וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.1: עוסמאן דמבלה שולח מסר לליברפול?

הקיצוני של ברצלונה סימן לייק לפוסט בו חיברו את הראש שלו למדים של מוליכת הפרמיירליג ואז מחק אותו. וידאל יישאר?

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* ג'ובאני ואן ברונקהורסט הוצג רשמית כמאמנה החדש של גוואגז'ו R&F, קבוצתם של ערן זהבי ודיא סבע.

* מרסלו סראצ'י הושאל מר.ב. לייפציג לגלאטסראיי עד קיץ 2021. המגן השמאלי האורוגוואי בן ה-21 הגיע ללייפציג מריבר פלייט ב-2018 ורשם מאז 27 הופעות (13 בבונדסליגה, 2 בליגת האלופות, 10 בליגה האירופית ו-2 בגביע).

* מרקו מרין הגרמני עבר מהכוכב האדום בלגרד לאל אהלי הסעודית תמורת 3 מיליון יורו. מרין בן ה-30 שיחק בעבר בבורוסיה מנשנגלדבאך, ורדר ברמן, צ'לסי, סביליה, פיורנטינה, אנדרלכט, טרבזונספור, אולימפיאקוס והכוכב האדום בלגרד.

שמועות

* דניאלה דה רוסי פורש מכדורגל. הוא צפוי להודיע בשעות הקרובות על כך ומן הסתם גם על כך שיעזוב את בוקה ג'וניורס.

* האם עוסמאן דמבלה רוצה לעזוב את ברצלונה ולעבור לליברפול? הצרפתי סימן לייק באינסטגרם לתמונה שלו במדי האדומים שנעשתה באמצעות פוטושופ. באותו פוסט הופיע גם דיווח על כך שיורגן קלופ נחוש לצרף את הצרפתי הצעיר ושליברפול תהיה מוכנה לשלם 80 מיליון ליש"ט תמורתו. לאחר מכן ביטל דמבלה את סימון הלייק שלו.

* מה יהיה עם ארתורו וידאל? רגעי ההכרעה מתקרבים. בזמן שמשפחתו של הקשר הצ'יליאני רוצה ולוחצת שהוא יחזור לאיטליה, סוכניו נחתו במילאנו על מנת להיפגש עם אינטר בניסיון לסגור את העברתו לנראזורי כבר בינואר. הבעיה: ברצלונה לא רוצה לוותר עליו, וב"ספורט" הקטלאני טוענים שוואלוורדה לא מוכן לשחרר אותו וסבור שהנוכחות שלו קריטית בקישור. לכן ברצלונה דורשת כ-30 מיליון על הצ'יליאני בן ה-32, בעוד אינטר מוכנה לשלם 13-12 מיליון.

* "ל'אקיפ" מדווח: מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי הצטרפו למירוץ אחר אדינסון קבאני לאחר שנודע להם שהחלוץ האורוגוואי לא מתכונן להאריך חוזה בפריס סן ז'רמן ועשוי לעזוב כבר בינואר. לקבאני, על פי הדיווח, כבר יש חוזה עם אתלטיקו מדריד לשנתיים החל מהקיץ הקרוב אבל הוא עוד לא חתום. זה נותן תקווה לאנגליות, אבל קבאני עצמו מעדיף לעבור לקבוצה של סימאונה.

* ג'סי לינגארד מתחיל לעבוד עם מינו ראיולה. המהלך הוא חלק מאסטרטגיה חדשה של ראיולה, "סוכן העל", להתחיל לעבוד עם יותר שחקנים אנגלים, וקשה שלא להניח שהדבר יוביל לעזיבת לינגארד את קבוצתו מנצ'סטר יונייטד, לאור העובדה שראיולה אמר לאחרונה שלא ירצה להביא אף שחקן לקבוצה הזאת, ש"יכולה להרוס גם את רונאלדו, פלה ומאלדיני".

* מנהל יובנטוס פאביו פראטיצ'י "עדיין מקווה לצרף לקבוצה את מאורו איקרדי", למרות שהחלוץ הארגנטינאי, שכבש 14 שערים ב-18 משחקים בפריס סן ז'רמן (ועדיין שייך לאינטר), קרוב לחתום על חוזה בקבוצה הצרפתית.

* ארסנל ממשיכה במרדפה אחר חכים זייש, כוכבה המרוקאי של אייאקס, שעל פי הדיווחים קיבל אישור מהקבוצה ההולנדית לעזוב בינואר אם ישלמו עליו את הסכום בסעיף השחרור שלו, 50 מיליון יורו.

* האם ליברפול תאבד את ג'ורג'ינו ויינלדום? החוזה של ההולנדי המצוין מסתיים בסוף העונה הבאה, ובסביבתו של הקשר בן ה-29 חוששים שאם ליברפול לא תאריך לו את החוזה בקרוב (כפי שעשתה ללא מעט שחקנים), היא מתכוונת למכור אותו בקיץ.

* על רקע בעיית הבלמים של מנצ'סטר סיטי (לפורט וסטונס פצועים): פפ גווארדיולה מעניין ברכישת מילאן סקריניאר, 24, בלמה הסלובקי של אינטר, או מיקולה מטביינקו, 23, משחטאר.

הלייק של עוסמאן דמבלה על דיווח שהוא עובר אל ליברפול. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הפוסט שסיבך את דמבלה/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
רוצה לשחק אצל סימאונה. קבאני/רויטרס
שחקן ברצלונה ארתורו וידאל. GettyImages
ואלוורדה יודע: הוא חייב אותו. וידאל/GettyImages

שמועות

* בספרד מדווחים שברצלונה שוב מתעניינת במגן הימני של בטיס, אמרסון הברזילאי בן ה-20. על פי הדיווח במונדו דפורטיבו הקטאלנים ינסו לצרף את הכישרון הצעיר בחלון ההעברות הנוכחי, אך אם ייכשלו לא יוותרו וינסו לצרפו בקיץ. יש לציין שחצי מכרטיסו כבר שייך לברצלונה, ואם היא תרצה להחזירו לפני 2021, היא תצטרך לפצות את בטיס ב-12 מיליון יורו.

* קריסטל פאלאס יורדת ממישי בטשואיי ותנסה לצרף בהשאלה את ג'נק טוסון מאברטון. חלוץ נבחרת טורקיה לא מקבל יותר מדי דקות משחק באברטון וגם ניוקאסל ואסטון וילה גילו בו עניין.

* ליובנטוס אין כוונה לאפשר לאדריאן ראביו לעזוב את הקבוצה בינואר. על פי חלק מהדיווחים, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ואברטון מעוניינות בצרפתי, אולם למאוריציו סארי אין כוונה לשחרר אותו חצי שנה אחרי שהגיע בהעברה חופשית מפריס סן ז'רמן.

* פורטונה דיסלדורף רוצה את יוזף הושבאור מסלביה פראג ולפי התקשורת בצ'כיה, הוא כבר נמצא במשא ומתן עם הגרמנים.

* מנצ'סטר יונייטד רוצה מאוד את ג'יימס מדיסון מלסטר ומוכנה להציע תמורתו 45 מיליון ליש"ט ואת ג'סי לינגארד המאכזב.

* כריס סמולינג, שמושאל ממנצ'סטר יונייטד לרומא וזוכה להתעניינות מכמה קבוצות פרמיירליג, לא יקבל החלטה לגבי עתידו עד תום העונה הקרובה.

* בילל עומראני, שזכור לקהל הישראלי כמי שהיה אחראי על ההדחה של מכבי תל אביב מאירופה בתחילת העונה, עשוי לעבור לפרמיירליג. ברומניה מדווחים ששפילד יונייטד מעוניינת בחלוץ קלוז' הרומנית.

* למרות ההתעניינות מצד קבוצות רבות, מאמן באיירן מינכן האנזי פליק טוען שג'רום בואטנג לא צפוי לעזוב את הקבוצה בינואר. "ג'רום הוא שחקן של באיירן, הוא מתאמן טוב מאוד ואני לא יכול לדמיין שהוא יעזוב בקרוב", אמר המאמן.

* מנצ'סטר סיטי, ליברפול וברצלונה מעוניינות בקיצוני של וולבס אדאמה טראורה. עם זאת, אף אחת מהקבוצות לא צפויה לבצע מהלך בחלון ההעברות הנוכחי וקבוצתו הנוכחית צפויה לדרוש 70 מיליון ליש"ט תמורתו.

עוד בוואלה!

קרטיס ג'ונס: "התחננתי לקבל הזדמנות, מקווה שהתקופה הזו מאחוריי"

לכתבה המלאה
ג'יימס מדיסון שחקן לסטר סיטי. GettyImages
ג'יימס מדיסון יעבור למנצ'סטר יונייטד?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully