וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: האנטר עם קריאת השכמה, ספרופולוס עם מסר לאבדיה

5.1.2020 / 23:05

הסנטר שחזר מפציעה ב-71:80 על נס ציונה לא היה מרוצה: "זה היה משחק הליגה הכי גרוע שלנו". המאמן אותת לאבדיה: "חייב להיות בפוקוס"

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב אמנם נותרה מושלמת בליגת העל אחרי שגברה הערב (ראשון) 71:80 על עירוני נס ציונה, אולם את אותלו האנטר - שחזר מפציעה - זה לא ממש סיפק.

"אני מרגיש שזה היה המשחק הכי גרוע שלנו, ויתרנו על יותר מדי אחד על אחד, על ריבאונדים, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר", טען הסנטר שקלע 15 נקודות. "אני חושב שכולם מבינים שזה היה משחק לא טוב. אנחנו צריכים להשתפר. לא אגיד שהמאץ' אפ מול וויטי היה קשה, אבל הוא היה בסדר. אני מרגיש שלא שיחקתי שישה משחקים, הייתי צריך להיכנס לקצב בחזרה לפני משחק היורוליג. אנחנו צריכים לשחק חזק יותר בהגנה כדי לנצח את אלבה ברלין".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם טיילר דורסי. קובי אליהו
דורש יותר ריכוז. ספרופולוס/קובי אליהו

יאניס ספרופולוס, שקיבל בחזרה לא רק את האנטר אלא גם את סקוטי ווילבקין שהראה סימני חלודה (6 נקודות בלבד ב-2 מ-8 מהשדה), הסכים עם דבריו של הסנטר. "אני מסכים שזה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה, אני חושב שחלק מהשחקנים צריכים להיות מרוכזים יותר", אמר, אבל הדגיש ש"אין לי טענות אליהם כי הם משחקים המון. סקוטי ואות'לו חזרו מפציעות והכנסנו אותם לקצב משחק. אנחנו צריכים לשמור על רוטציה ולכן אני שזה בסך הכול בסדר. נהנה מהניצחון הערב וממחר נתכונן למשחק מול אלבה ברלין".

ספרופולוס הוסיף: "התשוקה לנצח עזרה לנו לנצח. שיחקנו נגד קבוצה טובה. ניסינו לשחק הגנה טובה יותר, אבל אני חושב שעשינו את המיטב שלנו בדקות האחרונות, שיחקנו טוב בהגנה, שלטנו בריבאונד, קלענו כמה לייאפים קלים מתחת לסל".

ספרולוס מרוצה מהרצף של הצהובים בליגה, ומדגיש שזה לא מובן מאליו. "היום אלבה הפסידה בגרמניה, מילאנו הפסידה בבית, באסקוניה הפסידה בבית, ז'לגיריס הפסידה בחוץ. לא קל לשחק יורוליג ובליגה המקומית ולהיות בכל המשחקים באנרגיה מלאה ובריכוז מלא. השחקנים הם בני אנוש".

ספרופולוס הוסיף: "אנחנו משחקים עם רוטציה של שישה שחקנים לפעמים, ולהכניס שני שחקנים אחרי פציעה, זה לא דבר קל. היו לנו היום עשרה שחקנים שוב. הדבר הכי חשוב זה שכל השחקנים נלחמו ונתנו את הלב, ואנחנו צריכים לכבד אותם על מה שהם עושים על המגרש".

המאמן הודה שנכון לעכשיו אין כוונה לרשום זר נוסף לליגה, למרות הדלילות של הסגל ועל אף העובדה שאנג'לו קלויארו זמין. "אנחנו לא רוצים לרשום עכשיו שחקן זר שמיני לליגה. נבדוק מה יהיה עם השחקנים הפצועים שלנו, ואז נחליט. אנחנו לא רוצים לעשות מהלך עכשיו שיהיה נגדנו אחרי זמן מה. נחכה כמה שבועות או חודשים", אמר.

לסיום התייחס ספרופולוס למצעד הסקאוטים ואנשי ה-NBA שמגיעים לצפות בדני אבדיה: "הדבר החשוב עבור דני זה לדעת איך להיכנס למשחק למרות שאתה לא מתחיל טוב. כשהוא עשה את העבירה השנייה, שלחתי את אלייז'ה להחליף אותו, אבל אז הוא עשה את העבירה השלישית והיה מתוסכל. אחר כך הוא עשה גם את העבירה הרביעית והיה עוד יותר מתוסכל. אמרתי לו שהוא צריך להיות בפוקוס ולהיות מוכן לשחק. הוא היה אנרגטי בסוף המשחק, הוא היה קריטי לדקות האחרונות. המטרה שלי היא לא שדני יילך ל-NBA, אלא שדני יהיה טוב בשביל מכבי תל אביב. אם בזכות זה הוא יהיה ב-NBA, אני אשמח בשבילו. אני משתף פה את דני שהוא רק בן 19, וגם את זוסמן שהוא רק בן 21. אני מאמין גם בשחקנים הצעירים האחרים שלנו. אני מאמן לא רק כדי לנצח משחקים, אלא גם כדי לבנות שחקנים".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב עדיין מושלמת בליגה אחרי ניצחון 71:80 על נס ציונה

לכתבה המלאה
ג'רמי הולוואל שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
"יצאנו מהתבנית בשלוש הדקות האחרונות". הולוואל/קובי אליהו

בצד השני, נס ציונה הודתה שפספסה הזדמנות להפתיע. המאמן נדב זילברשטיין אמר: "אני אחלק את המשחק לשני חלקים - 37 הדקות הראשונות ושלוש הדקות האחרונות. בחלק הראשון שיחקנו יוצא מן הכלל, מאוד בשליטה, התקפנו מצוין. היו לנו המון זריקות פנויות, ולצערי קלענו באחוזים לא טובים, אבל זה חלק מהעניין ואני הולך עם זה. כשאתה מגיע לזריקות טובות, בטווח הארוך לא תחטיא אותן. שמרנו טוב הרבה דקות, אבל בשלוש הדקות האחרונות הלכנו לפעולות אישיות, יצאנו מהתבנית, היינו סטטיים ואסור שזה יקרה".

קורי פישר שקלע 16 נקודות אמר: "שיחקנו קשוח אבל נתנו להם יותר מדי הזדמנויות שניות, וזה הביא להם את המומנטום ושינה את המשחק. אנחנו צריכים להמשיך לשחק הגנה לכל אורך שעון הזריקות. עשינו עבודה טובה ברבע השני והשלישי וברבע הרביעי קצת התפרקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully