וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אנחנו לא מושלמים, לא תמיד קל לקבל את ההחלטה הנכונה"

לקראת המשחק מול שפילד יונייטד התייחס מאמן ליברפול ליכולת של קבוצתו שלא ספגה ארבעה משחקים ברציפות: "כשאתה מתקשה להבקיע, חשוב לשמור על שער נקי"

צילום: רויטרס

בווידאו: אימון פתוח של ריאל מדריד

עם עשרה ניצחונות רצופים ועם פער דו ספרתי בפסגת הטבלה כשהיא עם שני משחקים חסרים, תפתח מחר (חמישי) ליברפול את שנת 2020 במשחק הבית מול שפילד יונייטד, שעוד חולמת על כרטיס לאירופה בתום העונה. המייטי רדס לא ספגו שער ליגה מזה כמעט חודש, אז ניצחו השחקנים של יורגן קלופ 2:5 את אברטון בדרבי. המוליכה לא הפסידה ב-36 משחקיה האחרונים בפרמיירליג, ומתוך 84 נקודות הליגה האחרונות, הצליחה להשיג 82 נקודות! באנפליד לא הפסידה ליברפול ב-50 משחקיה האחרונים.

"מצב הפצועים נראה טוב יותר, ג'רדאן שאקירי, דיאן לוברן ואלכס אוקסלייד-צ'מברליין נראים טוב יותר, אבל עדיין לא יכולים לשחק", התייחס מאמן ליברפול יורגן קלופ למצבת הפצועים הארוכה של קבוצתו. "אני סומך על כל השחקנים שלי. ארבעה ימי התאוששות זה מספיק בשבילנו, וגם כשלא - זו העבודה. זה לא תמיד קל לקבל את ההחלטה הנכונה". על העבודה שקבוצתו שמרה על שער נקי בארבעת משחקי הליגה האחרונים: "אני מרוצה מאוד, למרות שאני לא מסתכל על הפרש השערים שלנו, אלא על הניצחונות שלנו. אנחנו עדיין לא מושלמים, אבל כשאתה מתקשה להבקיע, כמו שקרה לנו בחלק מהמשחקים, זה חשוב לשמור על שער נקי". טאקומי מינאמינו שנרכש בחלון ההעברות האחרון לא ישותף במשחק מול שפילד מחר. "הוא צריך עוד זמן כדי להתאקלם", אמר קלופ על שחקנו הטרי.

השחפים לא הצליחו לכבוש בחמישה מתוך ששת הפסדיהם העונה בכל המסגרות, אך מחזיקה במאזן אי-ספיגה מרשים, כשבממוצע סופגת העונה שפילד 0.95 שערים למשחק בלבד. האורחת מודעת לכך שסיכוייה לחזור עם נקודות מאנפליד קלושים, אך תוכל לשאוב עידוד מכך שליברפול, שניצחה 0:1 את שחקיו של כריס ווילדר בסיבוב הראשון, לא הצליחה להשלים ניצחון כפול על שפילד מאז עונת 1990/91.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מסתכל על הניצחונות ולא על הפרש השערים. יורגן קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully