וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עדיין מושלמת בליגה אחרי ניצחון 71:80 על נס ציונה

הצהובים צלחו גם יום קליעה איום ונורא (3 מ-23 מהשלוש) בדרך לניצחונם ה-13 העונה ולחזרה לפסגה. אותלו האנטר (15) וסקוטי ווילבקין (6) חזרו, אבדיה קלע 9 לעיני נשיא טורונטו

קווינסי אייסי, מכבי תל אביב. קובי אליהו
מכבי תל אביב עדיין מושלמת. קווינסי אייסי/קובי אליהו

קצת פחות מרשימה, קצת פחות בריאה, אבל עדיין מושלמת. מכבי תל אביב גברה הערב (ראשון) 71:80 על עירוני נס ציונה בהיכל, עלתה למאזן 13 מ-13 בליגה, וחזרה למקום הראשון על חשבון הפועל ירושלים. שלושה ימים אחרי ההפסד לז'לגיריס בהרכב טלאים, הצהובים קיבלו בחזרה את סקוטי ווילבקין ואותלו האנטר. רק אחד - האנטר - נראה בכושר עם 15 נקודות - בעוד ווילבקין ניסה להסיר את החלודה ללא הצלחה מרובה, וסיים עם 6 נקודות בלבד ו-2 מ-8 מהשדה.

במוקד שוב עמד דני אבדיה, ששוב זכה למעקב צמוד ולנוכחות נכבדת ביציעים של לא פחות משמונה מנהלים וסקאוטים מה-NBA - המפורסם והבכיר שבהם נשיא טורונטו ראפטורס מסאי יוג'ירי. הכישרון הצעיר התקשה במחצית הראשונה ונקלע לבעיית עבירות, אולם בסופו של דבר סיים עם 9 נקוודות ו-5 ריבאונדים, כולל דקות טובות ברבע המכריע.

מנגד, נס ציונה קיבלה 16 נקודות מקורי פישר, 14ו-11 מג'ף וויטי ו-13 מג'רמי הולוואל, אולם זה לא הספיק.

יובל זוסמן, מכבי תל אביב, מול דקוואן קוק, עירוני נס ציונה. קובי אליהו
פתח לא רע, ונראה הרבה פחות טוב במחצית השנייה. זוסמן מול דקוואן קוק/קובי אליהו
ג'נרל מנג'ר טורונטו ראפטורס מסאי יוג'ירי. קובי אליהו
אורח מיוחד ביציעי ההיכל. נשיא טורונטו מסאי יוג'ירי, שבא לעקוב אחרי דני אבדיה/קובי אליהו

מהלך המשחק

יאניס ספרופולוס השאיר את סקוטי ווילבקין ואותלו האנטר על הספסל בפתיחת המשחק, אולם זה לא מנע ממכבי תל אביב לעלות ליתרון 3:10 מהיר. דווקא הרכב המחליפים של הצהובים עם שני הכוכבים קרטע, ובעזרת רבע ראשון אישי טוב של ג'רמי הולוואל עם תשע נקודות, ההפרש קוזז לארבע בסיום הרבע הראשון, 19:23 למכבי תל אביב.

הדקות הראשונות של הרבע השני היו בשליטה מוחלטת של נס ציונה. טל דן ורביב לימונד העלו הילוך, האחרון עלה למקום ה-25 ברשימת קלעי כל הזמנים בליגה על חשבון חנן קרן, ובעזרת עבירה בלתי ספורטיבית של סקוטי ווילבקין העצבני היתרון עבר לצד של נס ציונה עם 27:30, חמש דקות להפסקה. אותלו האנטר נכנס לעניינים בהמשך, גם יובל זוסמן סיפק כמה מהלכים טובים בשני צידי המגרש, והמחצית הסתיימה ב-40:43 למכבי תל אביב.

קורי פישר שחקן עירוני נס ציונה מול אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם מחצית שנייה טובה שלו לא הספיקה. קורי פישר מול אלייז'ה בריאנט/קובי אליהו
סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. קובי אליהו
חזר מעט חלוד. סקוטי ווילבקין/קובי אליהו

הרבע השלישי נפתח בצורה שקולה. קורי פישר הגיע למספר נקודות דו ספרתי, אבל ג'ייק כהן ענה עם ארבע נקודות רצופות בצד השני. דני אבדיה המתוסכל ספג עבירה רביעית, ונס ציונה עלתה ליתרון עם עוד שתיים של פישר. הצהובים המשיכו להתקשות התקפית ברבע השלישי, אבל בכל זאת סיימו אותו ביתרון 57:58 עם הנקודה הראשונה של סקוטי ווילבקין החלוד במשחק.

מכבי תל אביב פתחה טוב יותר את הרבע האחרון, ועם שלשה של סקוטי ווילבקין - סל השדה הראשון שלו במשחק - עלתה ליתרון 62:67 שבע דקות וחצי לסיום. נס ציונה חזרה לאט לאט עם דקות טובות של קוק וגוט, אבל אחרי שהשוותה ל-67:67 איפשרה למכבי תל אביב ריצת 0:7, שלוש דקות לסיום. המומנטום נמשך גם אחרי פסק הזמן של נס ציונה, ודני אבדיה סגר עניין עם מהלך של סל ועבירה שהגדיל את היתרון לדו ספרתי. 71:80 לצהובים בסיום, והם שומרים על מאזן מושלם בליגה.

רביב לימונד, עירוני נס ציונה, מול טיילר דורסי, מכבי תל אביב. קובי אליהו
במקום ה-25 ברשימת קלעי כל הזמנים בליגה. רביב לימונד/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אות'לו האנטר 15 נקודות, ג'ייק כהן 13 ו-12 ריבאונדים, אלייז'ה בריאנט 11 ו-6 ריבאונדים, טיילר דורסי 10 (3 מ-9 מהשדה), 5 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-3 חטיפות, קווינסי אייסי 9 ו-5 ריבאונדים, דני אבדיה 9 ו-5 ריבאונדים, יובל זוסמן 7 (3 מ-8 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 6 (2 מ-8 מהשדה). יונתן אטיאס (00:55 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לנס ציונה: קורי פישר 16 נקודות, ג'ף וויטי 14, 11 ריבאונדים ו-3 חסימות, ג'רמי הולוואל 13 ו-6 ריבאונדים, רביב לימונד 9 ו-6 אסיסטים, טל דן 8 ו-6 ריבאונדים, גולן גוט 6 (2 מ-9 מהשדה), דקוואן קוק 5 (2 מ-16 מהשדה) ו-5 ריבאונדים. רביב פיטשון (2:11 דקות) שותף, אך לא קלע.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. קובי אליהו
עדיין מושלם. שמעון מזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully