וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעד חדש: מונס דאבור בדרך להופנהיים, "סביליה תלויה במכירה שלו"

החלוץ עשוי לעבור לקבוצה הגרמנית תמורת כ-15 מיליון יורו, קבוצתו הנוכחית לא יכולה להתחזק עד שיעזוב. הופנהיים נמצאת במקום השביעי בבונדסליגה, מרחק 5 נקודות מבאיירן מינכן השלישית

מתוך אתר בורוסיה דורטמונד

בווידאו: ארלינד הולאנד מוצג בבורוסיה דורטמונד

אחרי שמועות על מעבר לווסטהאם, בורדו ובשיקטאש, נראה שחלוץ סביליה מונס דאבור דווקא בדרך להופנהיים. החלוץ בן ה-27 שהגיע בקיץ לסביליה ולא מצא את מקומו מאז קרוב להצטרף לקבוצה הגרמנית שנמצאת במקום השביעי בבונדסליגה, ועשוי לעבור אליה תמורת 15 מיליון יורו.

ב"מארקה" הספרדי טוענים כי "סביליה לא יכולה להתחזק עד שדאבור יימכר" ומבהירים כי למעשה כל נושא החיזוק תלוי כעת בחלוץ הישראלי. כמה מועדונים הביעו התעניינות בשחקן, אבל בסביליה הבהירו כי אין עדיין כל הצעה שהונחה על השולחן. במועדון מעדיפים כמובן עסקת מכירה בלא פחות מ-10.2 מיליון יורו, אבל השאלה שבה הקבוצה הקולטת תשלם את מלוא שכרו תשרת את האנדלוסים, שכן הם נמצאים קרוב מאוד לתקרת השכר בלה ליגה וחייבים לפנות מקום בתקציב.

שחקן סביליה מונס דאבור. GettyImages
בדרך לבונדסליגה? מונס דאבור/GettyImages

דאבור כזכור, הובא לסביליה על ידי חואקין קפארוס כאשר העסקה נסגרה עוד בינואר שעבר. אלא שקפארוס הוחלף על ידי ז'ולן לופטגי שנתן לחלוץ מעט מאוד דקות משחק במשך חצי עונה. עד עתה שיחק 24 דקות בלבד בליגה, כשבגביע הספרדי רשם 90 דקות נוספות. את מרבית הדקות שלו רשם בליגה האירופית, כששיחק בשישה משחקים (שלושה בהרכב הפותח) וכבש גם שלושה שערים.

בשורות הופנהיים, שנמצאת במקום השביעי בליגה הגרמנית עם 27 נקודות (חמש נקודות פחות מבאיירן מינכן שנמצאת במקום השלישי), כמה שחקני התקפה לא רעים בכלל, כמו אנדרה קראמריץ' שכבש חמישה שערים העונה ויורחן לוקדיה וסרגיס אדמיאן, שמצאו את הרשת ארבע פעמים העונה כל אחד.

(עדכון ראשון: 10:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully