וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטיס ג'ונס: "התחננתי לקבל הזדמנות, מקווה שהתקופה הזו מאחוריי"

בן ה-18 שכבש את שער הניצחון לליברפול ב-0:1 על אברטון בגביע חלק את תחושותיו בסיום: "אני לומד משהו חדש בכל יום, ואני חושב שהראיתי את זה". קלופ: "הוא לא ייאמן"

צילום: רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד באימון פתוח

נראה שליברפול של 2019/20 פשוט לא מסוגלת לא לנצח. מוליכת הפרמיירליג עלתה הערב (ראשון) בהרכב משני ללא שבעה שחקני הרכב ועל אף שאיבדה את ג'יימס מילנר בנוסף לאחר שזה נפצע במהלך המשחק, הצליחו המייטי רדס לדלג מעל אברטון ועלתה לשלב הרביעי בגביע האנגלי לאחר 0:1 משער נפלא של קרטיס ג'ונס בן ה-18 בדקה ה-75.

"פשוט עליתי למגרש וניסיתי לשחק את המשחק שלי", אמר כוכב הניצחון הצעיר שהתקשה להסתיר את התרגשותו בסיום. "עברתי תקופה לא קלה, מתסכלת לפרקים. הייתי הרבה על הספסל, ואחרי זה טעמתי עוד קצת מהספסל", שיתף. "היו זמנים שבראש שלי פשוט התחננתי לקבל את ההזדמנות, אז היום עליתי למגרש והראיתי מה אני מסוגל לעשות. אני ממש מקווה שהתקופה הזו מאחוריי עם ההופעה הטובה היום, כשכולם החמיאו לי על השער שכבשתי".

קרטיס ג'ונס שחקן ליברפול עם מאמנו יורגן קלופ. רויטרס
כל יום לומד משהו חדש. קרטיס ג'ונס עם קלופ בסיום המשחק/רויטרס

ג'ונס נשאל על שיתוף הפעולה עם שחקנים ברמה העולמית איתם הוא מתאמן על בסיס יומי. "אני לא יכול לבטא במילים את התחושה", ענה. "מבחינתי, רק להיות נוכח ליד שחקנים כאלה בכל יום, וללמוד מהם ומהניסיון שלהם, זה מדהים. מדובר בשחקנים ברמה הכי גבוהה שיש, ואני לומד משהו חדש כל יום. אני חושב שהיום הראיתי את זה".

"הוא שחקן לא ייאמן", החמיא מאמן ליברפול יורגן קלופ בסיום לג'ונס. "הוא בטוח בעצמו, שאפתן. מחכה להזדמנויות שלו, וטוב שכך. בצדק. הוא בדרך הנכונה. אני מכיר אותו כבר שלוש וחצי שנים, הוא עשה צעדים גדולים, ואם שום דבר מוזר לא יקרה - הוא יהיה שחקן של ליברפול במאה אחוז. אני לא מופתע שהוא הבקיע, הוא פה בשביל המצבים הללו". עם זאת המאמן הגרמני צינן מעט את ההתלהבות: "הוא עדיין צריך להשתפר, יש לו עוד הרבה מה ללמוד. לפעמים אנשים שוכחים שצריך להתאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully