלם הצרפתי הוביל לשער הראשון בדקה ה-34 כשכפה על שוער חטאפה לדחוק לשערו הוא גול עצמי, בהמשך נגח בעוצמה את השער השני (53), ולוקה מודריץ' השלים את הניצחון עם שער בתוספת הזמן. ריאל סיימה את הסיבוב הראשון בליגה עם 12 שערי חובה בלבד - המאזן ההגנתי הכי טוב שלה מאז 1987/88.

"ידענו שנצטרך להפשיל שרוולים מול יריבה שחזקה מאוד בבית, ועשינו עבודה מצוינת כדי להשיג את הניצחוון הזה", אמר דני קרבאחל בסיום, "זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, הגענו לכאן בתחושה טובה בנוגע למשחקים האחרונים שלנו למרות שהשגנו רק שלוש נקודות מתוך תשע האחרונות, וכשאתה נלחם על התואר, אתה חייב לנסות לנצח בכל משחק".

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בכיוון הנכון. מודריץ' וריאל/רויטרס
טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד. רויטרס
הביא נקודות. קורטואה/רויטרס

גם קרבאחל יודע למי ריאל צריכה להודות: טיבו קורטואה, השוער הבלגי, שפתח את הקדנציה שלו בריאל מדריד בצורה מאכזבת, ומאז מגלה יכולת משופרת והיום הציל את הבלאנקוס שוב ושוב. "טיבו שמר אותנו במשחק עם שלוש או ארבע הצלות חשובות", אמר קרבאחל, "אף אחד - לא בקבוצה, ולא קורטואה עצמו - אי פעם פקפק בו. הוא שוער גדול, שמביא הרבה נקודות".

גם המאמן זינדין זידאן החמיא לקורטואה: "טיבו הציל אותנו כמה פעמים, הוא ללא ספק היה מכריע. הוא שחקן חשוב בקבוצה, ומראה את זה. לא רק היום, אלא כבר הרבה זמן. אני שמח מהיכולת שלו, ומקווה שימשיך".

עוד שחקן שמצטיין לאחרונה הוא לוקה מודריץ', שבגיל 34 מראה שעדיין נותר בו הניצוץ, וב-700 דקות בליגה מעורב בשבעה גולים: 3 שערים ו-4 בישולים. "לוקה הוא שחקן חשוב מאוד בקבוצה", אמר זידאן, "לוקה הוא תמיד לוקה, אנחנו יודעים מה הוא יכול להביא לקבוצה. אני מאושר מהשער שלו, ויותר מהכל מהספרינט שהוא עשה בדקה ה-90".

בברזיל ובספרד דווח שפלמנגו הברזילאית קיבלה את ההצעה של ריאל מדריד על ריינייר ז'סוס, והבלאנקוס ישלמו עליו 40 מיליון דולר. מדובר בקשר בן 17 בלבד, ששיחק בנבחרות הצעירות של ברזיל, שסעיף השחרור שלו הוא 35 מיליון דולר. נציגי ריאל נפגשו עם ראשי הקבוצה הברזילאית ועם משפחתו של השחקן וסיכמו: 80 אחוז מהסכום יילך לקבוצה, ועוד 20 אחוז יחולקו בין השחקן והסוכן שלו. כמו כן, נשיא חטאפה הודה ש"ביקשנו מריאל מדריד לצרף את ברהאים דיאס, המאמן מאוד אוהב אותו. זה לא יהיה בשבילם, אבל נראה שהשחקן לא רוצה לעזוב".

עוד בוואלה!

גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי דילגה, מנצ'סטר יונייטד כפתה משחק חוזר

לכתבה המלאה
ריינייר ז'סוס, שחקן פלמנגו. GettyImages
מצטרף למושבת הצעירים מברזיל. ריינייר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully